نکاتی راجع به اجاره دیزل ژنراتور

ژنراتورها یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در تامین برق مصرفی در مواقع اضطراری مانند قطعی برق می باشند.

نکاتی راجع به اجاره دیزل ژنراتور

امروز با پیشرفت صنعت تامین دائمی برق به یمی از نیاز های اساسی تبدیل شده است و اهمیت مصرف ژنراتورها در صنایع مختلف، ادرات، شرکت, بیمارستان و حتی در مناطق مسکونی بیش از پیش شده است.  با توجه به قیمت بالای این دستگاه و ضرورت استفاده از ان در صنایع مختلف برخی از مجموعه ها به جای خرید ژنراتور نسبت به اجاره آن اقدام میکنند.

اگر شما هم قصد اجاره کردن دیزل ژنراتور دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید؛ در این مقاله ما به بررسی شرایط اجاره و نکاتی که پیش از اجاره دیزل ژنراتور لازم است بدانید میپردازیم. 

همانطور که پیش تر عنوان شد یکی از دلایلی که بیشتر مجموعه ها تصمیم به اجاره ژنراتور میگیرند تا خرید آن قیمت بالای دیزل ژنراتورو عدم بودجه کافی برای برای خرید ان است به همین جهت شرکت هایی ایجاد شده که به واسطه اجاره دیزل ژنراتور این نیاز اساسی را برای مجموعه ها برطرف میکنند. در سال های اخیر اجاره ژنراتور در شهرهای صنعتی مثل تهران، اصفهان، اهواز... از جانب مجموعه های مختلف مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

اجاره دیزل ژنراتور تهران هم مثل سایر امور قانونی، قوانین مخصوص به خود را دارد در همین راستا شرکت ها پیش از تصمیم گیری پیش نویسی از قرارداد را برای مجموعه های متقاضی ارسال کرده و درصورت رضایت طرفین اقدام به عقد قرار میکنند.

در چنین شرایطی تمامی شرکت ها موظف به آماده سازی یک قرارداد با ذکر شرایط مورد نظر هستند تا درصورت بروز هرگونه مشکلی از سمت یکی از طرفین در طول مدتی که دستگاه در اجاره است برای برطرف کردن اقدام کنند.

مزایای اجاره ژنراتور:

اجاره ژنراتوربرای پروژه هایی با بودجه محدود بهترین گزینه است چرا که هزینه کمتری نسبت به خرید آن پرداخت میکنند.

در صورت بروز شرایط اضطراری ژنراتور های اجاره ای در سریع ترین قابل دسترس و برای استفاده آماده خواهند بود.

در صورت بروز هرگونه مشکلی برای ژنراتور اجاره ای در طول مصرف تیم متخصصی از طرف شرکت برای بررسی و تعمیر ژنراتور فرستاده میشود.

در صورتی که ژنراتور انتخابی شما با شرایط محیطی سازگار نبود این امکان برای شما فراهم است تا ژنراتور با نمونه مناسب دیگری تعویض کنید.

در صورتی که مجموعه ای برای انجام یک پروژه ی کوتاه مدت به ژنراتور احتیاج داشته باشد اجاره ژنراتور نسبت به خرید گرینه مقرون به صرفه تر است.

نکاتی که پیش از اجاره ژنراتور باید بررسی شود

فاز

ژنراتورهای موجود در بازار برای اتصالات تک فاز و سه فازهستند. پیش از اجاره ژنراتور اتصال مکان مورد نظر را در نظر گرفته و سپس در این باره اقدام کنید.

توان

توان مصرفی ژنراتور باید مطابق با نوع کاربری باشد، در صورتی که توان مصرفی از نیاز شما کمتر باشد ژنراتور برای شما کاربردی نخواهد بود و اگر بیشتر باشد شما ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهد. توصیه میشود جهت اندازه گیری توان مورد نظر از یک کارشناس در این زمینه راهنمایی بگیرید.

سرو صدا

با درنظر گرفتن این موضوع که محل موردنظر برای استفاده از ژنراتور در مجاورت مناطق مسکونی یا مناطقی که رعایت عدم ایجاد سروصدا درانجا الزامی است، نسبت به انتخاب سایلنت ژنراتور یا ژنراتور معمولی اقدام کنید.

قابلیت حمل و اندازه

یک ژنراتور با مجموعه ای از چرخ ها ،به کاهش دردسرهای حمل و نقل کمک می کند و نکته مهم دیگر تناسب اندازه ی ژنراتور با محیط کار شماست.

مصرف سوخت

در نظر بگیرید که مصرف سوخت ژنراتور در ساعت و کیلو ولت آمپر (یا کیلووات) و همچنین بازده سوختی که با توجه به بار فراهم می کند چقدر است همچنین دسترسی شما برای تهیه سوخت نیز از مسائل حائز اهمیت میباشد.

قیمت اجاره دیزل ژنراتور:

قیمت دیزل ژنراتور تحت تاثیرعوامل متعددی اندازه گیری میشود همچنین تصمیمات شرکت اجاره دهنده نیز در تعیین قیمت نهایی ژنراتور بسیار موثر است. 

تعدادی از مواردی در تعیین قیمت اجاره ژنراتور موثر میباشد به شرح زیر است.

مدت زمان اجاره ژنراتور

کانوپی یا سایلنت بودن ژنراتور

مکان نصب ژنراتور

توان یا قدرت ژنراتور

نیاز به شاسی سیار

مجهز بودن به تابلو برای تامین برق اضطراری

انتخاب شرکت های معتبر در زمینه اجاره دیزل ژنراتور از موارد مهمی است که نیاز است مورد توجه قرار بگیرد. امروزه به دلایلی از جمله تحریم ها ژنراتورها تبدیل به یکی از اقلام گران قیمت شده که تهیه آن برای بسیاری از مجموعه ها مقرون یه صرفه. برای اجاره دیزل ژنراتور در تهران و سایر شهر های ایران شرکت هایی معتبری تاسیس شده که علاوه اجاره دیزل ژنراتور خدماتی ارائه میدهند که مجموعه ها را از خرید ژنراتور بی نیاز میکنند. درهنگام انتخاب شرکت دقت به مواردی از جمله رضایت مشتریان قبلی، خدماتی قابل ارائه، قیمت .... ضروری است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها