ویژگی ها و کاربردهای انواع نایلون حباب دار

نایلون حباب دار از انواع نایلون‎‌هاست که به دلیل ویژگی‌هایی که دارد برای بسته‌بندی محصولات در حوزه‌های مختلف به جهت محفاظت از آنها به کار می‌رود.

ویژگی ها و کاربردهای انواع نایلون حباب دار

از مشخصه‌های اصلی نایلون حبابدار می‌توان به ضربه‌گیری فوق العاده‌ی آنها اشاره کرد که دلیل آن وجود حباب‌های هوا روی سطح این نوع از نایلون‌هاست. به طور کلی با توجه به اینکه در همه‌ی صنایع نیاز به جابجایی لوازم مختلف است و برای اینکه اصل مراقبت محصولات رعایت شود، استفاده از نایلون حباب دار در دستور کار قرار می‌گیرد. لذا اگر در حال حاضر برای بسته‌بندی کالاهایتان نیاز به یک پوشش مناسب دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

انواع مختلف نایلون حبابدار

در حال حاضر این نوع نایلون در انواع مختلفی در دسترس قرار دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

- نایلون حباب دار دو و سه بعدی؛ نایلون‌های حبابدار دو بعدی برای بسته‌بندی ظروف شکستنی، مجسمه، تابلو نقاشی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع سه بعدی آن نیز برای بسته‌بندی محصولاتی مانند لباسشویی، یخچال، گاز، تخت خواب که شکل معکب دارند استفاده می‌شود.

- نایلون حباب‌دار دو و سه لایه؛ هر کدام از این نایلون‌های حبابدار دارای ویژگی‌های خاصی هستند که از مهم‌ترین آن می‌توان به اندازه‌ی قطر حباب‌ها اشاره کرد که به دو دسته‌ی درشت و ریز تقسیم‌بندی می‌شوند و هر کدام نیز برای محافظت و نگهداری از محصولات مختلفی در نظر گرفته خواهند شد.

- نایلون حباب دار با قابلیت الکتریسیته ساکن؛ ویژگی مهم این نوع نایلون دارا بودن لایه‌های مختلف برای حفاظت از محصولات شکستنی و حساس است و همچنین با توجه به امکان انعکاس گرما، از این نوع نایلون به جای پشم شیشه استفاده می‌شود.

photo_2022-07-14_11-22-08 (2)

مزیت‌های استفاده از نایلون‌های حباب دار

به طور حتم در هر حوزه‌ای که فعالیت کنیم، سر و کارمان به استفاده از نایلون‌های حباب‌دار می‌افتد. در واقع با توجه به مزیت‌هایی که به کارگیری این محصول کاربردی دارد، نمی‌توان از آن برای حوزه‌های مختلف استفاده نکرد. این مزیت‌ها عبارتند از:

- جلوگیری از ضربه؛ با توجه به کشسانی که دارند این نوع نایلون‌ها به طور کامل می‌توانند از ایجاد فشار به محصولات جلوگیری کنند. ضمناً کاهش لرزش و ضربه به کالاهای بسته بندی شده را نیز کاهش می‌دهند.

- استفاده راحت؛ بسته بندی محصولات با استفاده از انواع نایلون حباب دار بسیار ساده است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. همچنین برای به کارگیری از این نایلون‌ها به زمان زیادی نیز احتیاج نخواهد بود.

- وزن بسیار عالی؛ با توجه به اینکه نایلون‌های حبابدار وزن خاصی ندارند، به هیچ عنوان نمی‌توان بسته‌بندی و حتی حمل کالاها را با قیمت‌های بیشتری برای مصرف کننده در نظر گرفت.

- قیمت به صرفه؛ استفاده از این نوع نایلون‌ها هزینه‌های صنایع مختلف و همچنین کسب و کارها را کاهش می‌دهد چرا که به طور کلی قیمت تولید این نوع محافظت کننده‌ها بسیار پایین است و حتی کسب و کارهای کوچک نیز به راحتی می‌توانند از آن بهره ببرند.

- حمل و نقل راحت‌تر؛ از دیگر مزیت‌های استفاده از نایلون‌ حبابدار این است که حمل و نقل محصولات و کالاها را راحت‌تر خواهد کرد. در واقع با توجه به نوع جنس و وزن این نوع نایلون‌ها سختی و پیچیدگی خاصی برای جابجایی محصولات وجود نخواهد داشت.

کاربردهای مختلف نایلون حباب‌دار

به طور کلی با توجه به اینکه این نوع بسته‌بندی بهترین نوع پوشش برای حمل کالاهای مختلف است می‌توان ادعا کرد که در اکثر صنایع بدون کمترین دغدغه می‌توان از آن استفاده کرد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

استفاده از نایلون حباب دار در بسته‌بندی محصولات دکوراسیون منزل مانند مبلمان 

به کارگیری از این محصول در صنایع مکانیک به جهت بسته‌بندی موتورها، لوازم یدکی و... 

استفاده از نایلون حباب‌دار در صنعت خودروسازی برای بسته‌بندی شیشه ماشین و... 

به کارگیری از انواع نایلون در صنایع الکتریکی برای محافظت از پانل‌ها و کارت‌های الکتریکی 

استفاده از نایلون نوع حبابدار برای بسته بندی و حمل راحت‌تر وسایل خانگی مانند کابینت، یخچال و غیره 

گفتنی است که به طور کلی از این نایلون‌ها برای همه‌ی صنایع استفاده می‌شود که البته باید نوع با کیفیت آن را از مراکز معتبر خریداری کرد که ما در انتهای مطلب به یک مرکز ایده‌آل در این زمینه اشاره می‌کنیم.

photo_2022-07-14_11-22-08

بررسی قیمت نایلون حبابدار

همانطور که می‌دانید محصولات پلی اتیلنی با استفاده از موادهای اولیه در نظر گرفته می‌شوند که طبیعتاً قیمت‌هایی بر حسب کیلوگرم دارند و با توجه به اینکه هر کدام از این موادهای اولیه به دلیل شرایط اقتصادی ممکن است با تغییرات قیمتی مواجه شوند، نمی‌توان برای انواع نایلون‌های حباب‌دار یک قیمت ثابت در نظر گرفت. با این حال به طور کلی هر چه موادهای اولیه به کارگیری شده از کیفیت بیشتری برخوردار باشند، می‌توان گفت که قیمت این نوع نایلون‌ها نیز افزایش می‌یابد. البته از موارد دیگری مانند اندازه، قطر حباب‌ها و جنس نایلون نیز می‌توان به عنوان موارد تعیین کننده قیمت این محصول اشاره کرد.

خرید انواع نایلون حباب دار از مجموعه پارس پلاستیک آناهیتا

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه در هر حوزه‌ای که هستید و علاقه‌ به استفاده از نایلون‌های حباب‌دار دارید، کافی است که با استفاده از یک تولیدکننده نایلون حبابدار معتبر به محصولات مدنظرتان دسترسی پیدا کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از مجموعه پارس پلاستیک آناهیتا بهره ببرید چرا که این شرکت در زمینه تولید انواع فیلم‌های پلی اتیلنی و همچنین پلی پروپیلنی فعالیت می‌کند. بنابراین برای اینکه بتوانید از انواع نایلون حباب دار بهره‌مند شوید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مدیران و مشاوران مجموعه پارس پلاستیک آناهیتا در تماس باشید. ضمناً گفتنی است که از مزیت‌های استفاده از این مرکز تولید کننده نایلون حبابدار می‌توان به کیفیت عالی محصولات و قیمت مناسب اشاره کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها