در توییتی مطرح شد؛

کنایه همتی به مقصر دانستن ناآرامی ها در افزایش قیمت دلار

رییس سابق بانک مرکزی درباره دلیل افزایش قیمت دلار از نگاه مسئولین، توییتی منتشر کرد.

کنایه همتی به مقصر دانستن ناآرامی ها در افزایش قیمت دلار

عبدالناصر همتی در توییتی با هشتگ دستاوردسازی، نوشت: گفته‌اند: (شوک دلار به دلیل ناآرامی‌ها بوده است). چونکه در دنیای موازی، تحریم ها خنثی و روزی ۲/۳ میلیون بشکه نفت صادر و ارز آن در دسترس است، کسری بودجه تامین شده، چاپ پول ۳۵٪ رشد نمی کند، جراحی اقتصادی هم موفق و تورم نزولی شده است! به قول آن خانم: لای!؟... نووو!!! ( اشاره به کلیپی از انگلیسی صحبت کردن یک خانم در قطر (اینجا ببینید))

دیروز رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفته بود: یک عامل بنیادی در التهاب برخی بازارها از جمله ارز در یکی دو ماه اخیر، اغتشاشات بود که با افزایش نااطمینانی، جریان سرمایه و اقتصاد کشور را هدف گرفت.

کنایه+سنگین+همتی+به+مقصر+دانستن+ناآرامی_ها+در+افزایش+قیمت+دلار!

منبع: اقتصادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    2

    تو دیگه در گواله را ببند خواهشا

  • ناشناس
    1

    فقط میدونم حکومت خوب مردم رو مچل کرده.

  • 0

    با مراجعه به سوابق تاریخی، هر کشوری که به سمت پرتگاه نزدیک میشود همچین اتفاق هایی از جنس اقتصادی و اجتماعی و سیاسی گریبان گیر حکومت آن کشور میشود. نزدیک است

  • 2

    مشکل اینجاست که همین آقا هم وقتی در ساختمان بانک مرکزی بود هیچ غل... نکرد. دیگ دیگ رو مسخره میکنه

  • ناشناس
    0

    دروغگویی. و آمارهای دروغ سال‌های زیادیه که عادی شده ... ما از هیچ مسئول محترمی توقع راستگویی نداریم

  • ناشناس
    0

    راست میگه

  • ناشناس
    0

    اقای همتی مملکت روبه پیشرفته و لوکوموتیرش هم با سرعت تیر داره میره ولی اینکه کجا داره میره کسی نمیدونه شما هم حالا که کنار گذاشته شدی دای پرپکان بازی در میاری برای دولت محترم زمانی که خودت پشت این لوکوموتیر بودی چه کردی گفتین کاری نمیتونستین بکنید دست شما نبود دستور میدادن شما فقط اجرا میکردی خوب الان هم همینه برادر همتی مجامع بالا دستی از اتاق فرمان چراغ خاموش دستور میدن رئیس دولت و خورده ریزاش که رئیس بانک مرکزی و وزرا باشن باید اجرا کنند بی چون چرا شما که خودتون در دولت قبل بودین و دستور برجام را اجرا کردین دستور افزایش بی سابقه قیمت بنزین رو اجرا کردین اگر اینها و تصمیمات کلان بورس و ارزی که مردم رو در دوره شما بیچاره کرد تصمیم شما بوده که با این کارنامه چه حرف و نظر و رویی برای اظهار نظر دارید اگر هم دستورات و تصمیمات برادران نظامی پشت پرده را اجرا کردین چه نقدی به این دولت که مثل شما ناچار به اجرای بی چون و چرای تصمیمات برادران هستند دارید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها