سهام عدالت گران شد

ارزش روز سهام عدالت امروز (چهارشنبه) برای افرادی که دارای سهام یک میلیون تومانی هستند به رقم بیش از ۲۲ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان رسید.

سهام عدالت گران شد

ارزش روز سهام عدالت در چند وقت گذشته تحت تاثیر افت و خیزهای ایجاد شده در معاملات بورس با نوساناتی شدید همراه شد و زمینه ضرر و زیان های مشمولان سهام عدالت را فراهم کرد.

در هفته‌ای که گذشت، شاخص بورس تغییر مسیر داد و به مدار صعودی بازگشت که این امر در ارزش سهام عدالت بی تاثیر نبود و به مراتب سبب افزایش بازدهی این سهام در پرتفوی سهامداران شد.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی در بازار امروز به ۲۲ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و همچنین ارزش سهام ۴۹۲ هزار تومانی  هم به ۱۱ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان رسید. بر این اساس ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافت.

ارزش سهام یک میلیون تومانی تا قبل از شروع اصلاح بازار سهام در تابستان به بیش از ۳۸ میلیون تومان رسیده بود اما به مرور و قرار گرفتن روند معاملات بورس در فاز اصلاحی از ارزش این سهام در بازار کاسته شد.

آزادسازی سهام عدالت از جمله مسایلی بود که در چند سال اخیر مورد بحث بسیاری از مسوولان قرار داشت، عرضه آن در بورس به عنوان چالشی جدی در بازار مدنظر قرار گرفته بود و فقط در انتظار اجازه رهبر معظم انقلاب بود که در نهایت این اقدام در ۹ اردیبهشت ماه سال گذشته با صدور ابلاغیه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب آزادسازی و از طریق دو روش با عنوان آزادسازی به روش مستقیم و نیز غیرمستقیم فرصت تصمیم‌گیری را در اختیار مشمولان این سهام قرار داد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    کارگران و بازنشستگان هم سهام عدالت دریافت می‌کنند/ اما متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
    ولی بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم به من سهام عدالت تاکنون نمی دهند چرا؟

  • ناشناس
    0

    کارگران و بازنشستگان هم سهام عدالت دریافت می‌کنند کد خبر ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ کارگران و بازنشستگان هم سهام عدالت دریافت می‌کنند با دستور رئیس جمهور، جاماندگان صاحب سهام عدالت می‌شوند.

  • 0

    کارگران سهام عدالت دریافت می‌کنند؟
    رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی از وزارت کار خواست که از ظرفیت تشکل‌های کارگری و شوراهای عالی کار برای شناسایی و معرفی کارگران جامانده از سهام عدالت استفاده و صدور مجوز لازم در این خصوص را از هیات وزیران پیگیری کند.

  • یه جانباز جنگ دلشکسته
    0

    کدام عدالت ؟ سهم جانباز را خوردین خدااااا کجایی؟ مرض به جان پایمال کننده‌های حق و حقوق من بنداز خدااااا بنداز بنداز بنداز آمین

  • ناشناس
    0

    منو خانواده ام گرسنه ایم عدالت هم لای کتابا گم شدخوش بحال شما که ازما خبر ندارید

  • عباس امیری
    0

    سلام من یک هفته پیش سهام عدالت و سجام ثبت نام کردم میخواستم بدونم کی سهام عدالت و واریز میشود خواهشا برسی کنید یه جواب درست بدید یه سایت میگه نمیدن یه سایت میگه در صورت فلان واریز میکنن یه سایتی میگه اگه سرمایه گذار پول شو پرداخت کنه به دولت واریز میکنیم موندیم حرف کی رو باور کنیم الانم که دقیقه به دقیقه میگن واریز میکنیم دو دقیقه بعد میگن یه خبر خوش نمیدونم تا اخر اسفند واریز میکنیم دیگه ادمو جون به لب میکنن ولی خواهشا یه خبر واقعی بدین ممنون منتظر جواب تون هستم دستتون درد نکنه تشکر

  • فرحناز عزیزی
    0

    میخوام سهام عدالت خودمو بفروشم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها