نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت

سامسونگ در طول سال‌های اخیر گوشی‌های متنوعی در دسته‌بندی‌های مختلف پرچمدار و میان‌رده و اقتصادی روانه بازار کرده است.

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت

تلفن‌های همراه میان‌رده سامسونگ در مقایشه با امکاناتشان از قیمت خوب و به‌صرفه‌ای هم بهره‌مند هستند و از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ به حساب می‌آیند.

یکی از این گوشی‌های میان‌رده سری A برند سامسونگ، مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت است که در سال 2020 رونمایی شد و مورد پسند کاربران زیادی قرار گرفت. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های این مدل می‌پردازیم.

 

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت

مشخصاتی مانند صفحه نمایش باکیفیت و پردازنده قوی در کنار طراحی قابل قبول، این میان‌رده سامسونگ را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل کرده است. در ادامه نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌های این موبایل می‌اندازیم.

طراحی زیبا در ساخت گوشی

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت از طراحی زیبایی برخوردار است. در ساخت صفحه جلویی آن از صفحه نمایش کاملا یکدست استفاده شده. بریدگی ناچ دوربین سلفی این گوشی در قسمت مرکز و بالایی این تلفن همراه قرار گرفته است.

وزن  گوشی A12 سامسونگ 205 گرم است که کمی سنگین به نظر می‌رسد، اما باعث کاهش خطر افتادن آن از دست افراد می‌گردد و مقاومت آن را بالا می‌برد. در قسمت زیرین این گوشی تلفن همراه یک درگاه USB-Type C قرار گرفته است که شما می‌توانید با استفاده از آن گوشی خودتان را شارژ کنید و یا آن را به دستگاه‌های دیگر مانند لپ‌تاپ یا کامپیوترهای شخصی متصل نمایید.

این برند در ساخت بدنه‌ی پشتی گوشی موبایل  Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت از ترکیب شیشه و پلاستیک و در ساخت فریم کلی آن نیز از پلاستیک بهره برده است که باعث افزایش دوام در عین زیبایی آن می‌گردد.

Screenshot_20220201_140745

به کارگیری صفحه نمایش کاربردی و مناسب

صفحه نمایش به کار رفته در گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت یک نمایشگر کاربردی و مناسب است. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD  با ابعاد 6.5 اینچی است. IPS بودن صفحه نمایش باعث می‌شود تا تصاویر داخل گوشی در جاهایی که نور خورشید به‌طور مستقیم به نمایشگر می‌تابد، به خوبی نشان داده نشود.

 رزولوشن این نمایشگر 720 در 1600 و تراکم پیکسلی این گوشی سامسونگ 264 پیکسل بر اینچ است که به شما امکان برخورداری از کیفیت نمایش نسبتا مطلوبی را می‌دهد.

 نسبت صفحه نمایش به بدنه 85.5 است که به دلیل کم شدن حاشیه‌های دور پنل جلویی است و سهم بالای صفحه نمایش در این گوشی را نشان می‌دهد. نسبت تصویر این نمایشگر هم 9 به 20 است که به شما کمک می‌کند تا اندازه و نسبت واقعی اشیا مختلف را ببینید.

Screenshot_20220201_140924

استفاده از سنسورهای دوربین قوی

یکی از بزرگترین نقاط قوت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت سنسورهای دوربین پشتی و جلویی آن است. دوربین پشتی دارای چهار سنسور ، 48 مگاپیکسلی عریض و دریچه دیافراگم f/2.0، سنسور پنج مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه f/2.2، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم  f/2.4 و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج با دریچه دیافراگم f/2.4 است.

دوربین پشتی این گوشی سری A سامسونگ همچنین دارای فلش LED و قابلیت عکس‌برداری (panorama) پانورما و HDR است. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسل و دارای دریچه دیافراگم f/2.2 است.

فیلم‌بردای با سرعت و کیفیت بالا

استفاده از سنسورهای قوی در دوربین‌های گوشی سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت باعث می‌شود تا این تلفن همراه قابلیت فیلم‌بردای با سرعت و کیفیت بالایی را داشته باشد. سرعت فیلم‌برداری دوربین پشت این موبایل 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 1080 پیکسل است.

دوربین جلویی این گوشی نیز دارای سرعت و کیفیت فیلم‌برداری مشابه دوربین عقب آن است.

Screenshot_20220201_140957

استفاده از پردازنده مناسب

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت دارای پردازنده هشته هسته‌ای Mediatek MT6765 Helio P35 12 نانومتری است که برای استفاده در این رده از گوشی تلفن همراه مناسب است. چهار هسته این پردازنده قادر به ارائه فرکانس ۲ گیگاهرتز هستند و چهار هسته‌ی دیگر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به شما می‌دهند.

این پردازنده به شما امکان می‌دهد تا بتوانید فعالیت‌های عادی و روزمره را به‌راحتی انجام دهید، اما ممکن است که در هنگام اجرای بازی‌های سنگین مانند کال آف دیوتی با لگ یا کندی مواجه شوید.

پردازنده گرافیکی این تلفن همراه برند سامسونگ نیز  PowerVR GE8320 که به گوشی کمک می‌کند تا فایل‌های گرافیکی سبک را به خوبی پردازش نماید.

به کارگیری باتری با ظرفیت بالا

سامسونگ در ساخت این تلفن همراه سری A از باتری لیتیومی یونی غیر قابل جداشدن با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر استفاده کرده است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با یکبار شارژ کامل گوشی، به مدت دو روز تمام از آن استفاده نمایید و دغدغه خالی شدن باتری نداشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت همچنین دارای یک شارژر سریع 15 واتی است که موبایل شما را با سرعت زیادی شارژ می‌کند.

استفاده از قابلیت‌های جانبی و کاربردی

این موبایل سامسونگ علاوه‌بر امکانات اصلی ذکر شده، دارای قابلیت‌های جانبی مانند استفاده از NFC برای انتقال فایل است. این قابلیت سرعت انتقال فایل از یک گوشی به گوشی دیگر را به‌ طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

امکان استفاده از حسگر اثر انگشت، دیگر قابلیت جانبی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید با استفاده از اثر انگشت خودتان این موبایل را رمزگذاری کنید و امنیت آن را به‌طور چشمگیری افزایش دهید.

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A12

در این مقاله به҅ طور کامل به بررسی مشخصات سامسونگ مدل Galaxy A12 ظرفیت 128 گیگابایت پرداختیم. قطعا با کمی هزینه بیشتر می‌توانید مدل‌های بهتری را تهیه کنید، اماGalaxy A12  در این رنج قیمت یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید خواهد بود.

اگر قصد خرید گوشی گلکسی A12 را دارید پیشنهاد می‌کنیم خریدتان را از فروشگاه نورنگار انجام دهید. نورنگار یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی در زمینه فروش کالای دیجیتال است که با ارائه گارانتی معتبر و تضمین قیمت برای محصولاتش خیال شما را هنگام خرید راحت می‌کند.

سه‌شنبه‌های طلایی نورنگار را هم از دست ندهید! نورنگار علاوه‌بر تخفیفات ویژه در برخی از اعیاد و مناسبت‌ها، هر سه‌شنبه برخی از کالاهای موجود پیشنهادی شما را به قیمت خرید به شما می‌فروشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها