سهامداران عدالت بخوانند/ میزان سود دارندگان سهام عدالت اعلام شد

سهام عدالت در سال ۱۳۹۹ وارد بورس شد، این سهام چندین ماه روند نزولی به خود گرفته بود اما در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ با روند مثبت به کار خود پایان داد.

سهامداران عدالت بخوانند/ میزان سود دارندگان سهام عدالت اعلام شد

ارزش سهام عدالت در مقایسه با سال ۱۳۹۹ تغییر چندانی نداشت. در مجموع ارزش تمامی سبدهای سهام عدالت طی یک سال کمتر از یک میلیون تومان کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد روز ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۹روی قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان ایستاد.

ارزش سبد یک میلیونی نیز در پایان سالی که گذشت به ۲۴ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان رسید. ارزش این سبد سال گذشته برابر با ۲۳ میلیون و ۵۹ هزار تومان بود.

همچنین ارزش سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی طی آخرین روز معاملاتی این سال، به ۱۱ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در روز ۲۹ اسفند سالی که گذشت به ۷ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان رسید. این در حالی است که این سبد روز در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۹ برابر با ۷ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان بود.

علاوه بر سودی که سهامداران با افزایش ارزش سهام عدالت کردند، آنها در سال ۱۴۰۰ سود به نسبت خوبی نیز دریافت کردند. دارنده سهام یک میلیون تومانی مبلغ یک میلیون و ۸۰ هزار تومان سود نقدی دریافت کرد.

همچنین مبلغ ۵۷۵ هزار تومان نیز به عنوان سود به حساب دارندگان سبد ۵۳۲ هزار تومانی واریز شد.

منبع: تجارت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جرگه
    0

    سهام یک میلیونی ههو532هزارتومان واریز شده چرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها