سرخابی ها رکورد پذیره نویسی امسال در فرابورس را شکستند

با مشارکت ۲۰۰ هزار نفر برای پرسپولیس و ۱۸۰ هزار نفر برای استقلال ، رکورد بیشترین میزان شرکت کننده در روز اول پذیره نویسی فرابورس در سال ۱۴۰۰ شکسته شد.

سرخابی ها رکورد پذیره نویسی امسال در فرابورس را شکستند

با آغاز فرآیند واگذاری سرخابی ها، مهلت سی روزه پذیره نویسی امروز یکشنبه مصادف با میلاد امام حسین (ع) آغاز شد.

تا قبل از این در سال جاری، بیشترین تعداد مشارکت مردم در پذیره نویسی سهام به شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با تعداد ۱۵۱ هزار نفر تعلق داشت که سرخابی ها امروز این رکورد را در دو ساعت شکستند.

پذیره نویسی سرخابی ها امروز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ بود. البته مطابق اعلام مدیرعامل فرابورس این امکان در روزهای آتی نیز وجود دارد که هوادارانی که جا ماندند در این پذیره نویسی شرکت کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    این سهامداران، اگه ضرر کردن،فردا تظاهرات و راهپیمایی نکنند که اله و بعله ما ضرر کردیم و دولت سرما کلاه گذاشت و حالا دولت بایستی از جیب ملت ضرر ما را جبران کند.لطفا از همین اول کار حساب و کتاب سرمایه گذاری خودتان را بکنید،سودش برای خودتان و زیانش هم بر عهده خودتان است.این موضوع هیچ ربطی به ملت و دولت ندارد.یا حق

  • کلاه
    0

    خدا وکیلی با این ملت همواره گول بخور ، پولدار و غرغرو چه میتوان کرد ، جز برداشتن

  • حمید کرمی کارشناس ارشد اقتصادوبیمه
    0

    سلام خواهشی که از این عزیزان خرید سهام دارم اینکه اگر سود کردید نوش جانتان ولی اگر قیمت سهام آمد پایین زمین وزمان را بهم ندوزید. کمی با فکر ونگاه به عقبه بورس پا در این منجلاب بگذارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها