فروش مزایده‌ای ۳۵ خودروی خارجی در گمرکات بوشهر

مدیرکل جمع‌ آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: مزایده الکترونیکی سراسری سازمان اموال تملیکی برای ۳۵ خودرو خارجی وارداتی در گمرک بوشهر و گناوه برگزار می‌شود.

فروش مزایده‌ای ۳۵ خودروی خارجی در گمرکات بوشهر

رحیم بهادری جمعه ۱۱ آذر در جمع خبرنگاران از برگزاری فروش اموال تملیکی در قالب مزایده الکترونیکی سراسری در بوشهر تا ۱۶ آذر خبر داد و گفت: زمان رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده را ۲۱ آذرماه است و شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت، وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir امکان‌پذیر است.

 وی اضافه کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

بهادری کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی را لوازم خانگی، خودرو، ماشین‌آلات راهسازی، ابزارآلات، پارچه، لوازم الکترونیکی و جانبی رایانه و تلفن همراه شامل کالا‌های قاچاق و متروکه بیان و تصریح کرد: ارزش اولیه و پایه مزایده به مبلغ حدود ۲۱۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در فروش این کالا‌ها در قالب مزایده الکترونیکی سازمان اموال تملیکی ۳۵ خودرو خارجی وارداتی در گمرک بوشهر و گناوه وجود دارد، عنوان کرد: متقاضیان برای بررسی جزئیات کالا‌ها می‌توانند به تارنمای رسمی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به نشانی TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها