مصاحبه عجیب علی عسگری بعد از مدیرعاملی هلدینگ خلیج‌فارس

امروز ویدئوی کوتاهی از گفتگوی عبدالعلی علی‌ عسگری، رییس پیشین سازمان صداوسیما و مدیرعامل فعلی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش کاربران مواجه شد.

مصاحبه عجیب علی عسگری بعد از مدیرعاملی هلدینگ خلیج‌فارس

در این ویدئو خبرنگار از علی عسگری درباره برنامه هایش میپرسد و او پاسخی بی‌ربط و از سر رفع تکلیف می‌دهد.

برخی از منابع آگاه معتقدند این انتصاب کاملا سیاسی بوده و بدون در نظر گرفتن تخصص رییس پیشین سازمان صداوسیما انجام شده است. 

البته ناگفته نماند حرف و حدیث ها پیرامون انتصابات پرحاشیه در دولت سیزدهم کم نبوده ولی این مورد به دلیل اهمیت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و بی‌ارتباط بودن رزومه کاری علی عسگری به حوزه صنعت پتروشیمی، بیش از سایر موارد حاشیه ساز شده است. 

این در حالی‌است که حتی گفته می‌شود امکان استیضاح حجت الله عبدالملکی، وزیر کار فعلی به دلیل انتصابات غیرمتعارف در چارچوب این وزارت‌خانه محوری به مراتب بیشتر از سایر اعصای کابینه است.

هرچند در وزارتخانه های دیگری اعم از اقتصاد، صمت، بهداشت، نفت، راه و... نیز انتصابات پر حرف و حدیث کم نبوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • شهرام. ر
    0

    وقتی رئیس جمهور ما انتصابی است (با شیش کلاس سواد!!!) چه توقعی از بقیه مسوولان کشور دارید؟ همه مث عروسک های بی اختیار خیمه شب بازی نیستند؟؟؟؟؟؟

  • سنايي
    0

    ولى خودمونيما ،مسؤلين خيلى حال ميكنند ،يك روز هم بيكارى يا بى پولى نكشيده اند هم خودشان هم فرزندان ،خواهر وبرادر و،،،،،،،،،،،اما خدا راشكر كه ما مسؤل نيستيم چون به خيلى از مسائل مملكت ومردم بى خيال وبى وجدانى داشته باشيم (kianat)

  • اکبر نعمت الهی
    0

    به حضرت عباس قسم اگه میرفتین از چین انسانهای با تخصص میاوردین تا بشن مسول هر بخش اداری واجرایی این مملکت. بهتربود. تا این منصب های فامیلی وبی سروپایی و بعضآ سهم خواهی یک عده نالایق. هرچند تو انگلیس دیکته میشه براتون وشما فقط اجراء میکنید. وگر نه چه ربطی داره انگلیس توحساب آخوندهای این مملکت پول واریز کنه.؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    گفته شده بود احتمالا ایشان بزودی استعفا می دهند اما من میگم مگه میشه کسی از یک چنین شغل نون و آبداری دست بکشه مگه جای بهتری بهش پیشنهاد شده باشه!!! حقوق حداقل ۱۰۰ میلیونی به همراه ماشین با راننده و محافظ و خونه و امکانات رفاهی در نیاوران و ..... مگه مغز خر خورده استعفا بدهد

  • ناشناس
    0

    فسادساختاری درارکان نظام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها