با اجرای طرح «قرن جدید-طرح جدید» وکلا صاحب سایت اختصاصی می شوند.

اگر وکیل هستید،به راحتی می توانید با فراهم کردن امکان مشاوره آنلاین حقوقی در سایت خود با متقاضیان خدمات حقوقی در ارتباط مستقیم قرار گرفته و مدارک آنها را بررسی و مشاوره وکالت را از طریق سایت انجام دهید.علاوه بر این می توانید برای هر مشتری یک پرونده آنلاین ایجاد کنید تا هر زمان که نیاز بود به پرونده آنها دسترسی داشته باشید.

با اجرای طرح «قرن جدید-طرح جدید» وکلا صاحب سایت اختصاصی می شوند.

نظر به اینکه امر وکالت نیاز به ارتباط با عموم مردم دارد و اغلب مردم همیشه دغدغه دسترسی به یک وکیل حاذق و کارآمد دارند، ضرورت داشتن یک سایت پویا و جذاب برای وکلا امری ضروری و مهم به نظر می رسد. بدیهی است اگر امروز برای این موضوع مهم هزینه نکید، فردا باید چندین برابر برای رقابت در فضای آنلاین هزینه کنید...

 ویژگی طراحی سایت شرکتی جهت موسسه حقوقی

 1.پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان

2.داشتن مدیریت سطح کاربران

3.مشاوره آنلاین حقوقی

4.سیستم پرداخت آنلاین

5.اطلاع رسانی اخبار حقوقی

6.انتشار محتوای حقوقی

7.سیستم عضویت موکلان

 

شما می توانید از فرصت پیش بینی شده در طرح "قرن جدید، طرح جدید" و طراحی سایت اختصاصی وکیل توسط تیم تخصصی کارسان با امکانات مورد نیاز حقوقی بهره مند گردیده و ضمن دسترسی حداکثری موکلان، وکیل اختصاصی باشگاه ۱۱۵ هزار نفری صلح(solhclub) می گردید.

شایان ذکر است مجموعه  کارسان زیر مجموعه سازمان خانه سرباز صلح ایران است و این مجموعه وزین در جهت حمایت از صاحبان مشاغل و کسب و کار اقدام به ایجاد این پلتفرم نموده است.

 

کارسان،متخصص در حوزه طراحی سایت وکلا

با کارسان،کار آسان

ثضصثضصث

 

مزایای طراحی سایت وکلا

۱.توسعه برند شخصی در حوزه وکالت

۲.پیگیری امور به صورت آنلاین

۳.امکان پیاده سازی سیستم عضویت

۴.امکان آموزش های حقوقی آنلاین

۵.امکان مشاوره دادن بصورت آنلاین

۶.امکان دسترسی به اطلاعات موکلین در هر لحظه

۷.طراحی وبلاگ حرفه ای برای وکلا

 

در اختیار نداشتن سایت برای یک وکیل موفق، آن هم در روزگاری که اینترنت به عنوان مرجع و بستراصلی برای دریافت خدمات مختلف به حساب می‌آید و همچنین روز به روز وابستگی فروشندگان و مشتریان به آن بیشتر می شود، می‌تواند نقطه ضعفی برای کسب و کار شما باشد. با توجه به اهمیت موضوع، در اینجا صفر تا صد طراحی سایت و راه اندازی وبسایت تخصصی جهت وکیل را برای شما شرح می دهیم:

اولین مرحله برای طراحی سایت انتخاب یک دامنه مناسب می باشد. دامنه در واقع همان نام و آدرس محل کار شما در فضای آنلاین به حساب می آید که هرچقدر کوتاه تر و مرتبط تر به کسب و کارتان باشد دسترسی متقاضیان به خدمات حقوقی شما راحت تر و سریعتر می شود که از دوبخش تشکیل می شود: نام دامنه و پسوند.

نام دامنه می تواند نام موسسه حقوقی یا شخص  شما باشد. پسوند هم بهتر است با توجه به نوع کسب و کار و موقعیت جغرافیایی پسوندی رایچ انتخاب شود. معمولا پسوندهای رایج در بازار .ir مختص وب سایت های ایرانی و .com پرمخاطب ترین دامنه جهانی است. دامنه ی  خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

-کوتاه ( ونه مخفف)باشد.

-به راحتی در ذهن بماند و ماندگار باشد.

-نوشتن آن راحت باشد و از اعداد و کاراکترهای مختلف استفاده نشود.

-از کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کاراستفاده شود.

-قابلیت برند شدن داشتن داشته باشد.

شما می توانید در این خصوص از مشاوره و راهنمایی تیم تخصصی کارسان بصورت رایگان بهره مند شوید.

بعد از دامنه باید به فکر هاست باشید. برای درک مفهوم هاست باید گفت همانطور که هر مغازه ای در مکانی فیزیکی قرار دارد، هاست یا میزبانی وب سایت شما هم حکم همان مکان فیزیکی اما در فضای مجازی و آنلاین را دارد. هاست فضایی است که کل اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد، تا به ‌واسطه آن، همه بتوانند سایت شما رو ببینند. سوالی که مطرح می شود این است که یک هاست خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک هاست مطلوب باید کیفیت خدمات مناسبی داشته باشه و از پشتیبانی فنی خوبی هم برخوردار باشد. برای به حداقل رساندن مشکل، هاستی راانتخاب کنید که نگران مشکلات بارگذاری سایت روی آن نباشید و بتوانید تنها روی فروش محصولاتتان تمرکزکنید. معمولا برخی شرکت ها این کار را برای مشتری انجام می دهند. اما تیم تخصصی کارسان هاست مورد نیاز شما را با توجه به شرایط اختصاصی که مد نظر شماست در اختیارتان قرار می دهند.

سایت در واقع همان ویترین کسب و کار شماست که در گام اول باید یک  قالب مناسب و مرتبط با کسب و کارتان را انتخاب و حتی الامکان یک ظاهر جذاب و حرفه ای به کسب و کارتان بدهید. حتما قالب های متنوع کارسان  در طراحی سایت شخصی یا طراحی سایت موسسه حقوقی را ببینید و از تیم تخصصی کارسان برای هر چه جذاب تر کردن ویترین کسب و کارتان کمک بگیرید. متخصصان کارسان افزونه ها و قابلیت های مورد نیازتان را طراحی و به سایت اضافه می کنند و این امکان را به شما می دهند که تمام قابلیت های سایت را تست کنید. تا به اینجا کار طراحی سایت شما تمام شده است، فقط می ماند تولید محتوا و بارگذاری آن در سایت.

این مرحله در اصل آخرین مرحله طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد که می توانید با جذب یک نیرو کار تولید محتوا و بارگذاری آن در سایت را انجام بدهید. حتما از تیم تخصصی و مجموعه خود تصاویر با کیفیتی  در راستای بالا بردن تعامل مخاطبان با شما و مجموعه تهیه کنید البته تیم تخصصی کارسان یک آموزش کامل اختصاصی سایت را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بتوانید خدمات و اطلاعات مورد نیاز را در سایت بارگذاری کنید و هر زمان نیاز به تغییر اطلاعات و به روزرسانی آن بود تغییرات را اعمال کنید.

هخحهخحهخح

ضمنا اگر مد نظر شما این باشد که پرداخت ها بصورت آنلاین انجام شوند و خدمات مالی در بستر سایت مدیریت شود، کارسان امکان پرداخت آنلاین و مدیریت مالی کسب و کار شما را نیز پیش بینی کرده است.

جهت انجام پرداخت  اینترنتی مشتری درطراحی سایت شخصی یاطراحی سایت شرکتی شما می بایست مجوزهای قانونی جهت اخذ درگاه پرداخت را دریافت کرد. در صورتی که سایت و کسب و کار شما در کارسان طراحی شده باشد همه این موارد توسط تیم پشتیبانی کارسان برای شما پیگیری و روی سایت  اعمال می گردد.

پیشنهاد می کنیم اگر تا این لحظه سایت خود را راه اندازی نکرده اید با تیم تخصصی کارسان ارتباط بگیرید تا بصورت کامل شما را راهنمایی کنند. تیم تخصصی کارسان به عنوان یکی از حامیان شناخته شده کسب و کارهای آنلاین همیشه همراه شما خواهند بود. برای این کار با ارسال پیام در چت آنلاین سایت www.karsan.ir می توانید از پشتیبانی این تیم به صورت آنلاین بهره مند شوید.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها