رویترز: اطلاعات کارمندان اسنپ چت لو رفت

اطلاعات کارمندان شرکت اسنپ که مالک اپلیکیشن پیام رسان اسنپ چت است، در جریان درز اطلاعات در یک شرکت تحلیل اسناد، لو رفت.

رویترز: اطلاعات کارمندان اسنپ چت لو رفت

شرکت اسنپ اعلام کرد شرکت تحلیل اسناد الوویت ( Elevate ) به این شرکت اطلاع داده است که یک منبع غیرمجاز در مارس سال ۲۰۲۲ به سیستم‌های رایانه‌ای این شرکت دسترسی پیدا کرده است. به کارمندان اسنپ اعلام شده است نام، نشانی، سوابق اشتغال و اطلاعات پاداش آنها ممکن است در جریان این رخنه اطلاعاتی، لو رفته باشد.

اسنپ در نامه‌ای به تاریخ ۱۳ سپتامبر به یک کارمند سابق، اعلام کرده است ارتباطش با شرکت الوویت که به شرکت‌های حقوقی هم خدمات رسانی دارد را قطع کرده است.

سخنگوی شرکت اسنپ تایید کرد رخنه اطلاعاتی در یک فروشنده خارج از شرکت، باعث برملا شدن اطلاعات شخصی بعضی از کارمندان فعلی و سابق اسنپ شده اما این رخنه اطلاعاتی برای کاربران این اپلیکیشن اتفاق نیفتاده است.

بر اساس گزارش رویترز، اسنپ اعلام کرد به افرادی که اطلاعات آنها لو رفته است، اطلاع داده و از خدمات مشابه این فروشنده در آینده، استفاده نمی کند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    الان معلومه میشه چقدر راننده تاکسی هم سهمیه تاکسیرانی میگیرند و هم فقط دربست و اسنپ رو هستند

    نظرات شما -
    • بستنی ۱۵ تا
      0

      آب از آب تکان نمیخورد

  • ناشناس
    1

    سوابق شغلی رانندگان اسنپ لو رفت ؟ چه شود !

  • ناشناس
    0

    رانندگان و موتورسواران اسنپ، کارمندان اسنپ نیستند بلکه صرفاّ کاربران نرم افزار اسنپ رانندگان هستند(محض اطلاع دو ناشناس) در بخشی از پست از جانب سخنگوی اسنپ چنین ابراز شده است: ...اما این رخنه اطلاعاتی برای کاربران این اپلیکیشن اتفاق نیفتاده است. کارمندان اسنپ استخدام شده و بین آنان و اسنپ رابطۀ کارمند و کارفرما برقراره و حقوق بگیر اسنپ هستن ولی در مورد رانندگان و موتورسواران مطلقاّ چنین وضعیتی برقرار نیست. در ضمن نرم افزار اسنپ، اپلییکیشن پیام رسان نیست آنطور که در ابتدای پست بدان اشاره شده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها