در طرح جدید فروش خودرو پول متقاضی بلوکه نمی‌شود

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: دو محصول شاهین و کوییک آر اتومات در طرح جدید فروش فوق العاده عرضه می‌شوند که این برنامه فروش برای نخستین بار بصورت حساب وکالتی است و متقاضیان باید با مراجعه به یکی از بانک‌های عامل نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند.

در طرح جدید فروش خودرو پول متقاضی بلوکه نمی‌شود

حسین کاظمی طرقی افزود: در هنگام ثبت نام باید وجه خودروی مورد نظر در حساب متقاضی موجود باشد، اما پول متقاضی بلوکه نمی‌شود و قبل از ثبت نام هر زمان که بخواهد می‌تواند پول را از حساب وکالتی برداشت کند و بعد از ثبت نام هم چنانچه موفق به خرید خودرو نشود می‌تواند بلافاصله پول را برداشت کند، اما اگر موفق به خرید شود، برای برداشت پول باید فرایند انصراف از خرید را دنبال کند.

وی ادامه داد: در این طرح بیش از ۱۲ هزار دستگاه خودرو عرضه می‌شود و بصورت قرعه کشی هم نیست و متقاضیان می‌توانند تا زمان اتمام ظرفیت اقدام به خرید کنند، اما بعد از اتمام خودرو‌های عرضه شده، دیگر امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت، بنابراین افرادی که زودتر اقدام کنند می‌توانند خودروی مورد نظر را خریداری کنند، البته طرح‌های فروش در بازه‌های زمانی مختلف تا پایان سال ادامه دارد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد: طرح حساب وکالتی با هدف امکان ثبت نام متقاضیان واقعی اجرا می‌شود تا فقط مصرف کنندگان واقعی بتوانند خرید کنند و مشکلات ناشی از انبوه ثبت نام‌ها برطرف شود.

حجم ویدیو: 3.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    طرفداری از پولدار کردن است این کارتون این کار خیلی بیخودی هست

  • ناشناس
    0

    افتتاح حساب وکالتی دیگر چه صیغه من درآوردی است؟!!! ایران خودرو و سایپا باید شرایطی فراهم کنند هر متقاضی خرید با شماره ملی و کارت بانکی متعلق به خود بتواند خودروی نقدی یا اقساطی خریداری کند. برای خرید یک خودروی در پیت مردم را سرگردان افتتاح حساب وکالتی در بانکها نکنید.

  • ناشناس
    0

    واقعا کره خرید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها