گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

افزایش ۶۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ملی

صبح امروز، دلار در صرافی‌ها و در صرافی ملی به ترتیب با ۱۵ و ۶۰ تومانی افزایش قیمت روبرو بود. نرخ یورو نیز در صرافی‌ها افت قیمت ۲۵ تومانی را تجربه کرد.

افزایش ۶۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ملی

 امروز، ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، دلار در صرافی‌ها نوسانات کمتری را نسبت به روز گذشته به همراه داشت و با ۱۵ تومان افزایش روبرو بود. اما نرخ این اسکناس در صرافی ملی با افزایش ۶۰ تومانی به ۲۵ هزار و ۷۳۸ تومان رسید. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۷۸۶ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ۵۱ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۷۷۳ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۳۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۱۵ تومان را در قیمت فروش این اسکناس نشان می‌دهد. 

یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۸۴ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۸۲ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۳۰۵ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۲۵ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۹۹۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۷۳۸ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۹۳۲ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۷۴ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۶۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۱۷۹ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۸۹۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۱۸۰ برای فروش و ۲۷ هزار و ۸۹۹ برای خرید ثبات قیمت را تجربه می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها