تویوتا کرولای ۶۰۰ میلیون تومانی به ایران می رسد؟

تویوتا از نسخه ۲۰۲۳ کرولا پرده برداشت. این خودرو محبوب ژاپنی در مدل پایه حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ دلار قیمت دارد و قیمت بالاترین نسخه آن نیز به ۲۰ هزار دلار می‌رسد.

تویوتا کرولای ۶۰۰ میلیون تومانی به ایران می رسد؟

کرولا که از دهه 1970 میلادی ، همواره مدل های مختلفش از مدل های محبوب در ایران بوده ، همچنان نمونه ای جذاب برای ورود به ایران است اما این پایه قیمتی برای ورود این خودرو احتمالا به دلیل مشکلاتی که در فروش خودروهای میان رده گران چینی بازار و نمونه های تولید خودروسازان معروف می کند ، سبب می شود تا یا از فهرست واردات خارج شود یا قیمتی نجومی پیدا کند . گجت نیوز درباره مدل 2023 کرولا نوشته است.

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با توجه به سقف واردات خودرو در ایران می‌تواند به بازار ایران راه پیدا کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ نسبت به قبل تغییرات جزئی را تجربه کرده است. در واقع علاوه بر تغییراتی اندکی که در جلوپنجره و چراغ‌ها اعمال شده، در نمای جلوی آن نشان جدید حرف بزرگ C به جای نشان تویوتا خودنمایی می‌کند. البته ژاپن از مدتی قبل عرضه این خودرو با نشان ویژه کرولا را آغاز کرده است. در نمای عقب این خودرو همچنان لوگو تویوتا به چشم می‌خورد و طراحان نشان‌های مربوط به قوای محرکه هیبریدی را نیز در جلو و عقب نصب کردند.

عکس | تویوتا کرولای ۶۰۰ میلیون تومانی به ایران می‌رسد؟

نسل فعلی کرولا برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و تویوتا طی این سال‌ها با ایجاد تغییراتی توانسته آن را به روز نگه دارد. تویوتا کرولا ۲۰۲۳ به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری هیبریدی مجهز شده و اکنون از موتور برقی ارتقا پیدا کرده نیز بهره می‌برد. ضمن اینکه تویوتا برای موتورهای ۱.۵ لیتری و ۲ لیتری بنزینی این خودرو نیز اصلاحاتی را در نظر گرفته تا مصرف سوخت آنها بهینه شود. همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های بدنه جدید نیز سفارش دهند.

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ در ژاپن اکنون به جای نمایشگر ۸ اینچی قبلی از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی بهره می‌برد که می‌تواند از اپل کارپلی بی‌سیم نیز پشتیبانی کند. ضمن اینکه امکان سفارش ارتباط وای فای نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. برخی از مدل‌های این خودرو به شکل استاندارد با حسگرهای پارک نیز به فروش خواهند رسید.

سطح امکانات ایمنی کرولا ۲۰۲۳ نیز ارتقا پیدا کرده و اکنون از دستیار رانندگی پرو اکتیو نیز بهره می‌برد؛ این سیستم مانع نزدیک شدن بیش از حد خودرو به عابران، دوچرخه‌سواران و سایر خودروهای پارک شده خواهد شد. کرولا ۲۰۲۳ در ژاپن به قابلیت به‌روزرسانی از راه دور نیز مجهز شده تا مشتریان بعد از خرید این خودرو نیز قابلیت‌های ایمنی ارتقا پیدا کرده را دریافت کنند. سیستم ایمنی پیشگیری از تصادف این خودرو نیز قادر به تشخیص خودروهای روبه‌رویی خواهد بود.

عکس | تویوتا کرولای ۶۰۰ میلیون تومانی به ایران می‌رسد؟

تویوتا کرولا در ژاپن با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ (حدود ۴۲۰ میلیون تومان) تا ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار (حدود ۶۰۰ میلیون تومان) به فروش خواهد رسید. همچنین قیمت نسخه استیشن این خودرو با پسوند تورینگ از ۱۴ هزار و ۲۰۰ تا ۲۱ هزار دلار خواهد بود. مدل هاچ بک این خودرو نیز با نام اسپرت با قیمت ۱۵ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلار روانه بازار خواهد شد. از این رو تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با توجه به سقف واردات خودرودر ایران می‌تواند به بازار کشورمان راه پیدا کند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    پیشنهاد میکنم مستند اختاپوس (مافیای خودرو) را دانلود و تماشا کنید.

  • ناشناس
    0

    بزک نمیر بهار میاد

  • فریبرز
    1

    با عدم توافقات وین و دلار ۳۳ هزار تومانی همچنین درخواست مجدد خودروسازان بر افزایش قیمت در آبان ماه ، هیچ خودرویی وارد نمی‌شود و تمام این اخبار ساخته خود دولت است تا با تولید اخبار جعلی سعی کنند بازار را کنترل کنند. این سیاست را در زمینه دلار هم با تولید خبر آزاد سازی طلب کره جنوبی به کتر گرفته بودند .طبق گفته دولت آمریکا هیچ پولی آزاد نخواهد شد

  • ناشناس
    1

    تا مافیای خودرو و مافیای خودروهای چینی و جماعت خر مغزی که سرمایه خودشان را در جیب این عیاران می ریزند وجود دارند هرگز رنگ خودرپ خوب با قیمت مناسب را نخواهیم دید

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      چرا مایوس هستین؟
      بابا قرار شده‌ ماشینهای آشغال ایران خودرو رو صادر کنیم .
      بجاش ماشینهای خوب وارد کنیم ( البته در خواب های شیرین )

  • Majid Hesampour
    0

    شما تصور کن این خودرو با مبلغ یک میلیارد هم بیاد کدوم احمقی ماشین چینی سوار میشه

  • ناشناس
    0

    بجاش به اعراب کمک میکنیم تا ماشین های ژاپنی و امریکایی سوار بشن ما همدبعد گرونی پراید باید دنبال خر باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها