کاملترین راهنمای مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا بدون تردید به کاملترین راهنمای مهاجرت نیاز دارید، یک بار برای همیشه این راهنمای کامل را برای خود ذخیره و خود را از جستجوی بی هدف در صفحات گوگل رها کنید.

کاملترین راهنمای مهاجرت به استرالیا

در این مقاله همراه با شما مواردی از قبیل آشنایی با کشور استرالیا، راه‌های مهاجرت به این کشور، میزان مهاجرپذیری این کشور، دانشگاه‌ها و انواع ویزای استرالیا و اقامت دائم در این کشور را زیر ذره بین خواهیم گرفت.

مهاجرت یکی از پیچیده‌ترین فرایندهای زندگی انسان است که از گذشته دور همنشین ما بوده است و برای آن باید تصمیم درست و آگاهانه گرفت.

بله مشخص است که اگر سخت بگیریم، سخت می‌شود اما اینجا میدان بازی با کلمات نیست، قرار است مسیر زندگی یک فرد و یک خانواده تغییر کند.

بنابراین واضح است که باید قبل از انتخاب نهایی، همه امکانات، مدارک، بایدها و نبایدها، تفاوت‎های فرهنگی و معایب و محسنات این فرایند را بررسی کنید.

کشور استرالیا

کشور استرالیا یک بار در سال 1606 توسط هلندی‌ها تصرف شد و نامش را هلند نوین گذاشتند. اما 3 قرن بعد، بریتانیا آن را به نام خود زد و هنوز هم سایه خود را روی سر قاره استرالیا نگاه داشته است. ملکه الیزابت  با رای 82 درصدی مردم به عنوان فرماندار کل استرالیا در سال 1999 انتخاب شد. در حال حاضر نیز ملکه انگلستان فرماندار کل استرالیا است.

بد نیست بدانید که استرالیا تنها کشوری در جهان است که آتشفشان فعال ندارد. استرالیا سه برابر بیشتر از جمعیت انسانی خود، گوسفند دارد. بزرگترین جمعیت یونانی در جهان بعد از شهر آتن در خود یونان را می‌توان در شهر ملبورن ویکتوریا یافت.

ششمین کشور بزرگ جهان فقط کوالا، کانگرو، رفاه، مناظر دیدنی و امنیت شغلی ندارد. استرالیا دارای دانشگاه‌های بین‌‌المللی و استانداردی است که بسیاری از دانشجویان را از سراسر جهان به سمت خود جذب می‌کند.

 

دانشگاه‌های استرالیا

دانشگاه‌های مدرن و استاندارد استرالیا بخش مهمی از فرایند مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی به استرالیا محسوب می‌شوند. دانشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی که با سراسر جهان تبادل دانشجویی دارند و تبدیل ویزای تحصیلی آنها به اقامت دائم استرالیا در مقایسه با سایر کشور ها مسیر مشخص و راحت تری دارد.

رتبه بندی 10 دانشگاه برتر استرالیا در سطح جهانی طبقQS  - 2021

رنک استرالیا

رنک جهانی

دانشگاه

1

29 (مشترک)

دانشگاه ملی استرالیا

2

38

دانشگاه ملبورن

3

42

دانشگاه سیدنی

4

43

دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)

5

47

دانشگاه کوئینزلند (UQ)

6

58 (مشترک)

دانشگاه موناش

7

86

دانشگاه وسترن استرالیا (غرب) (UWA)

8

106

دانشگاه آدلاید

9

140 (مشترک)

دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS)

10

207 (مشترک)

دانشگاه نیوکاسل استرالیا (UON)

 

 

10 دلیل مهم برای تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا:

  1. دانشگاه‌هایی با کیفیت بالا
  2. متنوع و چند فرهنگی
  3. استقبال از رشته‌های متنوع و مختلف دانشگاهی و افزایش بودجه‌های تحقیقاتی
  4. فضای باز و دیدنی، طبیعت بکر و تسخیر ناشدنی
  5. دسترسی آسان به ویزای دانشجویی
  6. امکان بالای کارآموزی و دریافت اقامت
  7. زندگی شهری پر جنب و جوش
  8. حیات وحش دیدنی و منحصر به‌فرد
  9. ارتباط آسان و امکان گسترش شبکه آشنایان و همکاران
  10. فرصت‌های کاری باورنکردنی و ویزای کار پس از تحصیل

خعهخعهخ

مهاجرت به استرالیا

اولین سوالی که در ذهن فرد متقاضی برای مهاجرت نقش می‌بندد این است که آیا من شرایط مهاجرت را دارم؟

یک پاسخ منطقی و درست به این سوال این است که بله، چرا که نه، همین لحظه که در حال مطالعه این مقاله هستید، هزاران پرونده از شهروندان و خانواده های ایرانی برای مهاجرت به استرالیا در حال بررسی است. چرا شما یکی از این پرونده‌ها را به نام خود ثبت نکنید؟

اما پاسخ درست‌تر این است که از شما سوال شود، چه ویژگی‌ها و شرایطی دارید، مدارک و مستندات شما به چه صورت است؟ هدف شما از مهاجرت و اخذ ویزای استرالیا چیست؟

با پاسخ به این سوالات، ماجرا از این که شما هیچ راهی برای مهاجرت نداشته باشید تا این که چند راه مختلف پیش روی شما باشد، متغیر است.

شرایط سنی مهاجرت به استرالیا

می‌توان گفت در هر سنی می‌شود برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرد اما مشخص است که سن درست و ایده‌آل در یک ویزای خاص امتیاز شما را در پرونده تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در مقوله ویزای تحصیلی سن کمتر و گپ تحصیلی کمتر به سود شما است. اما مثلا برای ویزاهای تجاری شرایط متفاوت است و بهترین سن برای ویزای سرمایه‌گذاری 30 تا 50 سال است.

 

اهمیت وکیل مهاجرت به استرالیا

خیلی بدیهی است که بدون وکیل هم امکان مهاجرت به استرالیا وجود دارد. در واقع یک مثال نقض برای اثباتش کافی است. در عین حال در یک دهه گذشته با توجه به پیچیدگی فرایند درخواست مهاجرت، تغییراتی که دائما در قوانین مهاجرتی رخ می دهد و نیاز به پیگیری مستمر و حرفه ای پرونده باعث شده اهمیت وکیل مهاجرت به استرالیا صدچندان شود.

فریب وعده‌های بی اساس درباره مهاجرت را نخورید، خوب تحقیق کنید، از شهروندان عزیزی که مهاجرت موفق همراه با وکیل خوب و آگاه داشته‌اند بخواهید از تجربیات خود با شما نکات مهمی را در میان بگذارند تا کوتاه ترین و درست ترین مسیر را انتخاب کنید.

برای دریافت خدمات خوب و حرفه ای، باید هزینه کرد. این کار اشتباهی نیست اما درست و مناسب و به موقع است!

هخعهخع

بهترین روش مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا، سریع و آسان و کم هزینه نیست. زیر 55 سال اگر کسب و کار خوبی داشته باشید، ویزای سرمایه‌گذاری برای شما گزینه خوبی است که البته تمکن مالی مناسب خود را طلب می‌کند.

ویزای تحصیلی استرالیا در سال 30 تا 35 هزار دلار هزینه دارد و البته هزینه زندگی روزمره هم مهم است که با کار کردن در استرالیا تامین خواهد شد. یک پرونده خوب و کامل چنین ویزایی را به سمت ویزاهای اقامتی و در نهایت پاسپورت استرالیا پیش می‌برد.

ویزای اسکیل ورکر یا مهارتی نیز گزینه مناسب دیگری است، البته به مدرک زبان انگلیسی خوب نیاز دارد.

تناتن

راه‌های مهاجرت به استرالیا

  • ویزای اسکیل وورکر (مهارتی)
  • ویزای سرمایه‌گذاری و نوآوری تجاری
  • ویزای گلوبال تلنت
  • ویزای تحصیلی
  • ویزای ۴۷۶ (اقامت 18 ماهه برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران)
  • ویزای توریستی
  • مهاجرت از طریق حمایت کارفرما (اسپانسر شدن کارفرما برای مهاجرت به استرالیا و دریافت جاب آفر)
  • مهاجرت از طریق ویزای ازدواج (دو نوع ویزای نامزدی و ویزای همسر در استرالیا وجود دارند که در عرف به نام ویزای ازدواج استرالیا مطرح هستند.)
  • مهاجرت از طریق ویزای والدین

 

از نظر موسسه مهاجرتی شادا بهترین راه اخذ اقامت و یا ویزا، قانونی ترین راه و نوعی از ویزا است که با شرایط واقعی مالی، سطح زبان و مدارک شما سازگاری داشته باشد.

هر متقاضی پرونده خاص خودش را دارد و باید در مسیر منحصر به فرد خود ضمن رعایت قوانین برای اخذ ویزای استرالیا اقدام کند.

مراقب تبلیغات دروغین موسسات بدون مجوز باشید، مهاجرت از طریق خرید خانه یا مهاجرت از طریق تولد فرزند در استرالیا حتی در حد یک شایعه هم نیست چه رسد به یک خبر موثق و درست!

استرالیا کشور مهاجر پذیری است و در هر سال میلادی ویزاها و ظرفیت های جدیدی را بر اساس نیازمندی های کشور خود رونمایی می‌کند.

در صورتی که استرالیا مقصد مهاجرتی شماست، حتما با کاریابی بین المللی شادا از طریق شماره تماس 02191009946 در ارتباط باشید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Reyhaneh khalaj
    0

    من برادرم با دکترا ، خاله و داییم با دکترا و مادرم با مدرک لیسانس مهاجرت کردند به استرالیا البته بالای بیست و پنج سال هست. با دعوتنامه داییم که دکترای نفت از دانشگاه منچستر دارند میتونم با پسر دوازده ساله ام مهاجرت کنم ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها