هزینه بازسازی خانه و ویلا و آپارتمان چقدر است؟

بازسازی خانه قدیمی می تواند به صورت کلی و با تخریب بخش های قدیمی خانه و ساخت بخش های جدید و تغییر نقشه داخلی خانه و آپارتمان انجام شود تا به این ترتیب نقشه و طراحی داخلی خانه و آپارتمان خانه شما نیز طبق سبک مورد نظر شما انجام شود.

هزینه بازسازی خانه و ویلا و آپارتمان چقدر است؟

بازسازی خانه قدیمی معمولا به دو دلیل اصلی انجام می شود:

 

  1. بازسازی خانه ها و آپارتمان های قدیمی برای بهتر شدن وضعیت آن ها در بازار مسکن برای فروش یا اجاره است
  2. بازسازی خانه ها و منازل و آپارتمان و ویلا ها برای نوسازی و تعمیر و زیبا تر شدن آن ها است.

 

بازسازی خانه قدیمی که به آن نوسازی خانه هم میگویند، فرآیند بهبود ساختار کهنه یا آسیب دیده ساختمان برای تامین نیازهای جدید ساکنان و می‌باشد. تمام ساختمان ها بعد از چندین سال استفاده دیگر مانند اول، نو و جدید نیستند و دچار استهلاک و فرسودگی می شوند. به همین دلیل  برای تعمیر بافت های قدیمی خانه و آپارتمان امر بازسازی و یا نوسازی خانه و ویلا انجام می شود.

اگر میخواهید گروهی متخصص و باسابقه، با بهترین کیفیت و متریال بازسازی خانه شما را انجام دهد، همین الان با شماره های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و  ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ تماس حاصل کنید تا بتوانید از بهترین مشاوره تلفنی و رایگان بهره‌مند شوید.

 

برای بازسازی خانه قدیمی چه باید کرد؟

 

  1. قسمت هایی که میخواهید بازسازی کنید را مشخص کرده و اولویت ها را تعیین کنید.
  2. میزان بودجه بازسازی خانه را که در اختیار دارید تعیین کنید.
  3. از طریق راه های ارتباطی ۰۲۱۴۷۵۳۱ و  ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ با تیم متخصص و باسابقه NDK در اجرای پروژه خود استفاده کنید
  4. مجوزهای مورد نیاز بازسازی خانه قدیمی خود را دریافت کنید.
  5. عملیات تخریب ساختمان قدیمی را شروع کنید.
  6. بازسازی لوله کشی ، برق کشی و تاسیسات کهنه را آغاز کنید.
  7. بازسازی و نوسازی کابینت های قدیمی را شروع کنید.

 

بازسازی خانه و ویلا و آپارتمان قدیمی به چه منظور انجام می شود؟

تمام فضا های ساختمانی اعم از خانه و ویلا و آپارتمان بعد از چندین سال استفاده مستهلک می‌شوند و نیاز به بازسازی دارند. بازسازی معمولا یا برای بالا رفتن اعتبار و قیمت مسکن در بازار خرید و فروش املاک و یا برای رفع مشکلات و آسیب های وارد شده و زیباتر شدن فضای خانه یا ویلا و افزایش کیفیت زندگی ساکنین خانه انجام می شود.

IMG_20220206_152726_208

 

بازسازی خانه قدیمی می تواند به صورت کلی و با تخریب بخش های قدیمی خانه و ساخت بخش های جدید و تغییر نقشه داخلی خانه و آپارتمان انجام شود تا به این ترتیب نقشه و طراحی داخلی خانه و آپارتمان خانه شما نیز طبق سبک مورد نظر شما انجام شود تا بتوانید طراحی و تغییر دکوراسیون را نیز با توجه به سبک ساختار داخلی خانه به انجام برسانید تا نتیجه ای زیباتر و هماهنگ تر به دست بیاورید.

 

چه زمانی تعمیرات خانه همراه بازسازی انجام می شود؟

در بسیاری از موارد بعد از گذشت چندین سال بسیاری از قسمت های خانه مانند تاسیسات و یا نمای خارجی و یا برخی قسمت های داخلی خانه دچار آسیب و خرابی می شوند. برای مثال بروز مشکل در سیستم لوله کشی آب در یک خانه می تواند باعث نشتی آب از لوله ها و تخریب تدریجی دیوار های مجاور شود. بنابراین رسیدگی به این امور و تعمیر خرابی های خانه و آپارتمان از امور بسیار مهم در امر بازسازی به شمار می رود. چون اگر این تعمیرات به موقع انجام نشوند در آینده باعث بروز آسیب ها و خرابی های بیشتر می شوند که تعمیر آن ها به وقت، انرژی و هزینه بیشتری نیازمند خواهد بود.

 

سابقه فعالیت شرکت NDK در بازسازی خانه

گروه طراحی و ساخت NDK سال های طولانی است که در زمینه ساخت و بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه و ویلا و آپارتمان در حال فعالیت است. خوشبختانه شرکت معماری NDK در طی این سال ها تجربه های موفق بسیار زیادی داشته است به صورتی که امروزه به عنوان یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت های معماری در کشور شمرده می شود.

IMG_20220206_152724_150

از برخی پروژه های بازسازی خانه قدیمی توسط گروه NDK می‌توان به موارد زیر اشاره‌کرد:

  1. بازسازی ویلا در فشم
  2. بازسازی خانه در گیشا
  3. بازسازی آپارتمان پاسداران
  4. ساخت واحد های مسکونی مرزداران
  5. بازسازی امارت فین کاشان
  6. طراحی و بازسازی آپارتمان یوسف‌آباد
  7. ساخت ویلا شهرک غرب
  8. ساخت ویلا نمک آبرود
  9. بازسازی خانه قدیمی جردن

 

روند بازسازی خانه قدیمی چگونه است؟!

  1. پس از تماس با NDK از طربق شماره تماس های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و  ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ارایه توضیحات شما و ارسال عکس های محل موردنظر، قسمت پشتیبانی شرکت کارشناسانی را به صورت رایگان به محل پروژه می فرستد.
  2. کارشناسان بازسازی خانه و ویلا​ NDK از فضای شما بازدید می کنند و پس از اندازه گیری کامل محل پروژه، تمامی خواسته های شما را به دپارتمان طراحی NDK انتقال می دهند.
  3. پس از بررسی کامل و تایید طرح، پیش فاکتور توسط شرکت گروه طراحی و ساخت NDK برای شما ارسال میشود.

 

هزینه بازسازی خانه و ویلا و آپارتمان چقدر است؟

میزان هزینه بازسازی خانه و ویلا و منزل شما کاملا به میزان بازسازی، مساحتی که باید بازسازی شود، خدماتی که باید ارائه شود و متریالی که باید برای بازسازی انجام شود بستگی دارد و در هر پروژه‌ای متفاوت است. یکی از مزایای شرکت NDK این است که متخصصین ما قبل از شروع پروژه با شما مشاوره انجام می دهند تا با توجه به انتخاب و سلیقه و نتیجه مد نظر شما و بودجه ای که در اختیار دارید، طرح هایی با قیمت متفاوت در اختیار شما قرار می دهند تا شما با توجه به سلیقه و بودجه خود طرح نهایی مورد نظر را انتخاب کنید. به این ترتیب شما از همان ابتدا و در طول مراحل مختلف انجام پروژه در نتیجه بازسازی خانه و ویلا و آپارتمان خود نقش خواهید داشت.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها