معرفی خدمات شرکت itc

شرکت itc به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر ماشین های اداری فیش پرینتر، لیبل پرینتر، بارکدخوان، صندوق های فروشگاهی و ... است که با کادری مجرب خدمات ویژه ای برای مشتریان سراسر ایران ارئه می دهد.

معرفی خدمات شرکت itc

 ما در این مطلب به معرفی خدمات و فرایند تعمیر دستگاه ها در این شرکت میپردازیم.

  •  سرویس دستگاه
  •  تعمیر دستگاه
  •  تعویض قطعات دستگاه

 

تعمیر لیبل پرینتر

آی‌تی سی نمایندگی مجاز تعمیرات لیبل پرینتر در تهران، ارائه خدمات به سراسر ایران؛ لیبل پرینتر دستگاهی است که جهت چاپ لیبل و بارکد که ازآن‌جهت مکانیزه کردن اتوماسیون فروش استفاده می‌شود.

 تعمیر فیش پرینتر

آی‌تی سی نمایندگی مجاز تعمیر فیش پرینتر در تهران، ارائه خدمات به سراسر ایران؛ فیش پرینتر در دو نوع حرارتی و سوزنی تولید می‌شود. اغلب فیش پرینترها را با عنوان پرینترهای حرارتی می‌شناسند.

 تعمیر بارکدخوان

آی‌تی سی نمایندگی مجاز تعمیر بارکدخوان در تهران، ارائه خدمات به سراسر ایران؛ بارکدخوان دستگاهی است جهت خواندن بارکد کالا و انتقال اطلاعات آن به سیستم صندوق فروشگاه و عناوین دیگر آن بارکد ریدر و بارکدخوان بیسیم هستند.

 مراحل ثبت سفارش تعمیر

  1. تماس با کارشناسان شرکت آی تی سی و دریافت مشاوره (02188141315 - 02188141767 - 02188141755) اطلاع از ایرادات دستگاه و برآورد هزینه.
  2. ارسال دستگاه به دفتر مرکزی شرکت آی تی سی
  3. تعمیر دستگاه توسط متخصصان آی تی سی

مشتریان هنگام خرابی دستگاه خود بدنبال تعمیرکار، نمایندگی تعمیرات معتبر هستند، 20 سال سابقه فعالیت در زمینه ماشین های اداری و اتوماسیون فروشگاهی و پروژه های بارکدینگ، کیفیت کار شرکت آی تی سی را اثبات می‌کند، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت آی تی سی با آدرس itcrepair.com مراجعه فرمایید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها