چرا خودروهای برلیانس را باید بخریم؟ + مقایسه با هم‌رده‌ها

برلیانس یک برند نام آشنا در میان اکثر اقشار جامعه می‌باشد. این موضوع تا حد زیادی نشان دهنده‌ی کیفیت و اعتبار این خودروها است.

چرا خودروهای برلیانس را باید بخریم؟ + مقایسه با هم‌رده‌ها

با این حال عده‌ای معتقدند که پیچیدن یک نسخه برای همه کار درستی نیست و افراد باید ماشین‌های مختلف را مورد نقد و بررسی قرار دهند و بعد نسبت به خرید بهترین خودرو برای خود اقدام کنند. چرا خودروهای برلیانس را باید بخریم؟ + مقایسه با هم‌رده‌ها موضوعات اصلی این محتوا هستند.

مقایسه‌ی برلیانس H330 با جک j5

برلیانس اچ سیصد و سی و جک جی فایو هر دو از خودروهای ساخت چین و محبوب در ایران محسوب می­شوند. که در ادامه با بررسی ویژگی‌های مهم هر کدام دست به مقایسه آن‌ها می‌زنیم.

برلیانس  H330

این خودروها چند سالی است که وارد بازار ایران شده‌اند و از امکانات خوبی هم چون رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی، باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف، شیشه‌های بالابر برقی و تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو برخوردار می­باشند. اچ 330 در دو نوع اتوماتیک و دستی تولید می‌شود که مدل‌های اتوماتیک در کنار امکانات بالا سیستم تهویه مطبوع خودکار، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، چراغ مه شکن جلو، سیستم ورود بدون کلید و روکش چرمی غربیلک فرمان نیز دارند.

جک جی 5

جک جی 5 نیز مانند خودرو قبلی از امکانات متعددی از جمله استاندارد آلایندگی یورو ۴،  سیستم تهویه مطبوع خودکار و دریچه کولر برای سرنشینان، گیربکس ۵ سرعته دستی، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار می‌باشد. جک جی 5 شاید از جمله معدود خودروهایی باشد که به لحاظ امکانات بتواند با برلیانس 330 رقابت کند.

 

مقایسه پژو 207 با برلیانس H330

پژو 207 در خارج از کشور به عنوان 206 پلاس معروف می‌باشد. اما در ایران تنها با اعمال یک فیس لیفت مینور در پژو 206 نام آن را کاملا تغییر داده­اند و با قیمتی جدید و جالب به فروش می‌رسانند. برلیانس اچ 330 نیز یک نسخه ارتقا یافته از FSV است که از سال 2013 تولید و طراحی می‌شود. خدمات پس از فروش این خودروهای چینی بر عهده‌ی پارس خودرو می‌باشد که تا کنون توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

مقایسه‌ی ظاهری این دو خودرو کاملا به نفع برلیانس پیش می‌رود. در واقع می‌توان گفت که محصولات ایرانی به ویژه خودروها همیشه از نظر زیبایی و ظاهر به محصولات چینی می‌بازند. هر چند که مشخصات فنی خوبی هم داشته باشند. باید گفت که حداقل برای مردم ایران ظاهر ماشین بسیار اهمیت دارد. نکته­ای که سازندگان چینی خوب متوجه آن شده‌اند. علاوه بر زیبایی ظاهر کابین اچ 330 فضای بیشتر و راحت‌تری را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد. در مشخصات فنی و رفاهی کفی ترازو همواره در یک سمت پایین نمی‌ماند و هر کدام از این ماشین­ها برتری‌های خاص خود را دارند.

 

متنمتناتن

 

عهغعهغعه

 

6 دلیلی که باید برلیانس H320 را بخریم

  • طراحی و ظاهر جدید
  • مصرف سوخت کم
  • کابین بی صدا
  • فرمان نرم و دقیق
  • گیربکس اتوماتیک خاص
  • امکانات و تجهیزات خوب

اگر به دنبال یک خودرو هاچ بک جمع و جور با صرفه اقتصادی، مصرف کم، کابین خوب، تجهیزات مناسب و سواری عالی هستید خودروهای اچ 320 گزینه‌های مناسبی هستند.

5 دلیل برای خرید برلیانس اچ 330

  • طراحی و ظاهری زیبا و دل‌نشین
  • فرمان پذیری نرم و مطمئن
  • کابین زیبا و دقیق
  • ترمزهای دقیق و قابل اعتماد
  • بازار دست دوم پر رونق

مقایسه دنا و برلیانس H330

برلیانس با یکی از غول‌های صنعت خودروسازی، یعنی BMW سابقه همکاری دارد. لذا بخش جلویی یا سپر این خودرو چینی به شکل چشمگیری به نمونه‌های آلمانی BMW شبیه هستند. این شباهت مورد پسند خیلی از کاربران ایرانی می‌باشد. خودروهای دنا نیز تلاش در جهت افزایش زیبایی ظاهری خود داشته‌اند اما کماکان نمره‌ی کمتری نسبت به برلیانس­ها دریافت می‌کنند. طراحی داخلی لوازم برلیانس دارای دو مزیت عمده یعنی استفاده از تریم کیم خلاقانه و بهره‌گیری از خطوط منحنی ضمن راحتی و ارگونومی صندلی‌ها می‌باشد. به لحاظ قدرت فنی این دو خودرو شباهت­های زیادی دارند.

برلیانس H230 یا پژو پارس

پژو پارس یکی از خودروهای خوش‌تیپ ایرانی است که از زمان ورودش به بازار یعنی سال 1379 توانسته چشم‌های زیادی را به خودش معطوف کند. در مقابل، ما برلیانس اچ 230 را داریم که از سال 1395 وارد خط مونتاژ سایپا شده است. این خودرو در ابتدا در دو نسخه دستی و اتوماتیک ساخته می‌شد اما بعد از یک سال سایپا تولید نمونه‌های اتوماتیک را متوقف کرد و تولید نمونه‌های دستی را به زیر مجموعه‌ی خود یعنی پارس موتور سپرد.

همان‌طور که گفتیم به لحاظ ظاهری و زیبایی اگرچه پژو پارس رتبه‌ی بالایی دارد اما نمی‌توان منکر رنگ و بوی قدیمی آن شد. پژو پارس اگرچه فاقد المان‌های جذاب و به روز است اما کماکان هماهنگی اجزای بدنه آن به چشم می‌آید.

پژو پارس از پیشرانه‌های معروف اما قدیمی XU7 استفاده می‌کند و این پیشرانه‌ها که به یک گیربکس 5 سرعته متصل می‌شوند 1.8 لیتری هستند و 8 سوپاپ دارند. نهایت قدرت تولیدی آن‌ها 100 اسب بخار است و حداکثر گشتاور 153 نیوتن ‌متر تولید می‌کنند. این در حالی است که پیشرانه‌های اچ 230 1.5 لیتری 16 سوپاپه با کد شناسایی BM15L هستند که می‌توانند حداکثر قدرت 103 اسب بخار و حداکثر گشتاور 138 نیوتن ­متر تولید کنند.

 

یسیقسثق

 

خرید لوازم یدکی برلیانس از یدک مارکت

یدک مارکت یک فروشگاه معتبر در حوزه‌ی فروش لوازم یدکی و تجهیزات انواع خودروهای داخلی و چینی است. شما می‌توانید انواع لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H230 را از سایت یدک مارکت بخرید. فروش تمامی قطعات داخلی و وارداتی در یدک مارکت با تضمین اصالت و کیفیت کالا می‌باشد لذا افراد قادرند که با آسودگی خاطر کامل اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ویژگی‌های خرید از سایت یدک مارکت

فروش قطعات در یدک مارکت در بستری از قابلیت‌ها و امکانات انجام می‌شود که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت مناسب لوازم یدکی برلیانس در یدک مارکت

تمامی محصولات موجود در سایت با مناسب‌ترین قیمت‌ها با توجه به کیفیت و ویژگی‌هایی که هر محصول دارد فروخته می‌شوند. چرا که قیمت‌ها تحت نظارت اتحادیه و اصناف مربوطه قرار دارند.

ضمانت بازگشت وجه

اگر بنا به هر دلیلی از کیفیت، اصالت و یا نوع محصولات ارسالی رضایت نداشتید این تضمین وجود دارد که وجه پرداختی تمام و کمال به شما باز خواهد گشت.

ارسال سریع و رایگان

با توجه به تجهیزات موجود در فروشگاه یدک مارکت، ارسال در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیردو همچنین مبلغ دو میلیون تومان به عنوان خط پایه برای ارسال‌های رایگان در نظر گرفته شده است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها