ارزهای دیجیتال چینی آینده دار- امسال کدام ارز چینی را بخریم؟

کشور چین به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور و دومین اقتصاد جهان، نقش بزرگی در هر بازاری از جمله بازار ارزهای دیجیتال دارد. در اوایل ظهور بیت‌کوین، چین تمامی فعالیت‌های مربوط به ارز دیجیتال را ممنوع اعلام کرد. اما دومین اقتصاد قدرتمند جهان هم نتوانست با قانونگذاری جلوی محبوبیت ارزهای دیجیتال بایستد. اکنون کشور چین یک بازیگر کلیدی در تاثیرگذاری روی قیمت محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان است.

ارزهای دیجیتال چینی آینده دار- امسال کدام ارز چینی را بخریم؟

در این مقاله قصد داریم به معرفی ارزهای دیجیتالی که در چین بیشتر از سایر ارزها سرمایه‌گذاری می‌شوند و محبوبیت دارند برویم و تعدادی از ارزهای دیجیتال آینده دار را به شما معرفی کنیم.

 

سرمایه‌گذاری بهتر است یا ترید؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که سرمایه‌گذاری و ترید در مقابل همدیگر قرار نمی‌گیرند. سرمایه‌گذاری و ترید هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. سرمایه‌گذاری و ترید دو روش مختلف برای کسب سود در بازارهای مالی هستند. به طور کلی، سرمایه‌گذاران از طریق خرید و نگهداری به دنبال بازده بیشتر در یک دوره طولانی هستند. در مقابل، تریدرها از موقعیت‌های روبه رشد و یا نزولی بازار استفاده می‌کنند و در بازه‌ی زمانی کوتاه‌‌تر سود به دست می‌آورند. اما این که سرمایه‌گذاری برای شما بهتر است یا ترید کاملا به اهداف شما بستگی دارد. با سرمایه‌گذاری ریسک کمتری متحمل می‌شوید و با ترید کردن سود بیشتری به دست می‌آورید. اگر شما تریدر بودن را انتخاب کنید ضروری است که به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال مسلط باشید و جدیدترین اخبار ارز دیجیتال را پیگیری کنید.

اما اگر شما یک تریدر حرفه‌ای نیستید، سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال آینده دار راهی مطمئن و عاقلانه برای حفظ سرمایه شماست. [جهت مشاهده لیست کامل ارز دیجیتال ارزان و آینده دار اینجا را کلیک کنید.]

 

اهمیت آموزش در سودآوری از ارزهای دیجیتال آینده دار

اولین جمله‌ای که در هنگام ورود به بازار ارزهای دیجیتال می‌شنوید این است : "بدون آموزش وارد این بازار نشوید!". بدون آموزش صحیح نه تنها سودی به دست نمی‌آورید بلکه به احتمال خیلی زیاد فرار را بر قرار ترجیح می‌دهید. آموزش صحیح و پیگیری اخبار از رسانه‌های معتبر ارز دیجیتال از قدم‌های ابتدایی برای سودآوری در این بازار است. برای آموزش در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، دوره‌ی آموزش ارز دیجیتال رایگان مجموعه‌ی دنیای ترید را از دست ندهید!

لیست ارزهای دیجیتال چینی آینده دار

واقعیت غیرقابل انکار این است که درصد زیادی از گردش مالی بازار کریپتو در اختیار کشور چین و تریدرهای چینی است. بنابراین یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پیش‌بینی آینده‌ی یک رمزارز بررسی میزان محبوبیت آن در کشور چین است! در ادامه لیستی از محبوبترین ارزهای آینده دار ارزان برای یک سرمایه گذاری عالی در سال 2022 را معرفی می‌کنیم.

 

ryfrytry

 

  1. ترون (TRX)

وقتی صحبت از ترون می‌شود، تنها فردی که باید به آن اشاره کنیم، بنیانگذار آن، جاستین سان است، که احتمالاً تأثیرگذار برتر در حوزه ارزهای دیجیتال چین است. جاستین سان کارآفرین اهل چین و موسس پلتفرم ترون است. ترون یک پلتفرم دیجیتال غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین با ارز دیجیتال خاص خود به نام Tronix یا TRX است. ترون در ابتدا بیشتر در آسیا به بازار عرضه شد، اما این رمزارز اکنون جهانی شده است. ترون رتبه 13 را در بین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار دارد.

بسیاری از مردم چین از طریق جاستین سان با ارزهای دیجیتال، بلاک چین و ارز ترون آشنا شدند. ترون یکی از بهترین پروژه‌های بلاکچین در چین می باشد و محبوبیت بالایی دارد. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر در حدود 0.07 دلار یعنی 2 هزار تومان است. ترون با قیمت بسیار مناسب و ارزان یکی از ارزهای دیجیتال چینی آینده‌دار برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 محسوب می‌شود.

 

eteet

  1. آی او اس تی (IOST)

قبل از معرفی این رمزارز لازم است که اشاره کنیم توسعه دهندگان پروژه آی‌ او ‌اس تی اعلام کرده‌اند که به روابط دوستانه خود با دولت چین افتخار می‌کند! هدف اصلی این پلتفرم حل مشکل مقیاس پذیری یا به زبان ساده تر افزایش سرعت پردازش تراکنش‌ها است. پلتفرم IOST یک پروژه مستقر در چین است که توسط تیم 50 نفره از متخصصان چینی رهبری می‌شود.

آی او اس تی در حال حاضر در حدود 0.01 دلار قیمت دارد و یکی از ارزهای دیجیتال آینده‌دار ارزان برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 می‌باشد.

 

k..

  1. هوبی توکن (HT)

صرافی هوبی یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در چین است. این صرافی که ارز دیجیتال بومی خود یعنی هوبی توکن را خلق کرده است در کشور چین از محبوبیت بالایی برخودار است. قیمت ارز دیجیتال هوبی در حال حاضر در حدود 6 دلار است. هوبی توکن با وجود نوسان‌های قیمتی زیادی که داشته است، در سال 2022 یکی از ارزهای دیجیتال چینی اینده دار محسوب می‌شود.

 

yuiyui

  1. چین لینک (Chain Link)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مورد توجه تریدرهای چینی، چین لینک است. مدیر ارشد اجرایی ارز دیجیتال چین لینک، چینی الاصل است و عنوان کرده که به بازار کریپتو در چین بسیار علاقه‌مند است. چین لینک یکی از معدود رمزارزهایی است که تحت تاثیر پاندمیک کرونا قرار نگرفت و توانست ثبات قیمت خود را تا حد زیادی حفظ کند. با این وجود رمزارز چین لینک مانند هر ارز دیجیتالی دیگری از نوسانات بازار در امان نیست.

اما چین لینک همواره در راه‌اندازی محصولات و پیشرفت‌های خود در طول زمان فعال بوده و به طور مداوم در حال رشد است. کارشناسان و فعالان این حوزه، آینده‌ی این رمزارز را بسیار خوش‌بینانه توصیف می‌کنند.

قیمت این ارز دیجیتال چینی آینده دار در حال حاضر نزدیک به 6 دلار است. چین لینک با قیمت زیر ده دلار یکی از ارزهای آینده دار چینی محسوب می‌شود.

dfftdf  bcv

  1. فایل کوین (File Coin)

بلاکچین فایل‌کوین یکی از منحصر به فردترین بلاکچین‌های موجود می‌باشد. فایل‌کوین یک شبکه‌ی بلاکچین است که فایل‌ها را با انگیزه‌های اقتصادی ذخیره می‌کند تا اطمینان حاصل شود که فایل‌ها با امنیت بالا در طول زمان ذخیره می‌شوند. بلاکچین فایل‌کوین دارای یک توکن اختصاصی با نماد FIL است که در بازار کریپتو در چین بسیار محبوب شده است. قیمت رمزارز فایل‌کوین در حال حاضر در حدود 6 دلار است. فایل کوین با اهداف و چشم انداز متفاوتی که از سایر بلاکچین‌ها دارد یکی از ارزهای آینده‌دار ارزان و محبوب در چین به شمار می‌آید.

 

سخن پایانی

همانطور که اشاره کردیم تریدرها و کارشناسان برتر حوزه‌ی ارز دیجیتال در چین تاثیر زیادی بر روی بازار کریپتو خواهند گذاشت. بنابراین پیگیری میزان محبوبیت رمزارزها در کشور چین می‌تواند یک استراتژی معاملاتی عالی باشد! در این مقاله 5 ارز دیجیتال آینده‌دار چینی برای سال 2022 را معرفی کردیم. ارزهای دیجیتال ترون و آی اس او تی از جمله رمزارزهای ارزان آینده دار و زیر یک دلار هستند که می‌تواند دو گزینه‌ی مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد.

 ذکر این نکته ضروری است که برای ورود به این بازار و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال همواره از استراتژی شخصی خود استفاده کنید. علاوه بر این پیگیری اخبار را هر روز در اولویت کار خود قرار دهید. کارشناسان مجموعه‌ی دنیای ترید جدیدترین اخبار و همینطور جدید ترین تحلیل و سیگنال های مربوط به ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال میتوان به صفحه سیگنال ارز دیجیتال دنیای ترید اشاره کرد که شما میتوانید تمامی تحلیل و سیگنال های مربوط به دنیای رمز ارز ها را آنجا مطالعه کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها