ضرورت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

بدون شک امروزه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی از اصلی ترین ضروریات حضور در دوره های تحصیلات تکمیلی و گرفتن مدارک تحصیلی می باشد. اگر شما قصد دارید در رشته های تحصیلی با ارزشی هم چون کامپیوتر ، بازاریابی ، علوم و فناوری های نوین و مدیریت توریسم شرکت کنید اولین پرسشی که باید پاسخ دهید سطح تسلط شما به مکالمه زبان انگلیسی است.

ضرورت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

اگر شما نتوانید در سطح بالایی به زبان انگلیسی صحبت کنید بدون شک در این رشته ها نیز موفق نخواهید شد و در همان مراحل اولیه تحصیل با موانع بسیاری روبرو می شوید. فارغ از تحصیل اگر قصد دارید به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید اصلی ترین عاملی که سبب می شود شما بتوانید از سفر خود لذت ببرید تسلط شما به زبان انگلیسی است. بنابراین زبان انگلیسی در بخش های آکادمیک و تفریحی نقش بسزایی را در زندگی ما بازی می کند. بیایید نگاهی دقیق به ضرورت یادگیری زبان انگلیسی در دنیا امروز بیاندازیم و بررسی کنیم چرا باید این زبان را یاد بگیریم.

 

انگلیسی زبان ارتباطات بین المللی

بدون شک امروزه زمانی که افراد کشورهای مختلف قصد دارند با یکدیگر صحبت کنند اولین ترجیج آنها برای استفاده از یک زبان میانجی زبان انگلیسی است. هنگامی که شما به راحتی به زبان انگلیسی مکالمه می کنید قادر هستید با بیش از 2 میلیارد نفر در سرتاسر دنیا صحبت کنید که همین مسئله ارتباطات بسیار وسیعی را برای شما به ارمغان می آورد. قرن 21 را می توان بی شک قرم ارتباطات دانست که در آن افراد از طریق تلفن های هوشمند خود به راحتی از یک نقطه می توانند با نقطه ای دیگر مکالمه کنند ولی اصلی ترین ابزار در این میان زبان انگلیسی است که این امکان را برای شما مهیا می کند تا به هر فردی فارغ از زبان مادری صحبت کنید. شما می توانید به راحتی در کلاس مکالمه مانند کلینیک زبان رفیعی ثبت نام کنید تا در عرض یکسال به سطح زبان ایده آل برسید.

 

 

انگلیسی زبان تجارت

بدون شک امروزه زبان انگلیسی به عنوان اصلی ترین زبان برای تجارت به حساب می آید. چین یکی از اصلی ترین مراکز تجارت جهانی است ولی با این وجود برای سهولت تجارت زبان انگلیسی را به عنوان مرجع اصلی برای صحبت با مشتریان انتخاب می کند. زبان انگلیسی با سرعت غیر قابل باوری در حال رشد است و همین مسئله سبب شده در سرتاسر دنیا افراد برای مکالمه با دیگر تجار از این زبان بهره بگیرند. اگر می خواهید به اهمیت این زبان در بحث تجارت پی ببرید کافی است به یکی از وب سایت های خرده فروشی در کشور چین سر بزنید تا مشاهده کنید حتی در این کشور نیز زبان انگلیسی اصلی ترین زبان تجارت به حساب می آید. فارغ از آن اگر قصد دارید در شرکت های چند ملیتی مانند بویینگ و تسلا فعالیت کنید نیز مکالمه به زبان انگلیسی نقص بسیار زیاد در این امر بازی می کند.

 

صحبت کردن به زبان انگلیسی و دسترسی به دنیای سرگرمی

امروزه دنیای سرگرمی رنگ و بوی متنوعی به خود گرفته است ، شما با در دست داشتن یک تلفن همراه می توانید هزاران بازی متنوع را برای خود دانلود کنید و از آن ها در هر شرایطی استفاده کنید. شاید برای شما عحیب باشد ولی اولین دلیل برای لذت بردن از این بازی ها مکالمه به زبان انگلیسی است. تصور کنید در حال بازی ندای وظیفه به صورت آنلاین هستید و هم تیمی های شما از کشورهای مختلف هستند به منظور صحبت با این افراد و برقراری ارتباط شما نیاز به مکالمه به زبان انگلیسی دارید. از این رو شما برای لذت بردن از بازی ها نیز باید به زبان انگلیسی صحبت کنید.  

 

یادگیری زبان انگلیسی و دسترسی به اینترنت

اینترنت بدون شک یکی از اصلی ترین ابزار زندگی ما است که از طریق آن می تواند بیشتر نیازهای زندگی روزمره را برطرف کرد. اگر از آن دست افرادی هستید که قصد دارند از طریق اینترنت به آخرین و به روز ترین اخبار ، دستاوردهای علمی و منابع مختلف دسترسی داشته باشید بنابراین باید به مکالمه زبان انگلیسی مسلط باشید. بر اساس آخرین داده های به دست آمده 54 درصد تمامی منابع در اینترنت به زبان انگلیسی است و 6350 زبان سهم 46 درصدی دارند. این آمار به تنهایی گویای این مطلب است که در فضای مجازی و آنلاین کاربرد زبان انگلیسی  از تمامی زبان های دنیا بیشتر است. تصور کنید دانشجوی یک رشته کامپیوتر هستید و قصد دارید در یک کنفرانس آنلاین در مورد آخرین دستاوردهای دنیای اینترنت صحبت کنید آیا بدون دانش زبانی و تسلط به مکالمه می توانید از به روز ترین منابع برای گرد آوری مطالب استفاده کنید؟ بدون شک پاس شما منفی خواهد بود.

 

حالا که به صورت دقیق و جزئی به ضرورت یادگیری زبان انگلیسی نگاهی انداختیم زمان آن نیز فرا رسیده که برای شما دوره مکالمه آنلاین را معرفی کنیم تا بتواند یکی از اصلی ترین نیازهای شما را برطرف کرده و به شما در بحث یادگیری کمک کند:

 

کلینیک زبان رفیعی

یکی از موفق ترین دوره های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی که از سال 1394 به صورت منظم برگزار شد است ، دوره آموزش انگلیش کلینیک است که تسط یکی از برجسته ترین اساتید زبان انگلیسی ، دکتر حامد رفیعی طراحی و برگزار شده است. این دوره که براساس به روزترین روش های آموزش زبان انگلیسی برگزار می شود با تدوین تمرین های مرتبط تلاش کرده است زبان آموزان را برای شرایط مختلف آماده کرده و آن ها را در شرایط مختلف مورد ارزیابی قرار دهد. شما در این دوره ها به درستی با مفاهیمی گرامری ، لغوی و ساختاری لازم آشنا شده و می توانید از زبان انگلیسی به درستی بهره بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها