معرفی سایت کوینکس

زمانی بود که کسی در ایران، ارزهای دیجیتال و یا مثلا بیت کوین را نمی شناخت اما اکنون بحث در مورد بازارهای مالی مخصوصا کریپتوکارنسی ها بسیار داغ است و کسی که بخواهد ارزی را بخرد، برای اطمینان بیشتر باید از صرافی های داخلی یا خارجی بخرد. در حال حاضر امن ترین صرافی که افراد بدون دغدغه از بلاک شدن حساب ها می توانند به آن اعتماد کنند، صرافی کوینکس است.

معرفی سایت کوینکس

 الان با هم به بررسی سایت صرافی کوینکس می پردازیم:

کوینکس از سال 2017 شروع به فعالیت کرده و خدا را شکر به خاطر امنیت فوق العاده ای که دارد، هیچ هکری نتوانسته آن را هک کند یعنی حتی با پیشرفت تکنولوژی و حرف ای شدن هکرها، به خاطر اینکه این صرافی، تیم متخصص و حرفه ای دارد، هیچ فردی نتوانسته به آن نفوذ غیرقانونی و فیشنگی داشته باشد، خب پس این از صرافی و وظیفه برقراری امنیتی که دارد که توانسته به خوبی از عهده آن برآید. اما شما کاربر محترم هم باید یکسری نکاتی را رعایت کنید تا کسی نتواند حساب کاربری شما را هک کند که الان به بررسی آنها می پردازیم:

  • برای اینکه امنیت حساب کاربری تان بالاتر برود، حتما از احراز هویت دوعاملی گوگل آتنتیکیتور برای دریافت رمز یکبار مصرف 6 رقمی استفاده کنید.
  • هرگز رمز عبور خود را در دسترس افراد قرار ندهید.
  • حتما رمز عبور قوی برای حساب صرافی های خود انتخاب کنید.
  • امنیت ایمیل خودتان را هم بالا ببرید.
  • ایمیلی برای ورود به صرافی ها قرار دهید که همیشه پیام هایی که برای شما ارسال می شود را چک کنید و رمز عبور قوی برای ایمیل خود استفاده کنید.
  • هیچ گاه ایمیل و رمز عبور ایمیل خود را در اختیار افراد قرار ندهید.
  • هر موقع با حساب کاربری خود کاری ندارید و یا خرید و فروش یا واریز و دریافت انجام دادید و قصد انجام کاری دیگر را در صرافی ندارید، از آن خروج log out بزنید.
  • همیشه با یک گوشی و یک لب تاب به صرافی متصل شوید و از باز کردن حساب خود در لب تاب ها یا گوشی های دیگران خودداری کنید.
  • اگر ایمیل تان به موبایلتان متصل است،گوشی خود را دست افراد دیگر قرار ندهید.
  • ارزهای خود را در صرافی نگه داری نکنید و آنها را به کیف پول های خود ارسال کنید.
  • حتما کد ضد فیشینگ خود را فعال نمایید. اگر نمی دانید فیشینگ چیست؟ باید بدانید هکرها می توانند ایمیل های تقلبی برای شما با اسامی مختلفی ارسال کنند، حتی ممکن است که ایمیل تقلبی یا شبیه به ایمیل یک صرافی برای شما ارسال کنند و شما برای اینکه تشخیص بدهید که ایمیل واقعی کدام است، در صرافی گزینه ای وجود دارد به نام کد آنتی فیشینگ که شما با فعال کردن این گزینه، می توانید یک کلمه (این کلمه هر چیزی می تواند باشد اعم از اسم دختریا پسر، فصل، میوه، غذا، شهر، کشور و...) بین خودتان و صرافی کوینکس انتخاب کنید و آن اسم را تأیید کنید، بدین ترتیب هر موقع از طرف کوینکس برای شما ایمیلی ارسال شود، از آن کلمه داخل ایمیل استفاده شده و شما می توانید متوجه شوید که دیگر حملات فیشینگی نیست.
  • سعی کنید شماره موبایل خود را در این صرافی برای دریافت رمز یکبار مصرف، اعلام نکنید، چرا که اگر خدای نکرده اختلالی در دریافت پیام ها در داخل کشور نسبت به خارج کشور ایجاد شود، دسترسی به حساب تان کمی سخت می شود.
  • همیشه صفحه ای که ساعت و تاریخ و نوع دستگاههای اتصال به حساب کاربری شما را نشان می دهد را چک کنید و دستگاههایی که نمی شناسید را خروج بزنید.
  • حتما موقع نصب و ساخت کد احراز هویت دوعاملی گوگل آتنتیکیتور از آن بک آپ بگیرید و یا از آن عکس بگیرید و یا کلید خصوصی آن را در جای امنی قرار دهید که اگر گوشی شما به سرقت رفت یا برنامه های گوشی به شکلی پاک شد، شما به راحتی بتوانید آنها را بازگردانی کنید.
  • در هر صرافی قوانین مبارزه با پولشویی آن را مطالعه بفرمایید.

خب اکنون که همه این نکات را یاد گرفتید باید بدانید که این صرافی مزیت های خوبی از جمله تحریم نکردن ایرانیان و داشتن زبان فارسی در سایت خود و داشتن بیش از 754 جفت ارز در بخش اسپات معاملات و در قسمت فیوچرز 95 ارز با حجم معاملاتی 589.32 در 24 ساعت، داشتن حجم معاملات هفتگی 3.73 میلیارد دلار، دارا بودن اپلیکیشن کوینکس هم برای گوشی های آیفون و هم اندروید، دارا بودن معاملات در تمام روزهای هفته و 24 ساعته (بدون تعطیلی)، داشتن ایردراپ و جوایز گوناگون، داشتن استخر ماینینگ و توانایی حضور افراد عادی در این استخرها، پشتیبانی از معاملات عادی و مارجین و فیوچرز، داشتن حساب سپرده گذاری و وام دهی به افراد بدون داشتن ضامن شخصی و ... دارد.

با توجه به موارد گفته شده، مطمعنا شما هم متوجه شدید که صرافی کوینکس، بهترین صرافی برای جایگزین کردن صرافی بایننس و برای انجام معاملات و دریافت خدمات گوناگون از آن می باشد.

منبع: https://coinexfarsi.com/complete-coinex-training/

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها