درآمد اسنپ در سال 1401 چقدر است؟

به نظر میرسد رانندگی در تاکسی‌ های اینترنتی یکی از پرطرفدارترین و مناسب‌ ترین مشاغل برای افراد مختلف است، یکی از این شغل‌ های پرطرفدار اسنپ نام گذاری شده است، حال ممکن سوال شود که درآمد در اسنپ چقدر است؟

درآمد اسنپ در سال 1401 چقدر است؟

سوالی که اکثر مخاطبان پس از خواندن مقاله تایید شده در سایت با عنوان (درآمد الوپیک چقدر است) می‌پرسند. آیا کار کردن در اسنپ به صرفه می‌باشد؟

باید گفت در شرایط الان جامعه که بسیاری از مشاغل ضعیف شده‌ اند و اغلب کسب و کارها به صورت اینترنتی می‌باشند بله کار در اسنپ به صرفه است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق درآمد این شرکت معروف و معتبر بپردازیم.

لازم به ذکر است که بدانید اسنپ شرکتی است که در ابتدا کپی برداری از شرکت معتبر “اوبر” آمریکا بود.

راه‌ اندازی اسنپ

جالب است بدانید زمانی که اسنپ در ایران راه اندازی شد خیلی مورد استقبال عموم قرار گرفت که در اوایل کار این شرکت بزرگ اکثر مردم از رانندگان می‌پرسیدند که چقدر درآمد دارید؟

و رانندگان در جواب می‌گفتند: “خدا را شکر” خیلی بهتر از آژانس یا توی خیابان منتظر مسافر ماندن است، دانستیم که بله استارت آپ قوی و بزرگی راه اندازی شده است.

حال قبل از اینکه به بررسی درآمد در اسنپ بپردازیم بهتر است در ابتدا بدانیم که این شرکت چقدر مشتری دارد (کاربر فعال).

استفاده از این امکانات چه مزیتی برای ما دارد؟

با ما همراه باشید…

مزیت استفاده از تاکسی اسنپ چیست ؟

سال ها تنها گزینه‌ های پیش رو برای در اختیار داشتن ماشین و راننده ی اختصاصی برای رفت و آمد از نقطه‌ای به نقطه دیگر شهر، یکی تماس با تاکسی تلفنی، و دیگری پیدا کردن تاکسی دربست بوده است.

اما هر کدام از اینها مشکلات و دردسرهای فراوانی را برای افراد ایجاد می‌کرد. وقتی تاکسی‌های اینترنتی روی کار آمد پاسخی برای حل بسیاری از این مشکلات بود. مزایایی که این نوع سامانه هوشمند تاکسی برای زندگی افراد پدید آورد باعث شد تا به مرور زمان جایگاه ویژه‌ای را در جامعه حمل و نقل کشوری پیدا کند.

حالا به بررسی مزیت استفاده از این شرکت می‌پردازیم:

تاکسی اسنپ:

شما به راحتی با داشتن یک گوشی هوشمند و حتی ساده می‌توانید در هر کجا که هستید بدون اینکه معطل بمانید، می‌دانید این شرکت همراه شماست. برای مثال:

بعد از سرکار با کلی خستگی می‌خواستم از کرج به سمت میدان انقلاب تهران حرکت کنم به هر تاکسی که می‌گفتم کمتر از 100000 تومان قیمت نمی‌داد.

پیش خودم فکر کردم که چرا تاکسی آنلاین نمی‌گیرم، سریع با گوشی همراهم اقدام به گرفتن تاکسی اسنپ کردم.

خیلی راحت بدون معطلی با هزینه 67000 تومان به خانه رسیدم. حتی دیگر احتیاج به پیاده شدن در میدان انقلاب و گرفتن مجدد تاکسی نبودم.

مزیت استفاده از اسنپ باکس چیست ؟

اسنپ‌ باکس یک راه‌ حل تحویل آسان و فوری است که به ما این امکان را می‌دهد بسته‌های خود از جمله هدیه‌ ای برای تولد یک دوست، کالایی که آنلاین فروخته‌ایم یا هر بسته‌ی دیگری را ارسال کنیم.

 همانطور که تاکسی اسنپ مزیت بسیار دارد استفاده از اسنپ باکس با توجه به ترافیک و کم بودن وقت، مزیت بسیار خواهد داشت. برای مثال:

یک روز یک بسته داشتم که باید فورا به شرکت تحویل می‌دادم، من طرف‌های میرداماد تهران میدان مادر (محسنی) بودم و جایی که بسته باید تحویل داده می‌شد با توجه به ترافیک سنگین 3 ساعت دیگر هم به مقصد نمی‌رسید.

به این فکر افتادم که از اسنپ باکس استفاده کنم، خیلی راحت و سریع مبدا و مقصد را روی نقشه ثبت کردم. چند دقیقه بعد پیک موتوری آمد و بسته من را برد و جالب‌تر اینکه بسته من در عرض 30 دقیقه به مقصد رسید (خیلی زودتر از انتظار).

مزیت استفاده از اسنپ فود چیست ؟

شرکت‌‌های اسنپ و زودفود که چندین سال در قالب یک مجموعه بزرگ به فعالیت در بازار کسب و کارهای آنلاین ایران پرداخته‌اند تصمیم گرفتند که تحت یک نام تجاری مشترک به فعالیت خود ادامه دهند، اسنپ فود برند جدید اسنپ و زودفود است که اکنون پیش روی شماست، حالا که با این برند آشنا شدید یک مثال برای اسنپ فود هم برای شما می‌زنم که بسیار جالب است.

در شرکت بسیار خسته و کار فراوان داشتم که وقت نمی‌کردم برای صرف ناهار به بیرون بروم، از کیفیت غذا هم اطلاعی نداشتم.

صبر کردم کارم که به قدری سبک شد از اسنپ فود غذای مورد علاقه‌ام را به همراه یک نوشیدنی سفارش دادم. جالب این بود که چینش غذا دقیقا عین عکسی که دیدم برایم ارسال شد و جالب‌ تر اینکه هنگام سفارش غذا می‌توانید نظرات مشتری‌ها را زیر هر رستوران ببینید و بهترین را انتخاب کنید و مشتری دائم آنجا شوید.

شرایط ثبت نام در اسنپ چیست ؟

شرایط ثبت نام در این شرکت به عبارت زیر است:

  1. مدرک سوء پیشینه و سلامت پزشکی داشته باشید. یعنی سوء سابقه و یا اعتیاد نداشته باشید .
  2. سند موتور و یا ماشین را به همراه آدرس (قبض آب و برق) محل زندگی .
  3. تهیه سفته که مقدارش را شرکت به شما اعلام می‌کند. (گاهی سفته را شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد) .
  4. شرکت در کلاس آموزشی و نصب نرم‌افزار مخصوص رانندگان این شرکت که با اپلیکیشن مشتریان فرق می‌کند .

درآمد تاکسی در اسنپ (مسافر کشی)

حال به موضوع اصلی در‌آمد تاکسی در اسنپ می‌رسیم. مثل همیشه با یک مثال از راننده تاکسی اسنپ شروع می‌کنم.

یک روز که حوصله‌ام سر رفته بود و هوس تهران‌گردی هم کرده بودم درخواست تاکسی در اسنپ را دادم.

تاکسی که رسید سوار شدیم و تهران را گشتیم باهم دوست شدیم و گرم صحبت بودیم که سوال پرسیدم درآمدش چقدر است آیا این کار به صرفه است؟ گفت اگر بگویم طولانی است مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود. گفتم: ایرادی ندارد من وقت دارم.

درد دل‌های راننده اسنپ

راننده شروع کرد به صحبت کردن و گفت: ای کاش بنزین همان لیتری 1000 تومان بود، در آن موقع خیلی کار در اسنپ به صرفه‌تر بود، نه اینکه الان بد باشد نه! “خدا را شکر” . اما آن وقت‌ها قطعا خیلی بهتر بود.

 ادامه داد: از ساعت 6 که استارت می‌زنم تا ساعت 12 ظهر یک سره کار می‌کنم. بعد جایی در پارک یا گاهی در خانه می‌نشینم و ناهار و چایی می‌خورم، بعد از یکی دوساعت استراحت و رفع خستگی، دوباره سوار ماشین شده و استارت می‌زنم و تا ساعت 8 شب کار می‌کنم.

درآمد روزانه

راننده گفت: با کم کردن هزینه بنزین و… ساعتی 20 هزار تومان و گاهی 25 هزار تومان در‌آمد دارم. تقریبا در شرایط معمولی روزی 240 هزار تومان و در شرایط خوب چیزی حدود 300 تا 350 هزار تومان در‌آمد روزانه‌ام است.

درآمد پیک موتوری در اسنپ چقدر است؟

با افزایش روزافزون حجم ترافیک، تمایل به استفاده از موتور برای جابه‌جایی در سطح شهر هر روز بیشتر می‌شود. از طرفی موتورسواران بسیاری از این وسیله نقلیه برای جابه‌جایی مسافر و مرسولات کوچک استفاده می‌کنند البته یادتان باشد علاقمندان به موتور سواری نباید جانشان را در خطر بی‌اندازند و در خیابان ویراژ دهند، مخصوصا افرادی که موتور وسیله کسب درآمدشان است.

خطرات کار با موتور همانطور که می‌دانید از اسنپ تاکسی بیشتر است آن هم با این گرانی اما گاهی چاره‌ای نیست و باید کار کرد.

اما هزینه سوخت و تعمیرات موتور از هزینه ماشین خیلی پایین‌تر است و این یک مزیت برای پیک موتوری می‌باشد.

در‌آمد پیک موتوری هم ساعتی 20 هزار تومان در حالت متوسط است.

درآمد وانت در این شرکت چقدر است؟

اسنپ در راستای توسعه‌ی خدمات خود برای آسان‌تر کردن هر چه بیشتر زندگی کاربرانش اقدام به راه‌اندازی درخواست آنلاین وانت سبک و وانت سنگین کرده است.

بنابراین اگر برای جابه‌جایی بارهای سنگین خود به دنبال راهکاری سریع و ارزان هستید، می‌توانید در اسنپ درخواست وانت دهید. در‌آمد وانت بستگی به بازار دارد. غالبا هرچقدر بازار در رکود باشد در‌آمد رانندگان وانت هم کساد خواهد بود.

ما در حالت عادی را می‌خواهیم برای شما بررسی کنیم اما امیدواریم که در‌آمدشان زیاد باشد.

در حالت عادی در‌آمد یک وانت بار در تهران حدودا ساعتی 25 هزار تومان است.

درآمد پیک موتوری های اسنپ فود چقدر است ؟

اسنپ فود هم برای پیک موتوری‌ها  از اسنپ باکس بهتر و به صرفه تر است. زیرا مزیت اسنپ فودی‌ها این است که در یک منطقه کار می‌کنند و فعلا کمیسیون نمی‌دهند.

البته اینطور نیست که باید در یک منطقه کار کنند، خیر می‌توانند در مناطق دیگر هم کار کنند اما کار کردند در یک منطقه به دلیل اینکه با آن منطقه آشنا می‌شوند راحت‌تر و بهتر می‌باشد.

در آمد پیک موتوری‌های اسنپ فود از ساعتی 18 هزار تومان تا 22 هزار تومان می‌باشد.

آیا خانم ها ( بانوان ) می توانند در اسنپ کار کنند ؟

در جواب باید گفت بله. اسنپ به تازگی آمار جدیدی از حضور خانم‌ها در اسنپ داده است که این تعداد زنان راننده به 30 هزار نفر رسیده است.

 این شرکت امکاناتی قرار داده تا خانم ها نیز بتوانند به راحتی به عنوان تاکسی اسنپ در این شرکت مشغول به کار شوند و فقط خانم‌ها را سوار کرده و به مقصد برسانند.

کار خانم‌ها در اسنپ هم از نظر امنیت بهتر است، هم برای راننده و هم مسافر راحت تر است.

درآمد شرکت اسنپ در ماه چقدر است؟

در‌آمد شرکت اسنپ طبق آمارهای گرفته شده روزانه حداقل 2.000.000.000 تومان می‌باشد که باید به جز هزینه‌ های جاری و پرداخت حقوق و بیمه بیشتر از 100 تا کارمند را در نظر گرفت.

لازم است تشکر ویژه ای از رئیس شرکت بزرگ اسنپ به جای آوریم که با راه اندازی این استارت آپ باعث ایجاد امید و راحتی برای بسیاری از افراد جامعه شد. دست مریزاد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • راننده اسنپ
    2

    در آمد راننده‌ها چند ساله که تغییر نکرده،این مقاله جالب بود که مربوط به سالهای گذشته است که دخل و خرج جور در می‌آمد ولی الان اینطور نیست کافیه با رانندگان اسنپ صحبت کنید 90 درصد شون ناراضی هستند و از سر ناچاری کار میکنن

  • لزگی اذری
    2

    برده داری مدرن وسواستفاده از مشکلات مردم با کرایه های بسیار پایین وانت وپیک موتوری ساعتی ۵هزار باهم تفاوت دارن خنده دار نیست، فقط از روی گرفتاری ودرماندگی هست که در اسنپ کار می‌کنند

  • پیمان
    1

    حتی بعضی از مسافران هم به پایین بودن نرخ اسنپ اعتراف می‌کنند . کاش مسئولین اسنپ هم کمی انصاف داشته باشند

  • محمد حسن زاده
    0

    اصلا هم به صرفه نیست فقط برای صاحبان اسنپ سود داره

  • ناشناس
    1

    ببیی۲ببق

  • محمدرضا
    0

    زیر تریلی بر صاحب اسنپ

  • سیدمحسن ساداتی
    0

    کاش شرکت یکم به فکر راننده ها هم بود و فقط حق رو به مسافر نمیداد
    کرایه ها رو متناسب سازی کنن
    سفر اشتراکی هم اگه فعال بشه.
    مسافرا هم یا دانسته یا ندانسته ستاره کم میدن
    امتیاز راننده کم میشه الکی الکی راننده تو دردسر می افته...

  • میثم نجفی
    0

    همه راننده های اسنپ ازسر ناچاری کار میکنن اگه حتی یه حقوق ثابت وزارت کاری هم داشتن کار نمی کردن که رایگان مردم رو اینور واونو ببرن همه چی ده برابر شد کرایه اسنپ همون بود که بود خدالعنت کنه صاحب اسنپ رو که از بیکاری مردم سواستفاده می کنه

  • ابراهیم
    0

    من خودم راننده اسنپ در تبریز هستم اولا قیمت اسنپ در تبریز خیلی پایین هستش با استلاکی که خودرو داردو هزینه خانوار هم خوانی ندارد ولی برایم این سئوال هستش که ایا هزینه استلاک تهران با تبریز چه فرقی دارد ویا هزینه خانوار ایا در دیگر شهر های ایران قیمت بنزین یا لاستیک یا روغن موتور و..... با تهران فرق دارد که قیمت تهران چند برابر قیمت دیگر شهرهای ایران محاسبه میشود در صورتی که قیمت ورودی اژانس در تبریز دوازده هزار تومان تصویب شده ولی اسنپ هنوز شیش هزاروپانصد تومان هستش البته چون در تهران راننده گان اسنپ انتصاب کردند قیمت را تاحدودی بالا بردندولی قانون باید برای تمام کارکنان یکسان باشد نه فقط برای تهران

  • ali
    0

    کرایه ها از پارسال هنوز افزایش پیدا نکرده همون چند درصد هم که دولت خودش گفته اجرا نشده بعد همش میان از اسنپ تعریف میکنن الانم که اسنپ ورشکست شده و مسافر هم مثل قبلنا نیست

  • شهرام
    0

    برو باباجان کن

  • مهدی
    1

    عزیزان همکارمن،اگرخاطرتون باشه چندروزپیش اسنپ تهران برای دلجویی ازرانندگانی که مشکل اپ اسنپ باعث مشکل براشون شده بود،کمیسیون۱روز رو۵درصدلحاظ کرد البته ازشب قبل اطلاع داد.خداشاهده من اونروزخیلی پولم بابرکت بود وخالص ۵۰۰تومن کارکردم.به نظر من نه سیخ بسوزه نه کباب،فقط اسنپ کمیسیون رو۵درصدبگیره هم مسافرهم راننده راضی....

  • ناشناس
    0

    واقعا کسی تو اسنپ کار میکنه جزو بدبخت ترین ادم در ایران است چرا !؟ یک کرایه خیلی ارزون است دو استلک ماشین را بعد از چندما کار کردن میفمید سه وقتی دراخوست میاد فاصله با مسافر خیلی زیاد است چهار بیشتر زمان مسافر برای ده متر تا سرخیابون نمیاد راننده باید برای ده متر ۱۵۰۰ راه را طی کنه پنچ بیشتر مسافر توافق دارند راننده اسنپ اینهارا تا دم اسانسور برساند شیش تابستان باید کولر بگیری کولر جان ماشین را میگیره وغیره ....‌

  • ناشناس
    10

    کرایش بادا رفته خیلی. ما از هر راننده ای هم‌میپرسیم دراندش سر به فلک میزنه ولی خوب کلا ما ملت ناراضی هستیم از همه چی

  • امیر
    1

    آقای خبرنگار اکثریت رانندگان افرادی شریف و بسیاری از آنان دارای تحصیلات عالیه هستند، لطفا بشعور ما توهین نکنید 90 درصد رانندگان از سر ناچاری در این شغل فعالیت میکنن بعد شما میگی "به نظر میرسد رانندگی در تاکسی‌ های اینترنتی یکی از مناسب‌ ترین مشاغل برای افراد مختلف است" امیدوارم شما هم گرفتار اسنپ بشی تا حالشو ببری

  • رضا
    0

    کار کردن در اسنپ خیلی هم بصرفه نیست از اول سال روغن فیلتر لاستیک قطعات یدکی چند برابر شده اما کرایه فرقی نکرده.مسافر هم 5 قدم نمیاد جلوتر سوار بشه
    آقای تحلیگر روزنامه شما از کجا متوجه شدید که اسنپ برای راننده بصرفه هست؟
    بله برای مسافر عالیه
    مسولین اسنپ لطفا در لحاظ کردن کرایه ها چاره اندیشی کنن چون اگه راننده نباشه اسنپ وجود نداره

  • ناشناس
    0

    به خدا قسم میخورم از سال ۹۶تا حالا در اسنپ کار میکنم نشده یکروز که میام خونه راضی باشم و اعصابم خورد نباشد الهی که هر چه زودتر خدا ریشه اسنپ رو بکنه که ذره ای دلشون بحال رانندگان نمیسوزه . همه چیز چند برابر شده کرایه ها همان کرایه هاست

  • صفی خانی خنجرلو
    0

    خود راننده وماشینش میشه دونفر روزی 300الی400کارمیکنیم میشه نفری 150الی200
    خدا ریشه اسنپ رابکنه اصلا نمیصرفه

  • J.f
    0

    من خودم راننده اسنپم،کرایه ها خیلی پایین هستش،همه چی شده ده برابر،اماکرایه ها زیادنشده،اکثرراننده های قدیمی هم کارنمیکنن،راننده های جدیدخبرندارن بعداز مدتی اوناهم خسته میشن واسنپ وکنارمیذارن،چون راننده کم شده،درخواستهای اسنپ هم کم شده،اسنپ مجبور میشه یاکرایه رازیادکنه یاجمع کنه کلا،چون راننده نباشه اسنپ هم وجودنخواهدداشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها