مدیرعامل خبرگزاری میزان:

‌مدیران ایران‌خودرو و سایپا تفهیم اتهام شدند

یک فعال رسانه ای از تفهیم اتهام ‌مدیران ایران‌خودرو و سایپا خبر داد.

‌مدیران ایران‌خودرو و سایپا تفهیم اتهام شدند

مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه در توئیتی نوشت:

سازمان بازرسی کل کشور اقدام ایرانخودرو و سایپا در روند کُند کاهش خودروهای ناقص در پارکینگ‌های خودروسازان را از مصادیق احتکار منجر به اخلال در رقابت تلقی و اعضای هیات مدیره این دو شرکت را تفهیم اتهام کرد.

دفاعیات استماع شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    تازمانیکه مردم خودشون خودرو احتکار می کنند تا کران بفروشند وضع همین هست .در کجای دنیا این چنبن است خودروسازان جان مردم رو با این ماشینهای بی ارزش می کیرند وشعار خود کفایی سر می دهند .وسیاست زدکی خودروسازان ما نوبر جهانی است

  • غولهای دست پرورده خودتان
    0

    در حد استماع باقی میماند

  • محمد گلکار خوزانی
    1

    باسلام
    تفهیم اتهام!!!!!
    باید قاضی پرونده بدون هر گونه فشار و سفارش ایشان را بازداشت موقت و حداقل این بازداشت باید برای یکسال برابر قانون هر ماه تمدید و حتی مدتی ممنوع ملاقات و تلفن تا زوایای کار روشن که چه تخلفاتی و از چه رانت های استفاده کردند انجام بشود.

  • علی
    0

    این بنده های خدا که کاره این نیستن . فقط اوامر را اجرا می کنند .

  • ناشناس
    0

    پای اکثر نمایندگان مجلس هم درگیر است مفتخوران حرامخور

  • ناشناس
    0

    بی خیال مردم را سر وکار نزارید

  • محمد
    0

    فقط شو تلویزیونی برا انحراف افکار عمومی، تا حالا شده چاقو دسته خودشو ببره؟

  • ناشناس
    0

    به معنای واقعی کلمه ملت رو فیلم کردید و هیچ کاری نمیتونید بکنید 2 تا دنا پلاس هدیه میگیرید و بعدش لالمونی اتخاذ خواهید کرد....

  • MM VV
    0

    تولید و عرضه لوکان در جهان
    رنو لوگان خودرو مقرون به صرفه کلاس C جزوه ده خودروی ارزان است. این خودرو ارزان ترین خودروی بازار جهانی را به خود اختصاص داده است ال نود با پیکربندی اولیه عمدتاً در اروپای شرقی و سایر کشورهای در حال توسعه با قیمت 6000 دلار فروخته می شوند . در حالی رنو لوگان سال در جنوب شرق آسیا با قیمت 9500 دلار عرضه می شود و قیمت آن در بازار اروپا غربی 12000 دلار عرضه می شود.

  • MM VV
    0

    بازار سرمایه ایران سهامدار را خسته کرده
    سلام .بازار سرمایه ایران سهامدار را خسته کرده .توصیه مدیر عامل بورس و کارشناسان از مرداد ماه 1400توصیه می کنند سهامدار برنامه بلند مدت داشته باشه . لابد سرمایه گذاری گوتاه، میان مدت و بلند مدت، هر یک مدت مشخص دارد مثل بانک یک ماه و شش ماه و یکساله کافیه. به توصیه مدیر عامل بورس و .... سهام خود را نگه داشتم . در عرض یک سال 25% و در عرض این چهار ماه 35% زیان کردم. میخوام سهام خودم را بفروشم کی میخره. مدیر عامل بیا بخر و زیانش را هم بده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها