پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

موضوع قیمت دوج کوین در سال 2022 یکی از داغ‌ترین و عجیب‌ترین اخبار دنیای ارز دیجیتال بود که درست ساعاتی پس از شروع سال میلادی جدید، زمزمه‌هایی از آن به گوش رسید.

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

بعد از اینکه قیمت دوج کوین از سقف قیمتی که در سال 2021 به ثبت رسانده بود عقب نشینی کرد، اکنون پیش بینی می‌شود که قیمت این ارز می‌تواند به دوران اوج خود برگردد یا حتی فراتر هم برود.

ولی سؤالی که این روزها ذهن اغلب سرمایه گذاران را مشغول کرده، این است که آیا دوج کوین بخریم یا نه؟ پیش بینی وضعیت قیمت دوج کوین در سال جدید چگونه خواهد بود؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با هم به بررسی آخرین اخبار این کوین پرحاشیه بپردازیم.

 

تحلیل تکنیکال دوج کوین در 5 سال اخیر

مانند همه ارزهای دیجیتال، دوج کوین هم یک ارز دیجیتال است که می‌توانیم آن را مانند سایر ارزها، خرید و فروش کنیم. قیمت لحظهای دوج دائماً با نوسانات مواجه است و پیش بینی قطعی نرخ آن کار چندان ساده‌ای نیست؛ با این وجود، می‌خواهیم با مروری بر عملکرد گذشته DOGE، در پیش بینی آینده ی آن نگاه بهتری داشته باشیم:

سال 2017؛ قیمت دوج تا سال 2017 از محدوده قیمت 0.0002-0.0003 دلار عبور نکرد. اما بسیاری از کاربران برای پرداخت‌های شخصی این کوین را خریدند و سرمایه آلت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کرد. ارزش دوج کوین در بهار سال 2017 به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرد و به 0.003 دلار رسید و در کمال تعجب دوج کوین در پایان سال 2017 به نرخ 0.007 دلار رسید.

سال 2018؛ بعد از اینکه بسیاری از کشورهای آسیایی سخت گیری‌های خود در زمینه آلت کوین‌ها را آغاز کردند، قیمت دوج کوین با کاهش چشمگیری مواجه شد. اما این موضوع مانع پیشرفت وج کوین نشد و قیمت آن به 0.017 دلار رسید. در نهایت دوج کوین سال 2018 را با قیمت 0.002 دلار به پایان رساند.

سال 2019؛ دوج کوین با اندکی افزایش قیمت، در حدود ماه ژوئیه تا 0.004 دلار رشد کرد، اما در پایان سه ماهه سوم تا حد قابل توجهی بازدهی خود را از دست داد. نهایتاً دوج کوین در پایان دسامبر سال 2019 با نرخ 0.0020 دلار معامله شد.

سال 2020؛ در ابتدای ژانویه معاملات دوج کوین با قیمت 0.002 دلار شروع شد و در پایان سال با قیمت 0.004 دلار بسته شد.

اما سال 2021؛ قیمت دوج کوین در سال 2021 راکد نماند. در ماه مه 2021، به بالاترین حد خود یعنی 0.7376 دلار رسید، ولی سرانجام سال 2021 را با قیمت 0.1713 به پایان رساند.

یبلیبلیب

پیش بینی قیمت دوج کوین برای سال 2022

با توجه به تحلیلی که از نوسانات نرخ دوج کوین در 5 ساله اخیر دیدیم، انتظار می‌رود قیمت Dogecoin در سال جدید صعود از دست رفته خود را بازیابد و به سمت نرخ حمایتی قبل، یعنی 0.3 دلار در ابتدای سال 2022 حرکت کند. طبق پیش‌بینی سرمایه گذاران در سال 2022، قیمت دوج کوین ممکن است تا پایان سال به نرخ بالای 0.33 دلار در بازارهای معاملاتی برسد. بالاترین پیش‌بینی انجام شده برای سال 2022 رقمی در حدود 0.336 دلار و کمترین قیمت رقمی در حدود 0.28 دلار است.

نکاتی که درباره خرید دوج کوین در سال 2022 باید بدانیم

  • همیشه توییت‌ها و صحبت‌های ایلان ماسک دنبال کنید؛ او بزرگ‌ترین حامی دوج کوین است. گاهی اوقات یک جمله ایلان ماسک، می‌تواند نوسانی عجیب در قیمت دوج کوین ایجاد کند.
  • همان اندازه که پاداش‌ها و افزایش قیمت دوج کوین موضوع قابل توجهی است، ریسک‌های احتمالی آن نیز بزرگ و مهم است و باید درباره آن نگاهی دقیق و تیزبینانه داشت. اُفت و خیزهای ناگهانی قیمت دوج کوین، از ویژگی‌های مهم این کوین است.
  • برای خرید و فروش دوج کوین باید حتماً به قیمت لحظه‌ای تتر هم توجه کنیم. قیمت هر تتر معادل ۱ دلار است، اما در بازار ایران اکثر اوقات نرخ تتر کمی بیش از یک دلار معامله می‌شود.
  • دوج کوین از آن دسته ارزهای دیجیتال است که نوسانات نرخ زیادی را تجربه می‌کند. در نتیجه برای خرید و فروش آن، باید با دقت و هوشیاری بالا عمل کرد، مخصوصاً اگر تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌ایم.

معرفی بهترین پلتفرم قیمت لحظه‌ای دوج کوین

همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، دوج کوین از آن ارزهایی است که نوسانات قیمت زیادی را تجربه می کند، ولی امیدواریم که در سال مالی جدید، دنیای ارزهای دیجیتال برای شما خوش شانسی بیاورد. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از آخرین تغییرات قیمت دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال به سایت ایکس پِی اکسچنج مراجعه نمایید. در این پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال، برای خرید و فروش دوج کوین، نیازی به داشتن حساب احراز هویت شده نیست. می‌توانید بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی، در کمتر از یک دقیقه حساب خود را احراز هویت کنید و از امکانات و خدمات آن استفاده کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها