استاندار انقلابی خوزستان بی توجه به حاشیه

استاندار خوزستان که حدود سه ماه است سکان هدایت استانداری را به دست گرفته درحالی به دنبال حل مشکلات استان است که برخی قصد دارند با طرح حاشیه های متعدد مانع از اقدامات هوشمندانه وی شوند.

استاندار انقلابی خوزستان بی توجه به حاشیه

دکتر صادق خلیلیان که در دولت دهم وزیر جهاد کشاورزی بود با علم به مسائل خوزستان مسوولیت مدیریت استان را قبول کرده و در همان روزهای نخست بدون منتظر ماندن تعارف دیگران، آستین بالا زده تا مشکلات استان را برطرف نماید. 

اولین اقدام  استاندار سخت کوش خوزستان حل مشکل اساسی هفت تپه بود که در سال‌های اخیر به یک چالش بزرگ برای استان و کشور تبدیل شده بود. 

وی با طرح الحاق هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر اولین گام انقلابی خود را برداشت، اکنون و پس از الحاق شرکت هفت تپه دیگر خبری از تجمع،  اعتراض و نارضایتی کارگران این شرکت نیست و همه کارگران مشتاق تر از گذشته مشغول به کار در این شرکت هستند. 

حقوق معوقه آنها پرداخت شد و سایر مطالبات نیز در دستور کار قرار گرفت و  درحال حاضر این شرکت به مسیر اصلی خود در مسیر تولید بازگشته است. 

استاندار انقلابی خوزستان بی توجه به حاشیه

دومین اقدام انقلابی استاندار جدید خوزستان ورود به مطالبات کارگران شهرداری های استان بود که با اخذ اعتبارات لازم بخشی از معوقات آنها پرداخت شده و مابقی نیز در حال پیگیری و اقدام است. 

تجمعات ناشی از پرداخت نشدن کارگران شهرداری های استان که تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم به یک عادت و رویه در اغلب شهرهای استان تبدیل شده بود امروز به حد اقل ممکن رسیده است. 

عملیاتی شدن طرحهای آب و فاضلاب در اهواز و چند شهر استان خوزستان از دیگر اقدامات خلیلیان استاندار خوزستان است که در سه مرحله کوتاه مدت،  میان مدت و بلند مدت آغاز شده است.

روند انتصابات استان به خوبی و با دقت در حال انجام است و بدون توجه به حاشیه روند کارها دنبال می شود. خوزستان بیش از پیش به آرامش نیاز دارد تا در سایه آن کمبودها و نواقص استان برطرف شود. خوشبختانه روند انجام طرح های عمرانی و حل مشکلات در استان سرعت گرفته و این روند تا  رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد یافت. 

استاندار خوزستان که اعتقادی به کارهای نمایشی و تبلیغاتی ندارد بارها به صورت سرزده در محل اجرای طرحها و پروژه های در حال انجام حاضر شده و حتی اخبار آن کمتر در رسانه ها و حتی سایت استانداری منتشر شده است. 

چهار سفر به مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا، بازدید میدانی در شهرستانهای مختلف و حضور در شهرستان شوشتر در جریان آبگرفتگی ناشی از بارندگی در هفته گذشته بخشی از این بازدیدها بوده که پس از آن اقداماتی در جهت حل مشکلات ناشی از آبگرفتگیبرداشته شد.

رایزنی های متعدد با مرکز نشینان و مسوولان ارشد نظام برای گرفتن اعتبارات کلان برای استان در این سه ماه توسط استاندار انقلابی قابل توجه بوده و اختصاص اعتبارات به مناطق زلزله زده اندیکا و اخذ مصوبات سفر دولت به خوزستان با اعتباری معادل سی و شش هزار میلیارد تومان نتیجه تلاش این استاندار سخت کوش بوده است. 

طی روزهای اخیر اخباری جهت دار برای فشار به استاندار جدید خوزستان در برخی سایتها و کانالهای غیر رسمی منتشر شده که باعث تشویش اذهان عمومی شده است. 

استاندار خوزستان در همان روزهای اول وعده داده بود که بدون حاشیه تنها به دنبال توسعه همه جانبه استان باشد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خدا کند یه با پدر ومادر هم تو مسولین ما پیدا بشه ما که ناراحت نمیشیم

  • بق بق
    0

    این تعریف ها از استاندار بلای جان او خواهد شد اجازه دهید گمنام ولی مصصم به ادامه راه فکر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها