مونتاژی ها در سراشیبی

فیدیلیتی و دیگنیتی چه قدر ارزان شدند؟

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای مونتاژ موجود در بازار از ابتدای هفته تاکنون است.

فیدیلیتی و دیگنیتی چه قدر ارزان شدند؟

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای مونتاژ از کاهش قیمت این خودروها از ابتدای هفته تاکنون حکایت دارد به طوری که قیمت دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۱ از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۴۰ میلیون تومان ارزان شده است و یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت مزدا ۳ جدید صندوق دار مونتاژ نیز از ابتدای هفته تاکنون ۲۰ میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۰ نیز از ابتدای هفته تاکنون ۲۰ میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو 2008 نیز ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است و یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای مونتاژ در جدول زیر آمده است:

 مونتاژی‌ها در سراشیبی/ فیدیلیتی و دیگنیتی چه قدر ارزان شدند؟

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سید احسان
    1

    اگر تشریف برده باشید چین حتما مشاهده کرده اید که در شهرهای آن اثری از تردد مصنوعات خودرویی چینی نیست بیشتر خودروهایی که تردد دارن ساخت اروپا و امریکاست مثل فورد،پاسات،فولکس،تویوتا،بنز،بی ام و ،و..... حتی تاکسی های خطی آنها گلف و فولکس و تاکسیهای هتل و فرودگاهها تویوتا هیبریدی است . این معنی چیست؟ شهرهای بزرگی چون گوانجو ، شانگهای،ونجو که جزء شهرهای آلوده دنیا هستندفقط خودروهای اروپایی تردد دارندحالا ایران رفته خودروی این کشور وارد کرده و به این مقام و منزلت ،واقعا جای تاسف،مردم ایران هم خوش تیپ ترند ،هم بافرهنگتر ،خدا یک جو عقل بده به مسئولین ایران

  • مسیح
    1

    آشغالها چینی فقط هیکل دارن و حداکثر حجم موتور که دارن ۱۵۰۰ است و با کلی آت و آشغالی که به اسم توبو شارژ بهش وصل میکنند تازه میشه سوزوکی ویتارا، که با کلی مشکلات تعمیرات و قطعات که پیش میاره با بنزین ما،اگر هم موتور بالاتری استفاده کند حتما تامین کنندش آلمان ، ژاپن و آمریکاست که در آنصورت به ایران نمیدن ویا قیمتی حساب میکنن که میتوان بنز و کیا در بازار جهانی خرید ،خدا ما را از شر چین خلاص کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها