از امروز آغاز می شود

فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی

گروه خودروسازی ایران خودرو، طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول خود را در سه قالب طرح عادی، طرح حمایت از جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از امروز (یکشنبه ١٨ دی ماه) به مدت سه روز اجرا می‌کند.

فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی

پس از گذشت قریب به ۲۰ روز از آخرین طرح فروش برگزار شده توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، حال این گروه خودروسازی چهل و دومین طرح فروش فوق‌العاده عادی را به روش قرعه‌کشی از امروز (یکشنبه) به مدت سه روز به مرحله اجرا در آورده است.

همزمان با این طرح، دوازدهمین فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از مادران و جوانی جمعیت و همچنین هفتمین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا می‌شود.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) چهار محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس  را عرضه کرده است.

قیمت خودروها قطعی است و موعد تحویل خودروها طبق روال طرح‌های فروش فوق‌العاده، ٩٠ روزه است.

متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه ۱۸ دی ماه) تا پایان روز سه‌شنبه (۲۰ دی ماه) فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مراسم قرعه‌کشی شنبه هفته آتی (۲۴ دی‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان عادی، همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان طرح ویژه مادران، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی ذکر شده است و تاکید شده است که دارا بودن گواهینامه در طرح ویژه مادران الزامی نیست و حتی برای مادران زیر ۱۸ سال (البته دارای دو فرزند و بیشتر) امکان‌پذیر است.

شرایط ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به اختصاص یک دستگاه به هر کدملی و شماره تلفن به‌ نام متقاضی محدود است.  

فروش فوق‌العاده ۴ محصول ایران‌خودرو برای سه گروه متقاضی

گفتنی است، شرایط فروش برای طرح ویژه جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به همین صورت است و تنها کد خودروها تفاوت دارد که مشتریان در زمان ثبت‌نام می‌توانند خودروی مورد نظر را در طرح مورد نظر انتخاب کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • 🐜
    11

    بزودی ایران وامریکا ب صلح پایدار خواهند رسید مردم عزیز قیمت خودروهای وارداتی و داخلی شکسته خواهد شد بورس درایران یعنی کلاهبرداری بزودی پدرصاحب دلال های ارز خودروطلا ومسکن درمیاد وهمشون ورشکسته می‌شوند فعلأ دست نگهدارید نخرید نخرید نخرید تحریم‌های داخلی و خارجی بزودی پرچیده می‌شود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      منظورت ازایران اگه این نظام حاکم هست صلحی با آمریکا درکار نیست اگه قرار بر صلح بود این وضعییت کشور نبود

    • ب ناشناس
      0

      شما دلال خودرو هستی یامدیرفروش خودرودروزارت صمت؟

    • ب ناشناس
      0

      بروتوصف عقب نمونی

    • ناشناس
      4

      چشم همه دست نگه میداریم نمیخریم مردم نخرید این برادرمون خواب دیده صلح پایه دار برقرار میشه حتما نخرید تا اون موقع که این اقا خواب بعدی رو دید و کامنت بعدی رو گذاشت .اون چیزی که شکسته خواهد شد قیمتها نیست کمر های مردمه دلال هم در هر شرایطی ایران براش بهشت بوده و هست کدوم دلال رو تو ایران دیدی وضعش خوب نباشه که حرف مفت میزنی تو کشوری که صنعت و تولید نابود شده و تورم روزانه هستش هیچ بیزینسی به سود دلالی نمیرسه. دولت رئیسی هم اومده که توافق نکنه وگر نه که اگر قصد سپاه توافق بود برای توافق همتی رو رئیس جمهور میکردن نه رئیسی رو . ولی یک جای پیامت اشاره قشنگی کردی احتمالا بعد از رییسی دو سال دیگه دوره بعدی ریاست جمهوری اتاق فکر سپاه یک دولت باصطلاح اصلاح طلب رو میکنه که مثلا توافق رو امضا کنن و بگن باز کار اصلاح طلبان هستش ما تا بودیم به ایسن توافق ننگین تن در ندادیم و این خائنین اصلاح طلب باز توافق کردند البته تا اون موقع دیگه کل ملت بدبخت شدن تا دوره ابراهیم به سر برسه امیدوارم چیزی از ایران باقی مونده باشه .

    • ب ناشناس۱۵/۴۵/۱۸
      1

      چه اسراری داریدشماکه مردم خودروهای بورسی خریداری کنند؟شماعلم غیب داریدامریکاودولت رییسی صلح نمی کنند؟

  • fturtur6u
    10

    باید به همه مادران 3فرزند به بالا بدون شرایط سنی ماشین بدن

  • ناشناس
    1

    دو سه هزار خودرو برای سه گروه متقاضی متفاوت با میلیونها نفر شرکت کننده اگر طنز نیست اسمش چیست اسمش دکور عدالت است و هدفش خواباندن اعتراض ها و صدای مردم از اوضاع صنعت مافیایی خودرو و تغییر مسیر فروش خودرو به بورس با قیمتهای مزایده ای یعنی هر کسی بیشتر پول بده یعنی فروش به همون قیمت بازاری که مسئولین مثلا قبولش ندارند البته فقط توی سخنرانی ها وگر نه از همین سود های چند صد درصدی کارخونه هم دولت سهم داره هم بیوت مقدسه سهم دارند هم مجلسیا سهم دارند همه راس های مملکت سهم دارند و به اونها هم سودی میرسه اگر نمیرسید که تا الان ایران خودرو و سایپایی وجود نداشت . مدرک حرفم هم چندین مرحله تزریق نقدینگی از پول بیت المال با تصویب مجلس و نظر دولت بود زمانی که دو کارخونه باید اعلام ورشکستگی میکردند ولی دولت با پول ملت نجاتشون داد البته مثلا به بهانه حفظ صنعت خودرو و بیکار نشدن کارگران که تعداشون زیاد هست . مشکل به این علت حل نمیشود که مافیا مورد حمایت قاطع دولت و وزیر صمت و مجلس و نهادها هست به علت رشوه ها و خدماتی که این دو کارخانه مسمتر به انها میدهند

    نظرات شما -
    • 0

      متاسفانه واقعییت همین هست وگرنه مثل کشورهای پیشرفته صنعت خودروی ما هم پیشرفته بود با قیمت درست

  • ناشناس
    0

    تشکر می کنیم تشکر

  • ناشناس
    0

    با سلام و درود بر مردم عزیز ایران
    ای ملت عزیز و گرانقدر ایران لطفا یک مدتی خودرو نخرید تا جلوی این رانت خواران و سوء استفاده کنندگان خودرو گرفته شود برخی ها با خریدن خودرو چه در سایت ها و چه در بورس باعث گرانی بیش از حد خودرو شده اند واقعا قیمت واقعی خودرو همین است؟! بیایید باهمدیگر یکی شویم و جلوی این اختاپوس های شرکت های خودرو ساز را بگیریم تا اینقدر ما را آزار و اذیت نکنند.درصدهایی که برخی افراد یا ارگانها از این قیمت خودرو می برنند را خدا می داند چقدر است .پس ای عزیز خودت باش و ظلم به خودت و دیگران روا مدار.باتشکر ایرانی اصیل و دارای خودرو پراید مدل 1385

  • ناشناس
    1

    فروش فرغون

  • ازاد
    1

    لطفا گوست فندها صف ها را تشکیل داده وقیمت این اشغالها را تا بینهایت بالا برده،،،کشوری پهناور و غنی با مردمی بی لیاقت

  • ناشناس
    0

    تئاتر فروش خودرو

  • دارا
    0

    با سلام. طبق معمول غول مافیا سیستم را از دست مرم عادی خارج کرده است.
    البته ایران خودرو دلیلی برای پاسخگو بودن ندارد. چرا که
    1 - در بورس دو تا دوونیم برابر قیمت تمام شده میفروشد
    2- رقیبی برای کیفیت و بهره وری محصول ندارد.
    اگر دولت بدون وضع عوارض گمرکی یک میلیون خودرو تا 10 هزار دلاری وارد نماید محصول ایران خودرو در پارکینگها خواهد خوابید. اونوقت به قیمت نصف کارخانه هم خریدار ندارد.
    فقط هزینه آلایندگی این خودروها را حساب کنیم و حقوق کارگران این دو شرکت را بدهیم و تعطیل کنیم به نفع کشور است.

  • ناشناس
    0

    به تعهداتش عمل کند بعد ثبت نام کند

  • غلامرضا
    0

    سلام سایت ایران خودرو مشکل دارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من هم رفتم توی سایت ولی اون قسمت ورود کاربر که برای ثبت نام بود رو کامل برداشته و خرید خودرو رو هم که میزنی هیچ چی نمیاره اصلا نمیتونی لاگ این کنی

  • ناشناس
    0

    آدمی به امید زنده است.....

  • اسدالله خان
    0

    خودروخوبیه اماقیمتش کمی بالاس زیر۵۰ میلیون تومان باشه خوبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها