معروف ترین هتل های بندرعباس را بشناسید

در مسافرت به بندرعباس، اولین برنامه‌ریزی ما باید در خصوص رزرو هتل بندرعباس باشد.

معروف ترین هتل های بندرعباس را بشناسید

برای داشتن یک سفر عالی و بدون استرس و نگرانی یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام بدهید، بررسی بهترین هتل‌ها و همچنین رزرو هتل بندرعباس است. با توجه به اینکه هدف شما از سفر به بندرعباس، تفریح و گردش، قرارهای کاری و... باشد، هتل‌ها مختلفی برای اقامت به شما پیشنهاد می‌شود که در ادامه به بررسی معروف ترین هتل های بندرعباس می‌پردازیم.

 

معروف ترین هتل‌ های بندرعباس

بندرعباس بزرگترین و زیباترین شهر در استان هرمزگان ، هرساله پذیرای مسافران زیادی از داخل و خارج ایران است. جاذبه‌های تاریخی متعدد و زیبا، مراکز خرید عالی و لوکس، مراکز تفریحی و گردشگری که برای مسافران در نظر گرفته شده‌اند، باعث شهرت این شهر به‌عنوان به مقصدی عالی برای سفر شده است. در این شهر هتل‌ها و مسافرخانه‌های زیادی برای اقامت مسافران ساخته شده است.

 در شهر بندرعباس هتل‌های متنوعی با انواع قیمت‌ها و کیفیت‌ها وجود دارند؛ البته باید بدانید که قاعدتاً میزان کیفیت و خدمات هر هتل با هزینه رزرو آن متناسب است.

معروف ترین هتل ‌های بندرعباس با توجه گزینه‌هایی مثل میزان لوکس و زیبا بودن، قیمت مناسب نسبت به خدمات و امکانات و نزدیک بودن به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی مورد توجه مسافران قرار می‌گیرند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در بندرعباس، هتلی به نام هتل هما بندرعباس است.

 

هتل هما، از معروف ترین هتل های بندرعباس

یکی از زیباترین و معروف ترین هتل های بندرعباس که به دلیل نزدیک بودن به دریا بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است، هتل هما بندرعباس است. هتل هما، علاوه بر نزدیکی به ساحل و دریا با داشتن ویژگی‌های دیگری همچون خدمات و کیفیت عالی هتل و رفتار خوب و مناسب کارکنان هتل توانسته اعتماد مشتریان و مسافران را جلب کرده و سفری به‌یادماندنی برای آن‌ها بسازد.

ائودئوئد

هتل هما بندرعباس درواقع هتلی 5 ستاره با بهترین امکانات است که در ۷ طبقه و ۱۸۷ اتاق ساخته شده و توانسته شهرت زیادی بین هتل‌های بندرعباس داشته باشد. این تعداد اتاق با ظرفیت 1 تا 4 نفره در کلاس‌های معمولی تا سوئیت رویال آماده پذیرایی و استقبال از مهمانان هستند.

از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو (رایگان) ، رستوران اصلی با ظرفیت ۲۵۰ نفر ، انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و گیاهی و حتی فست فود، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، کافی‌نت، اتاق ماساژ، ترانسفر رفت‌وبرگشت، زمین تنیس، آسانسور، فروشگاه، استخر، سالن کنفرانس و اجتماعات و خشکشویی اشاره کرد. اگر به دنبال هتلی لوکس و باکیفیت برای داشتن اقامتی آسوده و راحت هستید، هتل هما بندرعباس بهترین پیشنهاد به شما است.

 

هتل بین‌المللی خلیج‌فارس

حتماً تاکنون نام هتل بین‌المللی خلیج‌ فارس را در میان معروف ترین هتل‌ های بندرعباس شنیده‌اید. این هتل یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های بندرعباس است که در نزدیکی اسکله‌ی بندر رجایی واقع شده است. اگر دسترسی راحت به مکان‌های مختلف از جمله تمامی بخش‌های گردشگری و تفریحی و حتی فرودگاه و راه‌آهن برایتان دارای اهمیت است، بهترین هتل برای اقامت شما در بندرعباس، هتل بین‌المللی خلیج‌فارس است. هتل بین‌المللی خلیج ‌فارس بندرعباس در ۶ طبقه با ۱۵۵ اتاق و سوئیت ساخته شده است. این هتل با عرضه کردن بهترین خدمات و کیفیت برای اتاق‌ها و سوئیت‌ها، توانسته توجه مسافران ایرانی و خارجی زیادی را به  خود جلب کند. در این هتل اتاق‌ها ظرفیت یک یا دونفره دارند بنابراین باید در موقع انتخاب اتاق به ظرفیت هر اتاق و تعداد همراهانتان توجه داشته باشید.

اگر تمایل دارید با خودرو شخصی به بندرعباس سفر کنید، نگران جای پارک و امنیت خودروتان نباشید، در این هتل پارکینگی با ظرفیت 100 خودرو برای مسافران ساخته شده است.

قفثققف

هتل بین‌المللی هرمز

اگر از رزرو شدن همه اتاق‌ها و ظرفیت نداشتن هتل در بندرعباس نگران هستید، پیشنهاد ما به شما هتل هرمز است. این هتل با داشتن ۷ طبقه و ۳۶۷ اتاق یکی از  بزرگ‌ترین هتل‌های 5 ستاره‌ای است که در بندرعباس ساخته شده است. این هتل در نزدیکی دریای خلیج ‌فارس واقع شده و علاوه بر دریا دسترسی آسان و راحتی به سایر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بندرعباس دارد. در میان معروف ترین هتل های بندرعباس، هتل بین‌المللی هرمز توانسته با ارائه کردن بهترین امکانات و خدمات مورد توجه مسافران داخلی و خارجی قرار بگیرد.

اتاق‌های این هتل دارای ظرفیت 1 تا 4 نفر هستند و پارکینگی با ظرفیت 150 خودرو برای مسافران در نظر گرفته شده است؛  از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، کتابخانه، مرکز خرید، بیزنس روم، پله اضطراری، آتلیه، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت، تاکسی سرویس اختصاصی، خدماتCIP، صرافی، کافی‌نت، زمین تنیس، آرایشگاه، زمین ورزشی و سالن بیلیارد و ... اشاره کرد.

 

هتل آتیلار بندرعباس

اگر برای اقامتتان در بندرعباس هتلی باقیمت‌های ارزان‌تر و کیفیت مناسب مدنظر دارید، هتل آتیلار بندرعباس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل 4 ستاره یکی از بهترین و معروفترین هتل‌ های بندرعباس است که در 13 طبقه با 98 اتاق و سوئیت عالی ساخته شده است. هتل آتیلار بندرعباس علاوه بر اینکه یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های بندرعباس است، بلندترین ساختمان شهر نیز محسوب می‌شود.

اتاق‌هایی که در هتل آتیلار وجود دارند دارای ظرفیت 1 یا 3 نفره هستند که با امکانات کامل برای مسافران طراحی شده‌اند، علاوه بر امکانات متداولی که در اکثر هتل‌های باکیفیت و عالی برای مسافران در نظر گرفته می‌شود، رستوران داخلی هتل با منو غذایی متنوع و ۱۲۰ نفره نیز وجود دارد که می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در شهر و دیدن جاذبه‌های بندرعباس، برای صرف غذا به هتل برگردید.

از سایر امکاناتی که در هتل آتیلار به مسافران عرضه می‌شود می‌توان به آسانسور، آژانس مسافرتی و تور، کافی‌شاپ، خدمات پزشکی، خدمات CIP، خشکشویی و مینی بار اشاره کرد.

دئوئودئ

هتل ایران بندرعباس

یکی از بهترین هتل‌آپارتمان‌هایی که در بندرعباس وجود دارد، هتل ایران بندرعباس است. هتل ایران یکی از هتل‌های 3 ستاره و نوساز شهر بندرعباس است که با توجه به 3 ستاره بودن این هتل می‌توانید آن را باقیمت مناسب‌تری نسبت به سایر هتل‌ها رزرو کنید. قیمت مناسب و دسترسی راحت این هتل به مراکز خرید و اکثر جاذبه‌های تفریحی و گردشگری دلیل انتخاب مسافرانی است که این هتل را بین معروفترین هتل ‌های بندرعباس انتخاب کرده‌اند.

این هتل در ساختمانی 4 طبقه با تعداد 58 اتاق و سوئیت برای مسافران آماده رزرو شده است، ولی نکته‌ای که در خصوص هتل ایران بندرعباس باید بدانید این است که این هتل برخلاف تمام هتل‌هایی که تاکنون معرفی کردیم فاقد رستوران و پارکینگ اختصاصی می‌باشد.

 امکانات کلی اتاق‌های هتل ایران  شامل مبلمان، پاورسوئیچ، روم سرویس، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت رایگان می‌باشد؛ جالب است بدانید در این هتل می‌توانید از خدمات بیدارباش نیز استفاده کنید.

 

هتل امین بندرعباس

یکی از بهترین و معروف ترین هتل های بندرعباس که برای اقامت شما وجود دارد، هتل امین بندرعباس است. این هتل با داشتن ویژگی‌هایی مثل نزدیک بودن به دریا و همچنین قیمت مناسب و امکاناتی که ارائه می‌دهد، توانسته بسیاری از مسافران بندرعباس را به خود جذب کند. هتل امین به دلیل فاصله کمی که از ساحل دریا دارد، هتل ساحلی بندرعباس نیز نامیده می‌شود.

هتل ساحلی بندرعباس با داشتن 3 طبقه و تعداد 52 اتاق و امکانات و تجهیزات عالی و همچنین کیفیت و رفتار خوب کارکنان توانسته سفری فراموش‌نشدنی برای مسافران بسازد؛ امکانات کلی اتاق‌های هتل امین بندرعباس  شامل مبلمان، یخچال، کمد لباس، دراور، حمام، لوازم بهداشتی و اینترنت رایگان است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها