پیام آمریکایی به بازار ارز

پیش‌بینی قیمت دلار تا پایان ۱۴۰۰

بازار ارز تهران روز گذشته شاهد کاهش قیمت دلار بود. اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

پیش‌بینی قیمت دلار تا پایان ۱۴۰۰

بازار ارز تهران روز گذشته شاهد کاهش قیمت دلار بود.  نرخ دلار در انتهای معاملات نقدی دیروز ۱۱۰ دلار عقب نشینی کرد و با ۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان معامله شد.

پیام آمریکایی به بازار ارز

اگرچه به علت نزدیک شدن به عید ۱۴۰۱؛   بازار ارز تهران با کمبود خریدار مواجه شده اما همچنان  سیگنال های برجامی در بازار برجسته است.  

روز گذشته ند پرایس عنوان کرده بود، چندین مسئله کوچک در مذاکرات وین باقی مانده است و ما در مرحله‌ای هستیم که می‌توان آن را نزدیک به خط پایان دانست. سعید خطیب زاده هم  درباره برجام گفت برخی مباحث بسیار کلیدی و محدودیت باقی مانده است که باید در واشنگتن تصمیم گیری شود.

معامله گران در این وقت سال به فکر کسب سود از نوسانات کوچک هستند.   و برخی از معامله گران بازار ارز معتقدند که در صورتی که نرخ دلار از ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان عبور کند این امر می تواند موجب افزایش خریدارن در  بازار  شود. و  اگر قیمت دلار محدوده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست دهد احتمال برگشت نرخ دلار  تا ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان هم وجود دارد.  

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز ۲۴  اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟  

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب گذشته با ۷ هزار  ۱۳۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز گذشته ۲۰ تومان پایین  بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز  نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب  با ۲۶ هزار و ۳۰۰ تا ۲۶ هزار ۴۲۰ تومان در نوسان بود این قیمت در مقایسه با یکشنبه شب ثابت بود.  

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت یکشنبه شب ۱۳۰ تومان پایین رفته بود. یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی ۲۵ هزار و ۴۳۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال کاهش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  سه شنبه ۲۴ اسفند پایین می رود.

منبع: اقتصاد نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها