اقدامات ضروری برای خرید گوشی از رادیس

ممکن است شما به فکر خرید یک گوشی جدید باشید یا اینکه بخواهید برای اولین‌بار یک گوشی هوشمند خریداری کنید. این فرآیند می‌تواند برای شما خسته‌کننده باشد. اینکه کلمه خسته‌کننده را به کار بردیم متعجب نشوید، اما واقعیت همین است. خرید گوشی‌ها با توجه به تنوعی که دارند کاری سخت و زمان‌بر است.

اقدامات ضروری برای خرید گوشی از رادیس

ممکن است بین چندین گزینه مردد باشید و این می‌تواند فرایند خرید گوشی را طولانی کند. البته اگر جزو افرادی هستید که سرمایه کافی برای خرید گوشی‌های پرچمدار را دارید، وضعیت کاملاً متفاوت خواهد بود؛ زیرا، گزینه‌های خرید گوشی برای شما به‌شدت محدود می‌شود. اگر جزو گروهی هستید که نمی‌خواهید برای گوشی هزینه‌های زیادی کنید، گوشی‌های میان‌رده می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. 

در هر صورت می‌توانید با خرید گوشی از رادیس به خواسته خود برای داشتن یک گوشی خوب برسید. شیائومی یکی از برندهای جدید گوشی همراه است که چند سالی از ورودش به بازار می‌گذرد. در ادامه ما مراحل خرید گوشی شیائومی و هوآوی را بررسی می‌کنیم.

برای خرید گوشی از رادیس کلیک کنید.

مراحل خرید گوشی از رادیس

خرید گوشی از رادیس مانند هر خرید دیگری نیازمند طی‌کردن مراحلی است. البته اگر شما در حال خواندن این محتوا هستید حتماً انتخاب و خرید گوشی برای شما اهمیت دارد. زیرا برخی از افراد بدون توجه به ویژگی‌های گوشی اقدام به خرید آن می‌کنند. این می‌تواند بعداً مشکل‌ساز شود. علت آن هم تفاوت‌هایی است که در گوشی‌ها وجود دارد.

 در واقع گوشی‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، عملکرد متفاوتی را ارائه خواهند کرد. رادیس که یکی از عرضه‌کنندگان گوشی هوشمند و لوازم جانبی آن است، هر نوع گوشی متناسب با سرمایه شما را موجود داشته و می‌توانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید. مراحل خرید گوشی از رادیس به‌صورت زیر است.

تحقیق و بررسی کنید

برای خرید گوشی لازم است که ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید. یعنی شما باید متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید، یک گوشی مناسب خریداری کنید. با توجه به تنوع قیمت گوشی‌های هوشمند، تقریباً با هر سرمایه‌ای می‌توانید صاحب گوشی هوشمند شوید. اما این‌همه ماجرا نیست. برخی از افراد برای اینکه بتوانند با هزینه کمتر صاحب گوشی شوند، دست روی گوشی‌های ارزان‌قیمت می‌گذارند.

 خرید یک گوشی با رم 1 و حافظه 16 گیگابایت و انتظار کارکردن آن برای چهار پنج سال اصلاً عاقلانه نیست. شما می‌توانید با صرف هزینه بیشتر گوشی هوشمندی را خریداری کرده که بتواند چندین سال دوام بیاورد. البته این نکته بسیار حائز اهمیت است که طول عمر گوشی‌های همراه به نوع استفاده شما از آن بستگی دارد. 

روی ویژگی‌های مد نظرتان تمرکز کنید

ioouio

برای خرید یک گوشی هوشمند اصلاً عجله نکنید. ده‌ها نکته برای خرید گوشی از رادیس وجود دارد که باید به همه آنها توجه کنید. اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید، اول مشخص کنید که به دنبال چه ویژگی‌هایی در یک گوشی هوشمند هستید. یعنی با خرید گوشی می‌خواهید از آن برای چه اهدافی استفاده کنید. 

اگر شما علاقه زیادی به بازی‌های گوشی هوشمند دارید، باید یک گوشی با پردازنده قوی را خریداری کنید. گوشی‌های با پردازنده ضعیف علاوه بر اینکه در اجرای بازی‌ها دچار مشکل می‌شوند، پس از مدتی نیز کارایی خود را از دست می‌دهند. برخی از مدل‌های گوشی شیائومی از پردازنده‌های قوی برخوردار هستند. با خرید گوشی شیائومی از رادیس می‌توانید صاحب یک گوشی با پردازنده قوی شوید. 

گوشی‌ها با دوربین خوب برای افرادی که هدفشان عکسبرداری با موبایل است، یک گزینه ایده‌آل است. این افراد باید به دنبال گوشی‌هایی با کیفیت دوربین بهتر باشند. در واقع پردازنده‌های خیلی قوی برای افرادی که تنها هدفشان از خرید گوشی، دوربین آن است، کارایی چندانی ندارند. پس سعی کنید برای خرید گوشی منطقی باشید و برای امکاناتی که هرگز استفاده نخواهید کرد، هزینه‌ای پرداخت نکنید.

روشنایی صفحه بیش از رزولوشن آن مهم است

اگرچه داشتن یک گوشی با رزولوشن  Quad-HD (2K) بسیار هوشمندانه و خارق‌العاده است، اما گوشی با رزولوشن Full HD می‌تواند یک گزینه وسوسه‌انگیز برای خرید گوشی از رادیس باشد. کارشناسان معتقدند که یک انسان معمولی تفاوتی بین 2K و FHD نخواهد دید. به همین دلیل است که خریداران باید با جدیت بیشتری به روشنایی و کیفیت رنگ نگاه کنند.

 اندازه نمایشگر گوشی، مورد دیگری است که به هنگام خرید باید به آن توجه بیشتری داشته باشید. اگر عادت دارید زمان زیادی را صرف تماشای فیلم در گوشی‌تان کنید بهتر است که خرید گوشی از رادیس با صفحه‌نمایش  5.8 تا 6.4 اینچ و حداقل رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل را انتخاب کنید.

 درصورتی‌که استفاده زیادی از گوشی ندارید می‌توانید یک گوشی با رزولوشن 720 پیکسل را خریداری کنید. از نظر فناوری گوشی‌هایی که دارای صفحه‌نمایش OLED کنتراست و کیفیت بهتری نسبت به گوشی با صفحه LCD دارند.

گوشی با حافظه بیشتر را در اولویت قرار دهید

اگر در گذشته از گوشی با حافظه 16 گیگابایت استفاده می‌کردید، بهتر است که این گزینه را کنار بگذارید. امروزه بسیاری از برنامه‌های کاربردی که روش گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند نیاز به فضای بیشتری دارند؛ بنابراین یک گوشی با حافظه 16 گیگابایت می‌تواند بعداً برای شما مشکلاتی را به وجود بیاورد.

 برای خرید یک گوشی جدید به دنبال حداقل حافظه 32 گیگابایت باشید. اگر سرمایه بیشتری دارید می‌توانید گوشی‌های با حافظه 64، 128 و بیشتر را خریداری کنید. گوشی‌های هوآوی با حافظه‌های مختلفی ارائه می‌شوند که نیاز کاربران برای داشتن یک گوشی مناسب را رفع می‌کنند. خرید گوشی هوآوی از رادیس این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا با هزینه کمتر صاحب گوشی مناسبی شوید.

به ظرفیت باتری گوشی توجه کنید

گوشی‌های دارای باتری با ظرفیت بالا انتخاب خیلی بهتری نسبت به گوشی با باتری ضعیف هستند. باتری با ظرفیت بیشتر شما را از دردسرهای خالی‌شدن سریع باتری و خاموش شدن ناگهانی گوشی نجات می‌دهد. اکثر ما تجربه داشتن گوشی با باتری ضعیف را داشته‌ایم. در واقع گوشی‌هایی که در گذشته تولید می‌شدند از نظر عملکرد باتری چندان مورد رضایت نبودند.

 امروزه بسیاری از گوشی‌ها با باتری‌های قدرتمندی عرضه می‌شوند که امکان استفاده از آنها را طی مدت طولانی فراهم می‌کنند. اکثر گوشی‌های شیائومی با باتری‌های با ظرفیت بالا عرضه می‌شوند. خرید گوشی شیائومی از رادیس، شما را وارد دنیایی بدون مشکلات باتری می‌کند.

خرید گوشی شیائومی از رادیس یک انتخاب هوشمندانه

شیائومی ساخت کشور چین یکی از گوشی‌هایی است که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. یکی از علت‌های اصلی آن، قیمت پایین این نوع از گوشی‌ها است. درواقع با خرید گوشی شیائومی از رادیس می‌توانید در صرف هزینه برای تهیه گوشی صرفه‌جویی کنید. 

کیفیت این گوشی‌ها به‌گونه‌ای است که آن را به‌عنوان یکی از رقبای سامسونگ و آیفون می‌شناسند. علت قیمت پایین این گوشی‌ها، تمرکز این شرکت روی فروش زیاد و سود کمتر است. اگر به دنبال یک گوشی ارزان باکیفیت هستید، ما خرید گوشی شیائومی از رادیس را به‌عنوان یک گزینه پیشنهاد می‌کنیم.

برای خرید گوشی شیائومی از رادیس کلیک کنید.

ytyutyu

آیا خرید گوشی هوآوی از رادیس همچنان ارزش دارد؟

بهترین گوشی‌های هوشمند هوآوی از بهترین دوربین‌ها و پردازشگرها برخوردار هستند. این گوشی در چند سال اخیر در رتبه یک گوشی‌های همراه قرار داشته است. آنها ظاهری مناسب داشته و از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.  Huawei Mate 40 Pro یکی از بهترین گوشی هواوی، در حال حاضر است. با خرید گوشی هواوی از رادیس می‌توان از امکانات آن مانند شارژ سریع، دوربین و اندروید پیشرفته آن بهره‌مند شد. 

برای خرید گوشی هوآوی از رادیس کلیک کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها