همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد؛

«مژده» بانک صادرات ایران به متقاضیان وام ۴ تا ۱۲ درصد

بانک صادرات ایران همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تسهیلات «مژده» پس از سه ماه سپرده گذاری با نرخ ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد رونمایی کرد.

«مژده» بانک صادرات ایران به متقاضیان وام ۴ تا ۱۲ درصد

متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند با سپرده‌گذاری از ۲۲ بهمن تا ۲۷ اسفند مقارن با نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج)، از مزایای تسهیلات «مژده» با نرخ‌های ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد بهره‌مند شوند.

بر مبنای این طرح، متقاضیان می‌توانند با دست کم ۳ ماه سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری یا پس‌انداز، از تسهیلات «مژده» با نرخ‌های ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد استفاده کنند.

مبلغ تسهیلات مشتریان حقیقی حداکثر ۲ میلیارد ریال با نرخ ترجیحی ۴ درصد و ۳۶ قسط ماهانه است که با سپرده‌گذاری حداقل ۳ ماه و دست کم معادل ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات درخواستی، قابل پرداخت است. 

مشتریان حقوقی و صاحبان مشاغل هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف ۲۰ میلیارد ریال و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بهره‌مند شوند.

 بر اساس این طرح، به سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا 1.5 برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.

 طرح تسهیلاتی «مژده» با هدف تأمین نیاز خانوارها، کاهش هزینه‌های تولید، توزیع و کاهش قیمت تمام شده واحدهای تولیدی و بازرگانی ارائه شده است.

منبع: روابط‌عمومی بانک صادرات ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    مگه مردم پول دارن که بذارن تو بانک شما بعداز ۳ ماه باده تا ضامن وام بدین.یجوری نوشته مژده انگار میخوا بلاعوض بده یا بدون سپرده با یک ضامن.دیگه کسی با اینجور حرفایی پول نداره بذاره تو بانک شما

  • لزگی اذری
    0

    حاج اقا. بانک مسکن که 3 برابر سپرده میده.

  • مهدی
    0

    سلام این تبلیغات بانک صادرات جهت پرداخت وام به درد عمه اش میخوره وقتی رجوع کردم یک نسخه پیچید که فکر کرد خیلی زرنگه..

  • فردادشمیم
    0

    کلا تمام وامها بسته شده من امروز چک ضامن به بانک سپه دادم کارت خرید لوازم خانگی گرفتم گفتن جلو وام بسته شد انشالله بعدعید.بانک صادرات رفتم برای دریافت وام ضامن حقوق کارمند آنم فرمودند گذاشتیم نوبت بعد عید تمامی بانکها رفتم گفتن فقط وام مشمول کسانی هست که پول یعنی سپرده دارند










  • ناشناس
    0

    رفتم سامانه شمست رئیس، ۱۸ درصد سود داره داداش یعنی ۱۰۰ تومان باید ۱۸۰۰۰۰۰۰میلیون سود بدی .ضرر میکنی رئیس جان.نچایی

  • رحیم
    0

    باور نکنید همشون دروغ میگن

  • فرزاد زربوطه
    0

    این چه مژده ای داره آخه سپرده گذاری اونم سه ماه بعدش وام که بدن ضامن وزیر و معاونش باشه میخان اونم برا 50میلیون تومان که ارزش واقعیش 5میلیونم نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها