همه ی آنچه باید از زاگرس پوش (واحد نمونه صنعتی کشور) بدانید

انتخاب لباس در برندهای مختلف با توجه به کیفیت برند و سلیقه افراد انجام می‌شود. امروزه برندهای بسیار معتبر و با کیفیتی در سطح کشور در زمینه تولید پوشاک مردانه و زنانه فعالیت می‌کنند. این پوشاک با بهترین کیفیت تولید و در سطح برندهای معتبر جهانی هستند و به کمک آن‌ها می‌توانیم از خرید پوشاک خارجی بی نیاز باشیم.

همه ی آنچه باید از زاگرس پوش (واحد نمونه صنعتی کشور) بدانید

زاگرس پوش یکی از این واحدهای صنعتی نمونه است که سال‌ها با تجربه فراوان در زمینه تولید انواع مختلف پوشاک زنانه و مردانه، مخصوصا پوشاک رسمی فعالیت می‌کند. پوشاکی با کیفیت عالی و قیمت مناسب که سال‌ها بر تن شما می‌ماند و جذابیت خاصی در استایل شما ایجاد می‌کند.

اهمیت انتخاب لباس مناسب

لباس از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین موارد برای نشان دادن شخصیت افراد است. یک لباس مناسب می‌تواند جایگاه اجتماعی شما را تحت تأثیر قرار داده و باعث بهبود روابط افراد با شما شود. با پیشرفت دنیای مد، تنوع بالایی از پوشاک با طرح‌ها و کیفیت‌های مختلف روانه بازار شده است و افراد بخش زیادی از درآمدهای خود را برای خرید لباس صرف می‌کنند.

در این میان بسیاری به دنبال خرید برندهای خارجی با کیفیت هستند و معمولا هرچه میزان درآمد و سطح اجتماعی آن‌ها بالاتر می‌رود، لباس‌های مارک‌دار خارجی بیشتری استفاده می‌کنند. اما به نظر شما وقت آن نرسیده تا به جای استفاده از محصولات خارجی از برندهای داخلی معتبر استفاده کنیم؟

قطعا اگر با برندهای با کیفیت داخلی آشنا شده و از آن‌ها استفاده کنید، متوجه کیفیت بی نظیر تولیدات شده و به خریدار ثابت آن‌ها تبدیل می‌شوید. در ادامه با اطمینان یکی از بهترین برندهای ایرانی لباس را به شما معرفی می‌کنیم. با استفاده از این برند دیگر به دنبال خرید برندهای خارجی نخواهید بود و این محصولات پای ثابت کمد شما می‌شود. 

معرفی شرکت زاگرس پوش

شرکت زاگرس پوش بیش از دو دهه است که در حوزه تولید پوشاک فعالیت می‌کند. این واحد صنعتی و نوین عملکردی بسیار مناسب در حوزه تولید پوشاک باکیفیت، افزایش میزان اشتغال‌زایی و کاهش میزان وابستگی به برندهای خارجی پوشاک داشته است.

پوشاک زاگرس پوش فعالیت مستمری دارد، به صورتی که در زمینه تولید انواع شلوار مردانه ، کت و شلوار، پیراهن، کت تک کلاسیک مردانه ، مانتو شلوار و همچنین کاپشن و لباس کار در حجم بالا فعالیت می‌کند. همچنین با تولیدات بی نظیر خود حجم بالایی از پوشاک مصرفی کشور را تامین می‌کند.

Screenshot_20220706_120125

برند زاگرس پوش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌های صنعتی دوخت و برش استفاده می‌کند تا محصولی با کیفیت بسیار عالی در اختیار مشتریان قرار دهد. از آنجایی که محصولات تولیدی توسط این برند معمولا رسمی هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای مجالس و محیط‌های رسمی و مهم هستند. بسیاری از افراد، کارمندان، مدیران ادارات و سازمان‌های بزرگ و معتبر زاگرس پوش را به عنوان لباس مهم و رسمی خود انتخاب می‌کنند.

" برای خرید محصولات با کیفیت زاگرس پوش می‌توانید از طریق نمایندگی‌های تهران و شهرستان‌ها اقدام نمایید. زاگرس پوش 5 نمایندگی در تهران و مجموعا بیست و پنج نمایندگی در سطح کشور دارد. "

همچنین اخیرا این برند ایرانی برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به راه اندازی سرویس زاگرس جت، ویژه سفارش‌های شهر تهران کرده تا با توجه به ترافیک و شلوغی شهر بزرگ تهران، مشتریان ساکن پایتخت، دیگر دغدغه ای بابت خرید پوشاک نداشته باشند و از یکی از بهترین سایت های خرید لباس ، پوشاک مد نظر خود را تهیه ککند.

انتخاب "زاگرس پوش" به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401

صنعت، معدن و تجارت از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های هر کشور است که در صورت پیشرفت می‌تواند به پیشرفت کشور و اشتغال زایی کمک زیادی کند. این امر باعث افزایش درآمد کشور نیز می‌شود. با توجه به اهمیت این بخش، روز 10 تیرماه به عنوان زمانی مهم برای بزرگداشت صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده است.

Screenshot_20220706_120101

امسال نیز طبق روال هر سال، این مراسم در تاریخ 11 تیر 1401 با حضور رئیس جمهور، نمایندگان تشکل‌های صنعتی و معدنی، تولیدکنندگان،کارآفرینان و... برگزار شد.

با توجه به معیارها و اصول معین شده، شرکت زاگرس پوش به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور در سال 1401 انتخاب شد که نشان دهنده تولیدات بسیار باکیفیت در سطح بین المللی این برند است. از مدیران عامل این شرکت، آقای رضا چگنی و آقای رحیم چگنی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

این جایزه بسیار ارزشمند نشان دهنده کیفیت ممتاز زاگرس پوش در میان هزاران برند تولید کننده پوشاک است. کافی است یک بار محصولات زاگرس پوش را به تن کنید تا از کیفیت و زیبایی آن‌ها مطمئن شوید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها