افت ۱۱درصدی کاردانو در ریزش امروز بازار

ساعت اخیر کاردانو نیز مانند دیگر رمزارزها وارد اصلاح شده و با افت ۱۱درصدی رشد چند روز گذشته خود را از دست داده است. امید معامله‌ گران به حمایت‌ های پیش رو است.

افت ۱۱درصدی کاردانو در ریزش امروز بازار

فروش آدرس‌های بزرگ بیت‌کوین در روزهای گذشته باعث اصلاح قیمتی بیت‌کوین از نواحی ۵۲ هزار دلار شد. افت بیشتر بیت‌کوین به دیگر رمزارزها سرایت کرد و کاردانو از آن مستثنی نبود. کاردانو که به تازگی از کانال نزولی خود خارج شده بود با افت بیشتری نسبت به دیگر رمزارزها، وارد فاز اصلاحی شده است.

در ادامه گزارش روند قیمتی کاردانو بر اساس کندل‌های چند روز گذشته و سبک پرایس اکشن بررسی می‌شود.

افت 11 درصدی کاردانو

 

نمودار بالا مربوط به چارت قیمتی کاردانو به تتر در تایم فرم روزانه است. نکته مهمی که باید به آن اشاره شود برخورد دو میانگین ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه است. در علم تکنیکال در صورتی که خط سفید‌‌‌رنگ یعنی میانگین ۱۰۰ روزه بتواند میانگین ۲۰۰ روزه آبی‌رنگ را به سمت پایین بشکند می‌تواند نشان از شروع یک فرایند نزولی دیگر است. اما لازم به ذکر است که در شرایط فعلی دو خط فقط برهم مماس شده‌اند و بریک یا شکست اتفاق نیفتاده است. نکته دیگر مربوط به روند نزولی اخیر کاردانو است که اخیرا بازار از آن خارج شده است؛ بنابراین اصلاح قیمتی ۱۵ درصدی دو روز گذشته را می‌توان پولبک به خط روند نزولی اخیر دانست. در صورتی که بازار بعد از پولبک به سمت بالا برنگردد آن‌وقت می‌توان انتظار داشت کاردانو تا حمایت معتبر خود یعنی محدوده ۱.۱۸ دلار پیش‌روی کند. محدوده مستطیل سفید‌رنگ تا حالا بارها توسط خریداران حمایت شده است و می‌توان انتظار تقاضای مناسبی برای کاردانو در این نواحی بود.  

بر اساس سبک پرایس اکشن نیز می‌توان گفت کاردانو بعد از حرکت اسپایک صعودی خود اصولا باید وارد فاز کانالی خود شود. طبق این سبک تحلیلی در صورتی که اسپایک صعودی باشد، باید انتظار کانال صعودی را داشت؛ لذا می‌توان حرکت اخیر را شروع احتمالی کاردانو برای تشکیل یک کانالی صعودی میان‌مدت خواند.
منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها