راهنمای خرید جی پی اس خودرو ( ردیاب خودرو) و نکات طلایی آن از زبان رادار!

توضیحات متا: خرید جی پی اس خودرو نیازمند شناخت نیازها و انتظارات رانندگان است. این مقاله به بررسی نکات طلایی خرید ردیاب خودرو از زبان رادار میپردازد.

راهنمای خرید جی پی اس خودرو ( ردیاب خودرو) و نکات طلایی آن از زبان رادار!

خرید جی پی اس خودرو چه تاثیری در کنترل و نظارت بهتر ماشین دارد؟ قطعا این سوالی است که اغلب افراد پیش از تهیه ردیاب از خود می‌پرسند. در واقع خریداران مایل‌اند بدانند با خرید یک GPS برای ماشینشان چه مزایایی به دست می‌آورند؟ و اینکه در زمان خرید باید چه نکاتی را مدنظر قرار دهند تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند؟

در ادامه این مقاله به بررسی نکات مهم در زمان خرید ردیاب خودرو می‌پردازیم. با رادار جی پی اس همراه باشید.

با خرید ردیاب خودرو، نگرانی‌ها را از بین ببرید!

پیش از هر چیز به بررسی لزوم استفاده و خرید ردیاب خودرو می‌پردازیم. همه ما در زندگیمان، دارایی‌هایی داریم که برای به دست آوردنشان تلاش زیادی کردیم. از این رو می‌کوشیم امنیت مناسبی برای این دارایی‌ها فراهم آورده و از آن‌ها محافظت کنیم. در این میان خودرو به عنوان یک دارایی متحرک، روزانه در مسیرها و مکان‌های مختلفی قرار می‌گیرد. مکان‌هایی که نسبت به سطح امنیتی آن شناخت زیادی نداریم. به همین دلیل بهتر است سیستم امنیتی مخصوصی برای خودرو در نظر بگیریم. نصب جی پی اس روی ماشین می‌تواند همان سیستم امنیتی مورد نظر باشد.

ردیاب ماشین با محافظت هوشمندانه، نگرانی‌های شما را از بابت سرقت خودرو رفع می‌کند. البته این دستگاه تنها با هدف محافظت در برابر سرقت طراحی نشده است. بلکه وجود امکانات جانبی در آن، امکان نظارت و کنترل بر ماشین از راه دور را فراهم می‌آورد. در ادامه با مزایا و نکات مهم در زمان خرید ردیاب آشنا می‌شویم:

1- با خرید جی پی اس خودرو، دغدغه امنیت را پشت سر بگذارید!

تاکنون روش‌های مختلفی برای محافظت از خودرو طراحی شده‌اند. اما متاسفانه هیچ‌یک از این روش‌ها، کارایی لازم را نداشتند. به همین منظور سیستم‌های امنیتی بر پایه تکنولوژی روی کار آمدند تا با قدرت بیشتری از ماشین مراقبت کنند. امروزه جی پی اس خودرو یکی از کارآمدترین شیوه‌های تامین امنیت در ماشین‌هاست. این دستگاه طوری طراحی شده که پس از نصب، تنها مالک از وجود آن با خبر خواهد بود. به همین منظور می‌تواند با تمام توان از خودرو محافظت کند.

در گذشته ردیاب ها نوعی ابزار نظامی بودند. اما با گذشت زمان و افزایش نیازها به استفاده از این سیستم، ردیاب در دسترس عموم مردم قرار گرفت. طوری که برای استفاده از آن دیگر نیازی به مجوزهای خاص نیست. در حال حاضر جی پی اس ها در چهار دسته کلی قرار می‌گیرند:

  • ردیاب خودرو، موتور سیکلت و ماشین‌های سنگین
  • جی پی اس ناوگان و شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • ردیاب مناسب برای کنترل افراد و انسان‌ها
  • جی پی اس کنترل حیوانات

بلابلالبا

2- کنترل و نظارت بر ماشین با خرید ردیاب

جی پی اس ماشین نوعی ابزار امنیتی در راستای رصد و یافتن موقعیت جغرافیایی آن می‌باشد. با این سیستم می‌توانید از محل دقیق ماشین، مسیرهای حرکتی آن، زمان حرکت، سرعت رانندگی و ... مطلع باشید. دانستن این موارد به کنترل و نظارت بیشتر بر خودرو از راه دور کمک می‌کنند. در واقع با خرید جی پی اس خودرو همواره از موقعیت و شرایط آن آگاه خواهید بود. به همین منظور اگر مشکلی برای خودرو پیش آید، در اولین فرصت مطلع شده و می‌توانید واکنش مناسب را داشته باشید.

امروزه ردیاب ها بر اساس نوع کاربردشان، امکانات نظارتی متعددی به کاربر ارائه می‌دهند. برخی از این امکانات به شرح زیر هستند:

  • اطلاع از موقعیت لحظه‌ای خودرو
  • گزارش از مسیرهای حرکتی در طول ماه‌های گذشته
  • اطلاع از سرعت رانندگی با ماشین
  • هشدار باز شدن درب‌ها و پنجره‌های خودرو
  • هشدار شرایط اضطراری (SOS)
  • امکان خاموش کردن ماشین از راه دور
  • هشدار حمل خودرو با جرثقیل و یا ورود ضربه به آن

با در نظر گرفتن این امکانات و مطابقت آن‌ها با نیازهایمان در زمان خرید جی پی اس خودرو می‌توانیم بهترین گزینه را تهیه کنیم.

3- خرید جی پی اس خودرو به عنوان بهترین جایگزین دزدگیرها

در حال حاضر سارقان به خوبی با شیوه‌های باز کردن انواع قفل خودرو و از کار انداختن دزدگیرها آشنا هستند. مهم‌ترین دلیل این اتفاق، قابل مشاهده بودن دزدگیر و قفل‌ها برای سارق است. اما با خرید جی پی اس خودرو می‌دانید که این دستگاه از دید سارق پنهان بوده و در زمان سرقت خارج از دسترس خواهد بود. بنابراین سارق بدون اطلاع از وجود ردیاب، اقدام به سرقت خودرو می‌کند. در این شرایط شما به عنوان اولین نفر و در کوتاه‌ترین زمان متوجه تلاش برای سرقت ماشین می‌شوید. پس می‌توانید به سرعت اقدام نموده و مانع از موفقیت سارق شوید.

دیگر دلیل محبوبیت ردیاب ماشین به جای دزدگیر خودرو، امکان پیگیری پس از سرقت است. دزدگیرها تنها سیستمی هشداردهنده هستند و پس از سرقت دیگر کاربردی ندارند. اما جی پی اس ماشین می‌تواند پس از سرقت نیز به فعالیت خود ادامه داده و موقعیت خودرو را به مالک اطلاع دهد. بنابراین امکان پیدا کردن ماشین سرقتی بیشتر خواهد بود.

زرطرطزر

قیمت ردیاب خودرو در ایران

قیمت ردیاب خودرو در ایران به موارد مختلفی از جمله امکانات، سیستم‌های جانبی، کیفیت دستگاه، برند و ... بستگی دارد. در واقع دستگاه‌هایی که امکانات و کیفیت بیشتری ارائه می‌دهند از قیمت بالاتری هم برخوردارند. اما باید بدانید که در زمان خرید جی پی اس خودرو مهم‌ترین فاکتور، نیازهای شما است. بنابراین پیش از خرید نیازها و انتظارات خود را کاملا مشخص کنید. سپس به بررسی مدل‌های مختلف با امکانات مورد نظرتان پرداخته و بهترین آن‌ها را تهیه نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با امکانات و قیمت جی پی اس خودرو رادار به لینک فوق مراجعه نمایید.

خرید بهترین جی پی اس خودرو از رادار

در این مطلب به بررسی نکات مهم در زمان خرید جی پی اس خودرو پرداختیم. دانستیم که با نصب GPS بر روی خودروها می‌توان از موقعیت آن‌ها، سرعت حرکت، مسیرهای طی شده و ... اطلاع یافت. همچنین فهمیدیم با خرید یک ردیاب مناسب می‌توان از بروز اتفاقات ناگوار تا حدی جلوگیری نمود.

قطعا با داشتن اطلاعات بیشتر، می‌توان مدیریتی بهتر و اصولی‌تر داشت. این مهم با گزارش‌های ردیاب خودرو امکان‌پذیر است. تمام این امکانات با هدف بهبود عملکرد رانندگان و تامین امنیت آن‌ها و خودرو ارائه می‌شوند.

رادار جی پی اس یکی از سازندگان مطرح کشوری در حوزه ردیاب‌هاست. محصولات ساخت این مجموعه دارای 24 ماه گارانتی بدون قید و شرط هستند. علاوه بر این می‌توان به صورت شبانه روزی با کارشناسان مجموعه در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید.

آدرس وب سایت : https://radargps.org

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها