اجاره ویلا در تهران با اسنپ روم

با نزدیک شده به ماه‌های گرم سال، اکثر پایتخت نشینان روزهای پایانی هفته را به دل طبیعت اطراف تهران می‌زنند. هوای اطراف تهران کمی خنک‌تر از تهران است و برای گذراندن یک آخر هفته دلچسب به همراه خانواده و دوستان بهترین گزینه است.

اجاره ویلا در تهران با اسنپ روم

برخی در طبیعت کمپ می‌کنند و برخی یک روز را به پیک نیک اختصاص می‌دهند. عده‌ای که ویلای شخصی دارند، رهسپار ویلای خود شده و آن عده هم که ویلا ندارند، اقدام به اجاره ویلا اطراف تهران می‌کنند. این بین اما اجاره ویلا در کردان بسیار محبوب و پرطرفدار است.

kuh

کردان روستایی ییلاقی و خوش آب‌وهوا در 18 کیلومتری کرج (68 کیلومتری تهران) است که مدت‌هاست با طبیعت بکر و بی‌نظیرش پایتخت‌نشینان و اهالی کرج را مجذوب خود کرده است.

در این روستای زیبا نه ساختمان‌های بلند و شلوغ شهری وجود دارد و نه سروصدا و آلودگی هوا. تا چشم کار می‌کند درخت است و زیبایی و طبیعت. به همین دلیل است که طبیعت‌دوستان تهران و کرج در پایان هفته، یک ساعته خود را به آن می‌رسانند و یکی دو روزی را به استراحت می‌پردازند.

 به این ترتیب دیگر لازم نیست ساعت‌ها در جاده و گاها ترافیک بود تا به طبیعت شمال کشور رسید. اجاره ویلا اطراف تهران راه را بسیار کوتاه‌تر کرده است.

رودخانه کردان یکی از مناطق دیدنی این روستاست که در گذر از شمال‌شرقی این روستا به جنوب‌غربی آن، سرسبزی بی‌نظیری را به‌وجود آورده است.

این رودخانه در کنار خاک مرغوب و حاصلیز، باعث شکل‌گیری باغ‌های بی‌شمار گیلاس، توت و زردآلو شده است.

این روستا آثار باستانی ثبت شده در فهرست آثار ملی نیز دارد، اما کمتر شناخته شده است و هدف بازدید همه گردشگران نیست.

چه زمانی از سال برای اجاره ویلا در کردان مناسب است؟

این روستای زیبا در همه فصل‌های سال می‌تواند مقصد خوبی برای مسافران باشد اما به دلیل خنک بودن هوای آن بیشتر در تعطلات نوروز و به طور کلی روزهای گرم بهار و تابستان  مورد استقبال قرار می‌گیرد. اما با این حال هیچ محدودیتی به لحاظ آب و هوایی برای مسافران ایجاد نمی‌‌کند.

حتی مناظر بکر آن در فصل پاییز، فضای مورد علاقه عکاسان برای عکاسی است. در فصل زمستان نیز که کوه‌های کردان پوشیده از برف است، یخ نوردان بسیاری را به خود جذب می‌کند.

دلیل آنکه این روستا در بهار و تابستان بیشتر طرفدار دارد، امکانات ویژه‌ آن است که آن را روستایی خاص و غیر قابل قیاس با سایر روستاها کرده است.

امکاناتی نظیر یک دهکده‌ تفریحی که به امکانات شنا، والیبال، فوتبال، بسکتبال، سوارکاری و... مجهز بوده و می‌توان با سفر به آن، یک روز پر از هیجان و تحرک را تجربه کرد.

همچنین می‌توان پرواز با پاراگلایدر را در سایت پروازی و کوهنوردی را در ارتفاعات کردان تجربه کرد.

این روستا همچنین مراکز خرید بسیاری دارد که اگر در زمان اقامت در آن احتیاج به خرید خاصی پیدا کنید، می‌توانید با خیال راحت نیاز خود را مرتفع کنید. همچنین دارای کافه و رستوران‌هایی است که می‌توانید به آن سر بزنید و غذا یا نوشیدنی میل کنید.

نکات اجاره ویلا اطراف تهران

wew

روستاهای اطراف تهران از آن جاهایی است که معمولا با هدف در ویلا ماندن به آن سفر می‌شود. بنابراین، بهتر است هنگام اجاره ویلا برخی نکات را در نظر بگیرید:

مشخص کردن بودجه

گام اول و مهم در اجاره ویلا اطراف تهران این است که بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید از بین ویلاهای متنوع بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مشخص کردن تعداد نفرات

معولا ویلاها ظرفیت مشخصی برای پذیرش میهمان دارند که در توضیحات آن ذکر می‌شود. پس به این نکات دقت کنید تا هنگام ورود به ویلا دچار مشکل نشوید.

توجه به قوانین ویلا

قوانینی که مالک ویلا برای پذیرش مهمان درج کرده را با دقت بخوانید یا اگر موردی وجود دارد که لازم است مالک بداند را با او چک کنید. مواردی نظیر برگزاری مهمانی یا گرفتن جشن در ویلا و حتی وجود حیوان خانگی.

آگاهی از زمان ورود و خروج

زمان تحویل گرفتن و تحویل دادن ویلا را با مالک چک کنید تا هنگام ورود یا زمان خروج دچار معطلی و مشکل نشوید.

همراه داشتن مدارک شناسایی

حتما هنگام ورود به ویلا مدارک شناسنایی خود را به همراه داشته باشید. برخی از مالکان ویلاها تنها با دریافت مدارک شناسنایی کلید ویلا را تحویل می‌دهند.

آگاهی از هزینه کنسلی ویلا

پیش از اجاره ویلای اطراف تهران از هزینه کنسلی هر ویلا اطلاع داشته باشید. اگر این اطلاعات را نداشته باشید، در صورت بروز یک اتفاق پیش‌بینی نشده و کنسل کردن ویلا، ممکن است دچار ضرر مالی شوید.

مشخص کردن امکانات مورد نظر

پیش از اجاره ویلا، امکاناتی که دوست دارید وجود داشته باشد را لیست کنید. اگر استخر، میز بیلیارد، فوتبال دستی و ... برایتان مهم است، حتما در مشخصات و امکانات ویلاها به دنبال آن بگردید.

همین قوانین برای آپارتمان مبله در تهران نیز صادق است. اگر بخواهید در تهران نیز خانه یا سوئیتی اجاره کنید، لازم است که به نکات و موارد مهمی که در توضیحات خانه درج شده، توجه کنید.

eretrt

برای در اختیار داشتن اجاره آپارتمان مبله در تهران، می‌توانید به وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ روم مراجعه کنید و سوئیت یا ویلای موردنظر خود را جست‌وجو کنید. این کار از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ و حتی تماس تلفنی با کارشناسان فروش اسنپ روم نیز امکان‌پذیر است.

در نظر داشته باشید که اسنپ روم با پشتیبانی 24 ساعته واقعی خود در هر لحظه و هر نقطه از سفر همراه شماست.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها