رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

قیمت گوشت ۱۵۰ هزار تومان کاهش می یابد

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن هشدار به دامدارانی که دام خود را به منظور افزایش قیمت و فروختن با سود بالاتر نگه داشته اند، گفت: قیمت گوشت هفته آینده تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می یابد.

قیمت گوشت ۱۵۰ هزار تومان کاهش می یابد

سیدمحمد آقامیری از آغاز روند کاهشی گوشت در کشور خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تلاطم قیمت گوشت در بازار، طی هفته آتی به مقدار کافی گوشت و دام زنده از مرزها به کشور وارد خواهد شد.

آقامیری با بیان اینکه قیمت کنونی گوشت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد گفت: به همه دامدارانی که دام خود را به منظور افزایش قیمت و فروختن با سود بالاتر نگه داشته اند توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر دام خود را به بازار عرضه کنند تا با کاهش قیمت گوشت دچار ضرر و زیان مالی نشوند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام اینکه در خصوص ضرر و زیان دامدارانی که به منظور افزایش قیمت دام را روانه بازار نکرده اند وزارت جهاد کشاورزی پاسخگوی ضرر و زیان آن‌ها نخواهد بود عنوان داشت: با واردات گوشت به کشور، طی هفته آینده قیمت گوشت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتومان طی هفتهخ آینده خواهد بود اظهار داشت: در حال حاضر صادرات گوشت قرمز از کشور صورت نگرفته و ممنوع است و تولید در بازار داخلی باید عرضه شود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    مملکت جالبیه یه افرادی مخفیانه دام و سایر کالاها رو ازمرز قاچاق میکنند دوباره دولت برگردون میزنه

    نظرات شما -
    • ب ناشناس
      0

      این یعنی صادرات و واردات ملانصردینی

  • رابی
    0

    یعنی هفته آینده گوشت قرمز میشه کیلویی ۵۰هزار تومان!
    مردم همیشه در صحنه ایران، به اعصابتان مسلط باشید و فعلا به هیچ عنوان اقدام به فحاشی نکنید و تمام فحش ها و ناسزاهایتان برای این شخص را به هفته آینده موکل نمایید.
    با تشکر .ستاد مبارزه با دروغگویی و شارلاتان بازی

  • 🐜
    0

    بازم گرونه زیر۶۰هزارتومن باشه بهتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها