تولید پژو ۲۰۶ متوقف می شود

در راستای سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج خواهد شد.

تولید پژو ۲۰۶ متوقف می شود

به نقل از ایکوپرس، باتوجه به راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت محصولات که از بهمن ماه سال گذشته تدوین شده و در حال اجراست و در راستای عمل به فرامین هشت ماده ای رییس جمهور، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آن ها با خودروهای به روز و جدید در دستور کار این خودروساز قرار دارد تا رضایتمندی مشتریان افزایش یابد.

بر همین اساس، در سال جاری دو خودروی سمند و پژو 405 از خط تولید خارج شد و این بار محصول پژو 206 در آستانه توقف تولید قرار دارد. 

به این ترتیب، این محصول که در زمره محصولات پر طرفدار ایران خودرو قرار دارد، در اسفندماه امسال و پس از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج می شود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دو خودروی پژو 207 مجهز به موتور TU3 و محصول پروژه TF21 که در سال آینده به تولید انبوه می رسند، جایگزین 206 خواهند شد.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت محصولات، در سال جاری در بخش سواری از دو محصول جدید رونمایی کرده که طبق برنامه در سال آینده به مرحله تولید انبوه خواهند رسید و همچنین محصولات فعلی را توسعه و بهبود بخشیده است. 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    خسته نباشی ایران فرغون! تو دنیا یک ماشین نهایت تا دو سال تولید میشه و بعدش مدل جدید میاد.ولی ما خودروی 30 40 سال پیش پژو رو تولید میکنم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      😅🤣😂😄

    • 0

      خیلی عالیه
      کلا خانواده پراید و پژو برن

  • ناشناس
    1

    تولید همشون را متوقف کنید تموم شه بره پی کارش.به جای اینها بروند ژیان بسازند چون
    1. برای جاده ها و خیابان های غیراستاندارد ایران که باید مثل مورچه حرکت کنی که جریمه نشی مناسب است.با این کار بساط بخوربخور راهنمایی رانندگی جمع میشه.درآمد راهنمایی رانندگی با این جریمه هایی که میکنه از وزارت نفت هم بیشتره.
    2.کوچک است و برای خیابانهای باریک که جای پارک هم کم است مناسب است.
    3.با توجه به فنربندیش برای خیابانها و جاده ها که کلی چاله چوله داره مناسب است.
    4.قطعاتش ارزونه و برای ایرانیها که رانندگیشون افتضاح هست (معتادندوبی فرهنگ هستند هنگام رانندگی سرشون توگوشیشونه ) همیشه هم تصادف می کنند. مناسب است.
    5.کم مصرف است و برای ترافیکها مناسبه.
    6.خیالت راحته دزد هم نمیاد سراغش چون ارزشی نداره
    7.بساط بخوربخور ها توی ایران خودرو و سایپا هم تموم میشه .
    8.قیمتش ارزونه و برای مردم که توی تحریمند مناسبه.وخیلی موارد دیگر.
    اما این اتفاق هرگز رخ نخواهدداد چون نون خیلیها بریده میشه. همه دنیا پیشرفت میکنند اما ما س رفت می کنیم یعنی کار را به جایی رسوندن که دیگه اصلا باید بگیم آقا برید ژیان بسازید .

  • مردم
    0

    از خودتون که هیچی ندارید و نداشتید هیچوقت!
    عرضه تولید خودرو را هم ندارید!
    تقلید از کمپانی در پیت فرانسوی میکنید که توی هیچ کشوری استقبال نشده!
    دستاورد هاتون فقط ماکت و قلابیه!
    تمام تحصیل کرده های ایران در شرکت های خودرویی اروپایی و آمریکایی صاحب مقام های مهم هستند اگر لیاقت و عرضه داشتید این افراد رو حفظ میکردید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها