قیمت تیبا دست دوم چقدر است؟

قیمت تیبا صفرکیلومتر تابستان امسال از مرز ۲۰۰ میلون عبور کرد. برخی از مدل‌های تولید شده در ابتدای دهه ۹۰ حدود نصف این رقم فروخته می‌شوند

قیمت تیبا دست دوم چقدر است؟

قیمت تیبا دست دوم در بازار خودرو‌های کارکرده از حدود ۱۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود. برخی از فروشنده‌های مدل‌های تولید شده در ابتدای دهه ۹۰ که خودرو آن‌ها با مشخصاتی مثل بدنه تمام‌رنگ آگهی می‌شود، چنین رقمی را به خریداران پیشنهاد می‌دهند و در طرف مقابل گاهی قیمت تیبا دست دوم اختلاف زیادی با مدل‌های صفرکیلومتر ندارد. مثل فروشنده تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۰ که رقم ۲۰۳ میلیون تومان را برای فروش درنظر گرفته است. درحالی که الان تیبا صندوقدار صفرکیلومتر را با همین رقم در بازار آزاد خرید و فروش می‌کنند.

 

قیمت تیبا دست دوم صندوقدار؛ حداقل ۹۵ میلیون

به گزارش فرارو، قیمت تیبا دست دوم صندوقدار حداقل ۹۵ میلیون تومان است. فروشنده تیبا صندوقدار مدل سال ۹۰ چنین رقمی را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. این مدل در سال‌های گذشته نزدیک ۳۰۰ هزارکیلومتر راه رفته و بدنه آن تمام‌رنگ است. البته طبق ادعای فروشنده این خودرو از نظر فنی ایرادی ندارد. شخص دیگری تیبا صندوقدار مدل ۹۰ با رنگ مسی را ۱۰۸ میلیون تومان می‌فروشد. در مشخصات این خودرو به کارکرد ۲۷۵ هزارکیلومتری آن اشاره شده، چند لکه رنگ روی بدنه آن وجود دارد و شاسی جلو هم ضربه خورده است. قیمت تیبا دست دوم صندوقدار مدل ۹۳ با رنگ سفید توسط فروشنده‌ای در تهران درحالی ۱۳۵ میلیون تومان اعلام شده است که میزان کارکرد خودرو ۱۸۶ هزارکیلومتر است و روی بدنه این یکی هم چند لکه رنگ دیده می‌شود.

تیبا صندوقدار آبی مدل ۹۵ را با کارکرد ۹۰ هزارکیلومتر، ۱۴۵ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. یکی از مدل‌های تولید شده در سال ۹۷ با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان بین آگهی‌ها به‌چشم می‌خورد. این خودرو طی سال‌های گذشته ۴۵ هزارکیلومتر راه رفته و، اما بدون ایراد و فنی و بدنه آگهی شده است. در کرج تیبا صندوقدار مدل ۹۹ را ۱۷۱ میلیون تومان می‌فروشند که فروشنده در توضیح این خودرو به چند خط و خش روی بدنه و کارکرد ۵۳ هزارکیلومتری آن اشاره کرده است.

قیمت تیبا صندوقدار دست دوم توسط برخی از فروشنده‌ها بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. مثل فروشنده تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۰ که رقم فروش را ۲۰۳ میلیون تومان درنظر گرفته است. معادل قیمت روز تیبا صندوقدار صفرکیلومتر! کارکرد این خودرو ظرف یک سال گذشته ۱۲۷ کیلومتر بوده است.

قیمت تیبا دست دوم هاچ‌بک؛ حداقل ۱۲۰ میلیون

قیمت تیبا دست دوم صندوقدار در بازار خودرو‌های کارکرده از حدود ۱۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود. سایپا تولید نخستین تیبا هاچ‌بک یا همان تیبا ۲ را در سال ۹۳ کلید زد و الان یکی از همان مدل‌ها را در تهران ۱۲۳ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. در مشخصات این خودرو به کارکرد ۱۴۸ هزارکیلومتری، چند لکه رنگ روی بدنه و مهلت شش ماهه تمدید بیمه شخص ثالث اشاره شده است. البته یکی از فروشنده‌ای تیبا هاج‌بک سال ۹۳ رقم ۱۴۵ میلیون تومان را درنظر گرفته که دلیل این رقم را کارکرد ۲۴ هزارکیلومتری در هشت سال گذشته اعلام کرده است.

تیبا هاچ‌بک مدل ۹۴ با رنگ مشکی و قیمت ۱۴۵ میلیون تومان بین مدل‌های کارکرده به‌چشم می‌خورد. این یکی ۱۶۳ هزارکیلومتر راه رفته و روی بدنه آن چند لکه رنگ وجود دارد. تیبا هاچ‌بک مدل ۹۵ را در تهران با رنگ اطلسی ۱۵۴ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. روی بدنه این تیبا خط و خش دیده می‌شود، ۴۰ هزارکیلومتر راه رفته و ۱۱ ماه از مهلت تمدید بیمه شخص ثالث آن باقی مانده است. تیبا هاچ‌بک طوسی مدل ۹۹ را ۱۸۵ میلیون تومان می‌فروشند. آنطور که فروشنده ادعا کرده، این مدل بدون ایراد فنی و بدنه فروخته می‌شود و در دو سال گذشته ۳۰ هزارکیلومتر از آن کار کشیده شده است.

قیمت تیبا دست دوم هاچ‌بک توسط برخی از فروشنده‌ها اختلاف زیادی با مدل‌های صفرکیلومتر بازار ندارد. درحالی که قیمت تیبا هاچ‌بک صفرکیلومتر الان به حدود ۲۰۹ میلیون تومان رسیده، فروشنده تیبا هاچ‌بک مدل ۱۴۰۰ رقم ۲۰۶ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. میزان کارکرد این خودرو ۵۵۰ کیلومتر است.

مشخصات تیبا دست دوم در بازار خودرو‌های کارکرده

خودرو

مدل

کارکرد

مشخصات

قیمت

تیبا صندوقدار

۹۰

۳۰۰ هزارکیلومتر

بدنه تمام‌رنگ

۹۵ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۹۰

۲۷۵ هزارکیلومتر

چند لکه رنگ روی بدنه + شاسی جلو صربه خورده

۱۰۸ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۹۳

۱۸۶ هزارکیلومتر

چند لکه رنگ روی بدنه

۱۳۵ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۹۵

۹۰ هزارکیلومتر

خط و خش روی بدنه

۱۴۵ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۹۷

۴۵ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۱۶۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۹۹

۵۳ هزارکیلومتر

خط و خش روی بدنه

۱۷۱ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۱۴۰۰

۱۲۷ کیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۲۰۳ میلیون تومان

تیبا هاچ‌بک

۹۳

۱۴۸ هزارکیلومتر

چند لکه رنگ روی بدنه

۱۲۳ میلیون تومان

تیبا هاچ‌بک

۹۳

۲۴ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۱۴۵ میلیون تومان

تیبا هاچ‌بک

۹۴

۱۶۳ هزارکیلومتر

چند لکه رنگ روی بدنه

۱۴۵ میلیون تومان

تیبا هاچ‌بک

۹۵

۴۰ هزارکیلومتر

خط و خش روی بدنه

۱۵۴ میلیون تومان

تیبا هاچ‌بک

۹۹

۳۰ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۱۸۵ میلیون تومان

تیبا هاچ‌بک

۱۴۰۰

۵۵۰ کیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۲۰۶ میلیون تومان

 
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاوه
    0

    دیوانه خانه شده مملکت نیست، قیمت تویوتا در دبی را باید بدی به این آشغالها سواربشی، صد رحمت به گاری... 💐

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها