الاغ مراکشی، نقل محافل رسانه های ایرانی!

یارانه ارزی به دلالان یا یارانه پرداختی به مردم؛ کدامیک افزایش یابد؟/ ویدئو

نظر مردم در خصوص این سوال که «آیا بهتر نیست به جای پرداخت یارانه ارزی به دلالان، یارانه پرداختی به مردم افزایش یابد؟» را ببینید.

یارانه ارزی به دلالان یا یارانه پرداختی به مردم؛ کدامیک افزایش یابد؟/ ویدئو
حجم ویدیو: 6.56M | مدت زمان ویدیو: 00:03:32 | دانلود ویدیو
منبع: خبر24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    دولت فقط یک راه حل برای جبران ،ظلم و اجحافی که در حق مردم بابت (ارز۴۲۰۰)که ناعادلانه قبلا توضیع شده بود ،دارد،و ان هم پرداخت مستقیم در قالب نقدی میباشد. کالا برگ هم در زمان خودش فساد زا و باعث دلال بازی وخرید و فروش، احتکار و گران فروشی میشد. در بحث اخر دولت باید،بر اساس حذف هر کالا (که ارز۴۲۰۰)به ان اختصاص داشته ،مبلغ و محاسبه و مستقیم به خانوار پرداخت کند، ولی اگر قرار باشد ارز هر کالا حذف و مثلا ۵۰درصد روی ان کالا اظافه شود ،و در مقابل پرداخت مستقیم به نسبت این عدد کمتر به خانوار پرداخت شود،ظلم به مردم و ناعادلانه میباشد،دولت باید این موضوع را جدی بگیرد،که خدای نکرده حق مردم پایمال نشود.
    و خواهشی که از مسولان داریم این است ،که در مورد کالا برگ تامل شود،یه مثال خوبی داریم ،که ادم عاقل ازیک سوراخ ،دو بار گذیده نمیشه.
    یا حق .

  • ناشناس
    0

    اگه دولت و مسولان محترم ،یادشون باشه ، چند سال پیش هم طرح کارت یارانه ،به مردم اختصاص داده شد،ولی ضعفهای شدیدی در این طرح وجود دارد،۱-عدم اختصاص به همه مردم ۲-ایجاد ناحنجاری و هرج و مرج در بین مردم ۳-نارضایتی مردم از نبود کالاها در فروشگاهها و ازدحام عظیم مردم و در پی ان مشکلات جدی که برای مردم پیش امد،۴-عدم تعادل کالاها از سمت فروشگاههای مربوطه ،۴-نارضایتی شدید مردم از اختصاص این طرح ۵- سو استفاده فروشگاها در رابطه با کالاهای اختصاص داده شده و غیره .....که در اینجا نمیتوان نام برد.

    در مورد کالا برگ هم ،در سالهای پیشین ،سو استفاده های زیادی شده ،و باعث دلال بازی ،خرید و فروش ،احتکار اجناس و گران فروشی همان کالاها در بازار.

    پس از دولت محترم و مسولان تقاضا داریم ،که نرخ ارز حذف شده از کالاها را محاسبه و در قالب یارانه نقدی(و مستقیم) به مردم پرداخت شود،با این طرح خود مردم تصمیم میگیرند ،چه کالایی خریداری کنند ،در ضمن عدالت پرداخت همگانی رعایت شود!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منظور ما از پرداخت همگانی این است که نرخ حذف ارز کالاها ،به صورت مساوی تقسیم شود. چون که انهایی که در سازمانهای تحت پوشش قرار دارد ،به صورت اختصاصی کمک میشود . چون جمعیت عظیمی که تحت این سازمانها نیستن در قالب (افراد کار (روز مزدی)مشاغل ازاد (نصف قانون کار)،افراد بیکار و.... وجود دارند ،که در حاشیه قرار دارند ،پس خواهش ما به مسوولان محترم ،تقسیم عادلانه میباشد.

    • ناشناس
      0

      این سخنان و در اینجا و در این سایت بیان کردیم ،که از گردن ما خارج شود . یا حق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها