پیش‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

دلار احتمالا امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند در مسیر کاهشی قدم برمی‌دارد و فاصله خود را از نیمه کانال ۲۶ هزار تومان بیشتر می‌کند

پیش‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنجشنبه بیست‌وششم اسفند احتمالا به‌سمت کف کانال ۲۶ هزار تومان حرکت می‌کند. اسکناس آمریکایی روز گذشته کار خود را با کاهش تقریبا ۲۰۰ تومانی به‌پایان رساند، حدود ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان خرید و فروش شد و در معاملات پشت‌خطی از این عدد نیز ۲۰۰ تومان کمتر دست به دست شد. خبر‌ها و شایعاتی که از دیشب درباره مذاکرات احیای برجام منتشر می‌شود برای بازار ارز حکم سیگنال مثبت را دارد و همین موضوع می‌تواند منجر به کاهش قیمت دلار در آخرین روز هفته باشد.

قیمت دلار در بازار آزاد

به گزارش فرارو، قیمت دلار در بازار آزاد در ادامه رفتار سینوسی روز‌های گذشته حدود ۲۰۰ تومان ارزان شد. معامله‌گران ارزی چهارشنبه بیست‌وپنجم اسفند این اسکناس را درحالی ۲۶ هزار و ۴۲۰ تومان دست به دست می‌کردند که سه‌شنبه دلار با رسیدن به رقم ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان، بیشترین سطح خود طی اسفند را تجربه کرده بود. در جریان خرید و فروش‌های رسمی دیروز، رقم ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان بیشترین قیمت لحظه‌ای دلار بود و این عدد در کمترین حالت خود به محدوده ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان نزول کرده بود. به‌این ترتیب دلار چهارشنبه را با کاهش ۱۸۰ تومانی به‌پایان رساند که این افت قیمت معادل ۰.۶۸ درصد محسوب می‌شود. همراه با دلار، یورو ۱۱۵ تومان و درهم امارات ۴۵ تومان افزایش قیمت پیدا کردند و به‌ترتیب ۲۹ هزار و ۶۵ تومان و هفت هزار و ۱۹۵ تومان فروخته شدند. در بازار طلا نیز قیمت سکه امامی به‌اندازه ۳۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرد و به ۱۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی

دلار در صرافی ملی چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفند با کاهش ۳۳۵ تومانی به نیمه کانال ۲۴ هزار تومان سقوط کرد. بانک مرکزی دلار دولتی را عصر دیروز تقریبا ۲۴ هزار و ۵۸۵ تومان تحویل متقاضیان می‌داد و این رقم سه‌شنبه روی تابلو صرا‌فی‌ها ۲۴ هزار و ۹۲۰ تومان بود. دلار دولتی که الان بیشتر با نام ارز مسافرتی شناخته می‌شود صبح دیروز ابتدا با کاهش قیمت ۲۰ تومانی روی پله ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان ایستاد و در ادامه روز چهاربار دیگر افت نرخ را تجربه کرد و نهایتا ۲۴ هزار و ۵۸۵ تومان به‌فروش رسید. باتوجه به‌اینکه دلار آزاد دیروز ۱۸۰ تومان و در صرافی‌های زیر نظر بانک مرکزی ۳۳۵ تومان ارزان شده، اختلاف قیمت اسکناس آمریکایی در این دو بازار به حدود هزار و ۸۳۵ تومان رسید.

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز سه‌شنبه

قیمت روز چهارشنبه

تغییر

۲۴ هزار و ۹۲۰ تومان

۲۴ هزارو ۵۸۵ تومان

۳۳۵ تومان

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

دلار در معاملات پشت‌خطی دیشب حدود ۲۰۰ تومان ارزان شد. ساعت ۱۰ شب همزمان با آخرین خرید و فروش‌های پشت‌خطی، معامله‌گران عمده دلار فردایی را ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌کردند درحالی که دو ساعت قبل این رقم ۲۶ هزار و ۴۰۰ بود. همین موضوع می‌تواند سیگنالی برای شروع معاملات امروز باشد و احتمالا شاهد فاصله گرفتن دلار آزاد از نیمه‌کانال ۲۶ هزار تومان خواهیم بود. دیروز دلار آزاد از محدوده ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به ۲۴ هزار و ۴۲۰ تومان رسیده بود و شاید امروز اسکناس آمریکایی مسیر نزولی خود را ادامه بدهد.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۶ هزار و ۳۸۰ تومان

۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان

۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان

۴۳۰ تومان

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    م

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها