معرفی یخچال مابه (MABE)؛ برند مکزیکی پرفروشی که جهانی شد

برای معرفی یخچال مابه بهتر است بررسی کاملی از کیفیت این یخچال و امکانات آن داشته باشیم.

معرفی یخچال مابه (MABE)؛ برند مکزیکی پرفروشی که جهانی شد

در این مقاله آنچه برای آشنایی با یخچال مابه نیاز است اشاره شده است:

معرفی یخچال مابه (MABE)؛ برند مکزیکی پرفروشی که جهانی شد

قبل از معرفی یخچال مابه MABE بهتر است کمی در مورد برند آن که اکنون در بیش از 70 کشور دنیا نمایندگی دارد بدانیم. کمپانی مابه در سال 1946 در مکزیکوسیتی توسط دو پناهجوی اسپانیایی به نام‌های اگون ماباردیEgon Mabardi و فرانسیسکو بروندو Francisco Berrondo که به دلیل جنگ داخلی اسپانیا از کشور خود به مکزیک پناه برده بودند تاسیس شد. مابه تولیدات خود را از مبلمان آشپرخانه شروع کرد. در سال 1950 به ‌صورت محدود اقدام به تولید تعدادی گاز و یخچال برای آشپرخانه‌ها کرد و ظرف مدت 10 سال به یکی از بزرگترین صادرکنندگان لوازم آشپزخانه در مکزیک تبدیل شد. آشنایی با یخچال مابه به لطف پیشرو بودن برند آن بسیار لذت‌بخش است. یخچال‌های مابه یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدات این کمپانی چند ملیتی است. باوجود تمام خوبی‌هایی که از این تولید کننده پرطرفدار لوازم خانگی گفته شد اما بهتر است بدون بررسی کیفیت یخچال مابه و کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه اقدام به خرید نکنید.

تاریخچه برند و آشنایی با یخچال مابه

در سال 1986 کمپانی مابه با همتای امریکایی خود (جنرال الکتریک) وارد سرمایه‌گذاری مشترک شد. ایده اصلی این بود که مابه به بازار وسیع‌تری دسترسی پیدا کند و جنرال الکتریک هم نیروی کار ارزان‌تری در اختیار داشته باشد. نتیجه برای کمپانی مابه مثبت بود و توانست برند خود را جهانی کند. سال 1990 اغلب یخچال‌های وارداتی به ایالات محتده توسط برند مکزیکی مابه طراحی و تولید می‌شد. این شرکت مکزیکی که در ابتدا با تولید مبلمان آشپزخانه به بازار معرفی شده بود، فعالیت خود به سمت تولید اجاق گاز و سپس به سمت تولید یخچال و فریزر ادامه داد.

«برند مابه در اواسط سال 1990 به تولید‌کننده پیشرویی در بازار لوازم خانگی تبدیل شد.»

از همان ابتدا سیاست کاری برند مابه بکارگیری راه حل‌های نوآورانه در تولید انواع یخچال بود؛ دهه 60 میلادی کمپانی مابه در فضای داخلی یخچال‌های خود از پلاستیک استفاده کرد. امروز مشخص شد که استفاده از پلاستیک در درون یخچال بسیار مقاوم و کاربردی است. پیشرو بودن برای مابه همچنان ادامه داشت تا اینکه در نزدیک به 70 درصد از سهم بازار لوازم آشپزخانه امریکای لاتین در اختیار این کمپانی قرار گرفت. اگر یخچال فریزر Mabeرا خریداری کرده اید و به دنبال نمایندگی انحصاری آن در ایران هستید دو نکته را مدنظر داشته باشید.

خدمات تعمیرات و سرویس

خدمات نصب و راه اندازی

مصرف کننده ایرانی که با فشار اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کند نیاز به آسایش خاطر بیشتری نسبت به سایر مصرف‌کنندگان این برند دارد. نمایندگی مابه با استفاده از قطعات اورجینال هنگام تعمیر لوازم خانگی آسایش خیال را به مشتریان هدیه می‌کند. مشتری راضی تجربه خرید خود را در اختیار دیگران می‌گذارد و به نوعی بازاریابی دهان به دهان برای شرکت مابه انجام می‌شود. به همین علت سیاست نمایندگی رسمی تعمیرات مابه راضی نگه داشتن مشتریان خود است. اعتماد و اطمینان به این برند مکزیکی پرطرفدار یک شبه اتفاق نیفتاده و ثمره تلاش شبانه‌روزی تعمیرکاران و کارشناسان کارآزموده و معتبر نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش مابه می‌باشد.

معرفی یخچال مابه و بررسی امکانات و ویژگی‌های آن

معرفی یخچال مابه بدون اشاره به امکانات و ویژگی‌های آن امکان‌پذیر نیست. یخچال‌های اتوماتیک مابه که از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند از امکاناتی مانند یخ ساز نیمه اتوماتیک، صفحه کنترل لمسی، قفل کودک و حالتی برای زمان تعطیلات برخوردار هستند. تعدادی از ویژگی‌های اختصاصی‌تر یخچال فریزهای مابه به شرح زیر است.

استفاده از گاز R600

محفظه اکسپرس چیل

حفظ حداکثری خوراکی و نوشیدنی

جریان هوای بالا

دستگاه پخش آب

فناوری Home Energy Saver

برای آشنایی بیشتر با یخچال مابه تعمیرکاران به قیمت و هزینه این یخچال به‌عنوان یک عامل مهم در خرید اشاره می‌کنند. قیمت یخچال مابه در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار (داخلی و خارجی) اندکی بالاتر و برای خرید آن به بیش از 80 میلیون تومان احتیاج است.

هرچند باوجود قیمت بالا خرید یخچال مابه یک انتخاب مقرون به صرفه است زیرا در نهایت تکنولوژی نوآورانه آن باعث کاهش مصرف برق و طول عمر مفید بالاتر می‌شود.

استفاده از گاز R600 در یخچال مابه

استفاده از گاز R600 در یخچال‌های مابه باعث صرفه‌جویی انرژی و حفظ تازگی مواد غذایی به خصوص در کشو نگهداری سبزیجات شده است.

محفظه اکسپرس چیل (Express Chill)

محفظه‌ای داخل یخچال مابه برای خنک نگه داشتن انواع دسر و نوشیدنی‌هایی که نیاز به خنک ماندن دارند، تعبیه شده است. مخزن آب یخچال مابه بدون نشت و پاشیده شدن آب را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

دستگاه پخش آب

تکنولوژی به کار رفته در یخچال‌های مابه طوری طراحی شده که همیشه آب تازه، بدون بو و طعم اضافه در دسترس باشد.

فناوری Home Energy Saver

فناوری Home Energy Saver یک سیستم صرفه‌جویی در انرژی و دوستدار محیط زیست است که در یخچال‌های مابه نصب شده است. این سیستم در عین تازه نگه داشتن مواد غذایی مصرف انرژی را نیز متعادل می‌کند.

آشنایی با یخچال مابه و انتخاب مناسب‌ترین گزینه

هنگام انتخاب و خرید یخچال فریزر مابه لازم است نکات زیادی درنظر گرفته شود که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

اندازه و ظرفیت

درجه حرارات

مصرف برق

دیزاین دستگاه

میزان سر و صدای دستگاه

برخی از یخچال‌های مابه از طراحی اختصاصی و منحصربه‌فردی که ترکیبی از ظرافت و مدرنیته را به همراه دارد برخوردار می‌باشد.

ظرفیت یخچال

انواع یخچال‌های مابه با ظرفیت‌های مختلف از 3.4 الی 19 فوت در بازار موجود هستند. نکته مهم برای انتخاب این است که ظرفیت یخچال با نیازمندی‌های خانواده سازگار باشد و فضای زیادی از آن بدون استفاده باقی نماند.

مصرف برق

سیستم‌های تعبیه شده در یخچال‌های مابه باعث کاهش مصرف انرژی و طبقه‌بندی مصرف اغلب یخچال‌های این برند در رده A می‌شود.

میزان سر و صدای تولید شده توسط یخچال

یخچال‌های مابه یکی از کم سروصداترین یخچال‌های موجود در بازار هستند هرچند تعدادی از مصرف‌کنندگان از صدایی که هنگام کار کردن کمپرسور توسط دستگاه تولید می‌شود ناراضی بودند.

بررسی کیفیت یخچال مابه و ابعاد

استفاده از فولاد ضد زنگ برای ساخت بدنه یخچال‌های مابه و سیاست کمپانی در ساخت وسایل برقی به گونه‌ای که در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند یخچال‌های مابه را به یک وسیله اقتصادی در راستای کاهش هزینه‌های خانوار قرار داه است.

شما با خرید یخچال فریزر Mabe یک محصولی را می خرید که بر اساس استانداردهای روز جهان تولید شده است. مصرف کم، بازدهی بالا، عمر طولانی و استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه، چیزی نیست که بتوان به سادگی اهمیتش را کم دانست.بررسی کیفیت یخچال مابه ثابت می‌کند که نه‌تنها در مورد این وسیله برقی بلکه خرید سایر لوازم برقی آشپرخانه برند مابه مانند ماشین لباسشویی یا کولر گازی تضمین کیفیت وجود دارد.

ابعاد و وزن یخچال مابه

وزن یخچال‌های مابه 65 الی 83 کیلوگرم است و نمونه‌های سبک‌تر آن وزنی نزدیک به 47 الی 52 کیلوگرم دارند. ارتفاع اغلب یخچال فریزهای مابه از ۱۶۷ سانتی‌‌متر شروع و با توجه به مدل آن تا 188 سانتی‌متر ادامه دارد. یخچال‌های مابه بیش از 66 سانتی متر عرض ندارند.

نتیجه‌گیری در خصوص بررسی و آشنایی با یخچال مابه

آشنایی با یخچال مابه که یکی از پرفروش‌ترین و سرشناس‌ترین برندهای لوازم خانگی است به حدود 80 سال پیش بازمی‌گردد. تنوع مدل‌های یخچال مابه که حاصل سال‌ها ایده‌پردازی و نوآوری است، معرفی یخچال مابه را آسان‌تر کرده است. در صورت خریداری یخچال مابه گارانتی معتبری برای آن فعال می‌شود و پس از اتمام مدت گارانتی محصول بهتر است مرکز باتجربه‌ای برای انجام تعمیرات معمول یخچال یا فریزر خود در ذهن داشته باشید. با توجه به اینکه مشتریان برای استفاده از خدمات پس از فروش و قطعات اصل یخچال ممکن است اندکی تردید در مورد یخچال‌های مابه داشته باشند، وجود نمایندگی انحصاری و تعمیرکاران زبده و کاربلد مانع از بروز هرگونه تشویش در رابطه با خرید لوازم برقی خانگی درجه یکی مانند مابه می‌شوند. نتیجه بررسی کیفیت یخچال مابه ما را به وسیله‌ای باکیفیت رسانده که علاوه‌بر بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز بازار نسبت به دغدغه‌های محیط زیستی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز پیشتاز است.

برگرفته از پارسا سرویس https://parsaservice.com

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • میر محمد
    0

    در هیچ سایت بین المللی یخچال فریزر دوقلوی مابه با مشخصاتی که در ایران وجود دارد،پیدا نکردم. شما مدل یخچال فریزر مابه که در ایران را در اینترنت سرچ کنید و خواهید دید فقط سایت های ایرانی آنرا معرفی میکند. شاید خود کارخانه مکزیکی از وجود چنین محصولی بیخبر باشد ،چ.ن در سایت این کمپانی چنین محصولی وجود ندارد. باور نمیکنید خودتان امتحان کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها