نتایج قرعه کشی خودرو اعلام شد

پس از تاخیر چندساعته، مشکل فنی در بارگذاری نتایج دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها رفع و نتایج این دوره بر روی سایت سامانه قرار گرفت.

نتایج قرعه کشی خودرو اعلام شد

در حالی که قرار بود نتایج دومین مرحله از فروش یکپارچه خودرو ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه دوم مرداد) بر روی سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قابل مشاهده باشد، اما  پروسه بارگذاری نتایج دچار اختلال و به سبب بروز مشکلات  فنی  اعلام نتایج چند ساعتی با تاخیر مواجه شد.

 اما در حال حاضر، همانطور که وعده داده شده بود، مشکلات فنی رفع و نتایج قرعه‌کشی بر روی سایت سامانه یکپارچه به آدرس   sale.iranecar.com  بارگذاری شده و قابل مشاهده است؛ ثبت‌کنندگان می‌توانند از طریق کد پیگیری اخذشده در هنگام ثبت‌نام یا وارد کردن کد ملی خود در کادر مختص اعلام نتایج قرعه‌کشی، از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

نتایج قرعه‌کشی خودروها مشخص شد

منتخبان این دوره از فروش یکپارچه خودروها، از ساعت هشت صبح فردا (دوشنبه سوم مرداد) تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (ششم مرداد) فرصت دارند وجه خودروی خود را (وجه کامل خودروهای فروش فوق‌العاده و فروش فوری یا مبلغ علی‌الحساب طرح‌های پیش‌فروش و مشارکت در تولید) واریز کنند.

شایان ذکر است، ثبت‌نام دومین مرحله از فروش خودروها بصورت یکپارچه از شنبه هفته گذشته (۲۵ تیر) آغاز شد و تا روز سه‌شنبه (۲۸ تیر) ادامه داشت، قرعه‌کشی آن صبح روز گذشته (شنبه اول مرداد) با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان خودروسازان به میزبانی گروه صنعتی ایران‌خودرو انجام شد.

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    این هم ظلمی و بی عدالتی دیگر، اقلیتی بخاطر پول، از اختلاف قیمت خودرو سود کلان میبرند، اما فقرا چون توان پرداخت ندارند، از این سود بی نصیب هستند، جالب اینجاست خودورسازها هم ادعای زیان میکنند! این چه وضع عدالت در کشور مدعی عدالت علوی است.

  • ناشناس
    0

    با توجه به چند سال جولان ضد بشری و ضد ایرانی انواع مفسدان کلان (مافیایی ها، رانت خواران، انحصارگران و..)و عدم توانایی و یا سرسپردگی برخی عوامل نهادهای حکومتی، که موجب عدم اجرای قانون و یا تصویب قوانین مدافع فساد شده، نمونه اش توفق نامعقول تولید خودروهای از تیبا تا سمند!، در حالی دولت بر خلاف وعده و برخلاف قانون، آزادی واردات خودرو انجام نداده، در برابر پیشنهاد واردات خودروهای نو و دست دو زیر ده هزار دلار با کارکرد زیر ده سال (عوارض و گمرک10%) تا مردم فقیر و متوسط بتوانند به خودرو دسترسی داشته و بازار ناعدلانه و مفسدانه قرعه کشی شکسته و کیفیت و کمیت تولید خودرو با رقباتی شدن بازار بهبود یابد، نشان میدهد مافیایا و سایر باندهای مفسد ایران گروگان گرفتن، حتی نشانه های کارشکنی در احییا برجام و احتکار و گرانفروشی و عدم مبارزه جدی با قاچاق سوخت (ادامه داشتن کارت سوخت جایگاه داران که منبه اصلی تامین قاچاق سوخت است!)، تنها با ورود حکم رهبری (قانون سریع) ممکن است، کشور بر اثر سالها فساد استخدامی ناشی مدرک گرایی و مدرکفروشی (بویژه مراکز خصوصی با داشتن امتیاز نمره دادن!) و پارتی بازی، مملو از عوامل تصمیم گیرنده و اجازیی فاسد و خائن به منافع ملی شده، حکم رهبری بر لحاظ موارد فوق، در صورت عدم اجزا نجازت از برکناری و محاکمه فوری و زندانی و جریمه سنگین مالی عوامل فاسد نهادهای حاکمیت تنها راه نجات باقی مکانده است. وگرنه مافیا بزودی کشور را از هم میپاشند و ایران حتی بدون انقلاب و شورش و تهاجم خارجی با فساد از بین میرود!

  • سید
    0

    این وزارت صمتی ها کم از رانت استفاده می کردند این رانت هم بهش اضافه شد.
    بابا خدا لعنتتون کنه قیمت خودرو رو بزارید تک نرخی بشه مردم راحت زندگیشون رو بکنند
    یه روز رانت دلار یه روز رانت دارو یه روز رانت خودرو و .....
    خودتون خسته نشدید

  • نعمت
    0

    متاسفانه قرعه کشی سراسر تقلبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها