معاون اول رییس جمهور:

برای حل مسائل و مشکلات بازاریان در جلسه مربوطه تصمیم‌گیری خواهد شد

معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) ضمن بازدید از بازار بزرگ تهران از نزدیک به گفتگو با کسبه، بازاریان و مردم پرداخت و در جریان مشکلات، دغدغه ها و مسائل ایشان قرار گرفت.

برای حل مسائل و مشکلات بازاریان در جلسه مربوطه تصمیم‌گیری خواهد شد

محمد مخبر در حاشیه این بازدید ۳ ساعته، هدف از حضور خود در بازار را اطلاع از وضعیت موجود و مشکلات ساختاری بازاریان و مسائل مرتبط با کسب و کار آنها عنوان کرد و افزود: بازار تهران در حوزه ایمنی و کسب و کار مشکلات متعددی دارد و در خصوص مالیات و ارزش افزوده دستگاه های کارتخوان هم مسائلی داریم که در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستیم.

مخبر در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص زمان حل مشکلات مطرح شده از سوی بازاریان اظهار داشت: معمولا پس از بازدیدها، جلساتی تشکیل می دهیم و برای حل مشکلات برنامه ریزی می کنیم. ان شاءالله برای حل این مسائل نیز جلسه ای با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد تا برای حل مسائل  تصمیم گیری شود.

وی در خصوص مشکلات و مسائل مالیاتی و دستگاه‌های کارتخوان نیز اظهار امیدواری کرد در جلسه‌ای که در این خصوص برگزار خواهد شد با کمک دستگاههای اجرایی، مسائل و مشکلات مربوطه حل و فصل شود.

معاون اول رییس جمهور در جواب سوال دیگری در خصوص میزان تاثیر بازدیدهای میدانی خاطرنشان کرد: این بازدیدها بسیار مهم است چون از نزدیک در جریان مسائلی قرار می‌گیریم که ممکن است بدون بازدید از جزئیات و ریز مسائل مطلع نشویم.

وی افزود: اولین بازدید مربوط به صف های طولانی مرغ و تخم مرغ و نابسامانی های مربوط به آن بود که بازدید انجام  و با برنامه ریزی، مسائل مرتبط سامان‌دهی شد.اگر بازدید انجام نمی شد و از نزدیک در جریان مسائل قرار نمی‌گرفتیم شاید به این سرعت نمی توانستیم مشکلات حل کنیم. امروز هم همین است ان شاءالله دنبال می کنیم تا مسائل حل شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    جناب مخبر ،پیشنهاد ما به شما اینست ،که به صورت نامحسود و مبدل و بدون تشریفات ،بازدید میدانی انجام شود،اگر مفهوم را دریافت ردید ،بسم الله

    مطلب بعدی ،خدمت جناب مخبر ،رسیدگی فوری در بحث یارانه های نقدی مردم :طبق قانون وضع شده قرار بود ،نثبت مبلغ یارانه با افزایش قیمت کالاها و حاملهای انرژی بالا رود ،ولی متاسفانه از حدود ۸یا ۹سال پیش ،قیمتهای حاملها و کالاها به شدت بالا رفته ،و مبلغ یارانه های مردم ثابت ،و این به عقل و منطق و قانون (منافات )دارد ،پس توصیه میشود ،که این مطلب گفته شده در مجلس و دولت تعدیل شود ،اگر نسبت به حق مردم ،تعصب دارین ،پس لطفا عملیات تعادل را در اولویت ،خود قرار دهید .با تشکر

  • ناشناس
    0

    مخبر عزیز، اکثر بازاریان از صبح تا شب در مغازه و دکان نشسته اند و نه کار میکنند و نه تولید میکنند، بلکه میخرند و میفروشند و دلالی میکنند، و اقتصاد کشور را فلج، و پول ملی را به ارزش کرده اند‌. افرادی بی هنر و بی خاصیت که فقط پولشان کار میکند. بازار را باید تضعیف و تعطیل کرد تا ارزش پول ملی افزایش یابد. دلال بازی نهایتا به حرامخواری منجر میشود، البته به گفته خودشان با فتوای مراجع پولشان حلال میشود.‌

  • ناشناس
    0

    فراموش نفرمایید بازاریان عزیز.

  • م غ
    0

    ببخشید جناب مخبر برای کارکنان دولت فکری برای مالیات گرفتن از چند رقاز حقوق تووفکر نیستید ولی بازاریهای گردن کلفت اونم تو تهران ک همه‌ی ایرانو دارن میچاپن رفتید از نزدیک مشکل وصل ب اداره مالیاتشون رک‌حل کنید این چ عدالتیه چ عدالتیه ک یه بازاری غرقه در املاک و ماشین طلا و رفاه باشه اونوقت منه کارمند پول حقوقم رو باید نخورم ک بتونم یه پرلید بخرم شرم اوره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها