کارشناس ارز در گفتگو با خبرفوری:

هفته مهمی برای قیمت ارز در پیش است

یک کارشناس ارز گفت: باتوجه به اینکه بحث مربوط به مذاکرات ایران با گروه ۱+۴ به تصمیم‌گیری رسیده بازار در وضعیت بلاتکلیفی در خصوص این موضوع قرار دارد.

هفته مهمی برای قیمت ارز در پیش است

حجت الله فرزانی در گفتگو با خبرفوری بیان کرد: جنگ روسیه و اوکراین و تحریم صادرات نفت و گاز روسیه، برای ایران می‌تواند فرصت باشد. ثبات، آرامی بازار ارز و جلوگیری از کاهش ارزش ریال از آثار مذاکرات می باشد البته در صورتی که اخبار منفی امتداد یابند بازار تحت تاثیر بوده و نتیجه عکس خواهد داشت.

وی ادامه داد: دلار در هفته آینده در ایران باتوجه به اینکه نتیجه مذاکرات مشخص خواهد شد در صورت موفیقت آمیز بودن مذاکرات کاهشی خواهد بود درصورت منفی بودن نتایج مذاکرات نگرانی های بحث ارز افزایش می یابد و قیمت دلار دچار نوسان خواهد شد.

این گفتگو را بشنوید.

حجم ویدیو: 6.36M | مدت زمان ویدیو: 00:04:54 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    1

    تمام تدابیر لازم برای ارزان نشدن اندیشیده شده ، اصلا خوشحال نشوید

  • ناظمی
    1

    جناب کارشناس خیلی به خودت فشارنیاربااین همه اطلاعات یه وقت اذییت نشی
    یه بچه خردسال هم میدونه اگرمذاکرات نتیجه بده دلارمیادپایین واگرهم نتیجه نده برعکس میشه
    خدااین همه اقتصاددان روازمانگیره والا مملکت نابودمیشه

  • التماس تفکر
    1

    هیچ خبری نیست وقتی دولت دلار در بودجه سال آینده ۲۳هزارتومان قرار داده دلتون به چی خوش کردین .چون خودشون نمی‌خوان چیزی ارزون بشه واین همه رانت از دستشون بره .اگر دلار ارزون بشه اون موقع مسولین دیگه بهونه برای قالب کردن پراید ۱۸۰میلیونی وخودروی چینی بالای یک میلیاردی ویخچال فریزر ایرانی بالای بیست میلیونی وخودروی وارداتی مدل ۵سال پیش به قیمت سه میلیارد تومانی و...ندارن.شما دقت کنید حتی تو گمرک میزان اجناس فاسد بشه ولی دست مردم نرسد تا قیمتها شکسته نشه کسی هم هیچ برخوردی با این قاتلان اقتصادی نمیکنه.

  • تابش
    1

    مدیریت غلط کشور هیچگاه مردم در اقتصاد روی خوش نمیبینند .

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این بودجه بندی جدید و این کسری شدید بودجه و همچنین فشار مالیاتی رو مردم و فروش اوراق بورسی و تورم و گرانی و...... نشان میده در زندگی عادی مردم هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد!!!!
    چون ساختار توزیع قدرت و اقتصاد و بانکداری و تبادلات بانکی و جهانی و تجاری ما درست نیست و یا بهتر بگم دست آدمهای درست و متخصص و کاردان و مردمی و دلسوز نیست .. از منابع خوب نمی توانیم استفاده ملی و مردمی کنیم !!

  • ناشناس
    0

    شاید دلار پایین بیاد و ارزش ریال اضافه بشه و ارزانی بشه

  • ناشناس
    0

    رییس بانک مرکزی 6کلاسه فرمود:ارز به قیمت تعادلی رسید .

  • رضا
    0

    خودشون نمیزارند توافق بشه باور کنید که بهانه برای گران کردن داشته باشند که ما تحریم هستیم مثلا پراید شده ۱۵۰ میلیون تقصیر امریکاست لعنت به این مملک داری کردنتون خدا ذلیلتون کنه الهی امین

  • واقعیت بگویید
    0

    قیمت برق و گاز و آب و عوارض دولتی نگاه کنید متوجه خواهید شد که دلار از دید کارشناسان بانک مرکزی بالای ۴۰ تومان ارزش گذاری شد ، بعنوان نمونه کامیون ام پاور سه میلیارد پیش فروش کردن و عوارض گمرکی بر مبنای دلار ۲۵ هزار تومانی میگیرن

  • قلندر واقعی
    0

    لعنت خداوند بر خونآشامان خون ملت بمکید خون زاغه نشینان بکشید با پنبه سر ببرید ای دایناسورها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها