خرید و فروش توکن های هواداری تیم های ملی با نزدیک شدن به جام جهانی 2022

کمتر از یک ماه دیگر تا شروع جام جهانی 2022 زمان باقیست و به نظر می‌رسد این رویداد، که به‌عنوان یک اتفاق مثبت برای اقتصاد جهانی شمرده می‌شود، هیجانی را برای هواداران و توکن‌های هوادارای تیم های ملی فوتبال به ارمغان آورده است.

خرید و فروش توکن های هواداری تیم های ملی  با نزدیک شدن به جام جهانی 2022

ارزهای دیجیتال و توکن‌های هواداری به دارندگان این توکن‌ها اجازه می‌دهند به انواع امتیازات مربوط به طرفداران که توسط تیم‌های فوتبال ارائه می‌شود، دسترسی داشته باشند.

 در این زمان میبینیم که توکن‌های تیم های ملی همچون، برزیل، آرژانتین و سایر تیم ها در حال خرید و فروش و رد و بدل شدن بین هواداران است.

برای مثال توکن تیم ملی برزیل و یا آرژانتین در یک ماه اخیر بیش از 100 درصد رشد داشته اند.

 

رشد 300 درصدی توکن تیم ملی برزیل

توکن هواداری چیست؟

توکن  هواداری یا fan token یک دارایی دیجیتالی است که با بهره گیری از فناوری بلاک چین ایجاد شده است.

فلسفه به وجود آمدن توکن‌های هواداری فوتبال دقیقاً در نام آن‌ها خلاصه شده است و هدف اصلی از به وجود آمدن این توکن‌ها اعلام هواداری بوده است. به این معنی که طرفداران یک تیم می‌توانند با تهیه این توکن‌ها از تیم خود حمایت کنند.

اما داشتن این توکن‌ها می‌تواند سود‌های دیگری نیز برای طرفداران داشته باشد. در واقع با تهیه این توکن‌ها شما به نوعی به یک «سوپر فن» یا طرفدار درجه یک تبدیل می‌شوید و از آنجایی که شما از تیم مورد علاقه خود حمایت کرده‌اید این تیم‌ها نیز شما را در تصمیمات خود دخیل خواهند کرد.

 

مزایای داشتن توکن ها هواداری

با خرید توکن‌های هواداری و داشتن این توکن‌ها در واقع شما مالکیت بخش و یا حتی جزئی از آن تیم ملی را نخواهید داشت اما باید بدانید که با دارا بودن این توکن ها شما صاحب امتیازاتی خواهید شد که میتواند در ادامه برای شما سودمند باشد.

به عنوان مثال، دارندگان توکن تیم ملی پرو می توانند با بازیکنان تیم در پلتفرم Bitci FanToken تعامل داشته باشند، جوایز هواداران و کلکسیون های دیجیتالی دریافت کنند، به اتاق‌های رختکن دسترسی داشته باشند و مسابقه را از مناطق VIP تماشا کنند.

بنابراین، بازار توکن هواداری فوتبال احتمالاً در هفته های آینده فعال‌تر از همیشه خواهد شد. شاید به عنوان یک بازار پیشبینی مورد استفاده قرار بگیرد که با دارا بودن توکن های مرتبط با تیم‌های «مورد علاقه هواداران» بیشتر از سایر هوادارن از شما به خاطر حمایت و وفاداریتان قدردانی میشود .

در حال حاضر برزیل و فرانسه دو تیم بسیار  محبوب در بین طرفداران هستند و پس از آن آرژانتین و اسپانیا در رتبه های بعدی قرار دارند. همانطور که در بالا ذکر شد، توکن‌های هواداری برزیل، آرژانتین و اسپانیا اخیرا از ارز های اصلی بازار ارزهای دیجیتال هم بیشتر رشد کرده اند و عملکرد بهتری داشته‌اند

لاتعالتلات

جام جهانی 2022 قطر

جام جهانی فوتبال 2022 قطر از 20 نوامبر تا 18 دسامبر برگزار می شود و 32 تیم ملی در 64 مسابقه برای تعیین برنده رقابت می کنند.

فغغقفغقفغ

در تصویر بالا تعدادی از توکن‌های هواداری فوتبال را میبینید که با دیدن این تصویر و این تیم‌ها یک سوال بسیار مهم ذهن ما را درگیر خواهد کرد.

 

روی چه توکن هایی و چه تیمی سرمایه گذاری کنیم؟

جواب این سوال بسیار واضح است، اولین موردی که باید در نظر بگیرید این است که روی توکن هواداری تیم های ملی سرمایه گذاری کنید و فیلتر دوم این است که آیا تیم مد نظر ما به جام جهانی راه پیدا کرده است؟

برای مثال خیلی از هواداران فوتبال علاقه مند به تیم ملی ایتالیا هستند و دوست دارند توکن هواداری این تیم ملی را داشته باشند اما باید دقت داشته باشید که ایتالیا امسال به جام جهانی راه پیدا نکرده است پس در نتیجه گزینه چندان جذابی نمی‌تواند باشد.

 

یک پیشنهاد ویژه

ما در بیتفا با بررسی ها و تحلیل هایی که در هفته‌های اخیر بر روی این توکن‌ها داشته ایم، یک پیشنهاد ویژه را برای شما آماده کردیم که در قالب این مقاله به شما ارائه خواهد شد .توکن تیم ملی آرژانتین با توجه به فعالیت های اخیر بازیکنان مطرح خود در دنیای ارز های دیجیتال، همچون لیونل مسی و سایر بازیکنان، ما را به سمتی سوق می‌دهد که از لحاظ بنیادی پی ببریم این توکن می‌تواند رشد خیره کننده دیگری را داشته باشد.

همچنین ما در بیتفا آموزش خرید فروش تمامی توکن ها را در قالب آموزش صرافی از جمله آموزش صرافی کوینکس برای شما آماده کرده ایم

فثقف

نمودار توکن تیم ملی آرژانتین در تایم فریم روزانه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید این توکن به وبسایت بیتفا مراجعه کنید

نحوه خرید و فروش توکن های هواداری

برای خرید و فروش این توکن ها میتوانید به وبسایت بیتفا مراجعه کنید و مراحل کامل خرید و فروش این توکن ها را ببینید.

همچنین ما در وبسایت بیتفا دو پیشنهاد ویژه به شما عزیزان معرفی کردیم که میتوانید با خرید این دو پیشنهاد ویژه از سود های خوبی بهرهمند شوید شما در بیتفا همچنین می توانید از آخرین قیمت رمز ارزها همچون قیمت لحظه ای اتریوم و بیت کوین در هر لحظه با خبر باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها