قیمت گوشی های میان رده بازار چقدر است؟

شاید تابحال اسم میان رده یا پرچمدار به گوش شما خورده باشد. گوشی های پرچمدار از نهایت متریال و تکنولوژی ها بهره مند می شوند و قیمت بسیار بالایی دارند؛ در یک کلام لاکچری هستند! اما میان رده ها برای عموم مردم ساخته شده اند و با ایجاد تعادل بین قیمت و تجهیزات، امکان انتخاب برای مشتری را آسان تر می کند.

قیمت گوشی های میان رده بازار چقدر است؟

به گزارش فروشگاه اینترنتی پلوار، بهترین گوشی های میان رده موجود در بازار که در برندهای سامسونگ و شیائومی قابل عرضه هستند، بین 4 تا 7 میلیون تومان قیمت دارند. قیمت گوشی عمدتا به حافظه داخلی، رم، توانایی تصویر برداری و برخی امکانات ویژه مانند ضد آب بودن بستگی دارد. در ادامه لیست قیمت بهترین میان رده های موجود در بازار را مشاهده خواهید کرد.

قیمت گوشی های خوش قیمت بازار (1 دی 1400)

قیمت گوشی

مدل گوشی

۳,۶۴۰,۰۰۰ تومان

Galaxy A03S 4GB 64GB

۴,۰۳۰,۰۰۰ تومان

Samsung Galaxy M12 4G 4GB 64GB

۴,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Galaxy A12 Nacho 4GB 64GB

۵,۱۵۰,۰۰۰ تومان

Xiaomi Redmi 9T 4G 4GB 128GB

۵,۷۲۰,۰۰۰ تومان

Galaxy A22 4G 4GB 128GB

۶,۰۳۰,۰۰۰ تومان

Xiaomi Poco X3 Pro 6GB 128GB

۶,۲۵۰,۰۰۰ تومان

Poco M3 Pro 5G 6GB 128GB

۶,۶۴۰,۰۰۰ تومان

Xiaomi Poco X3 Pro 8GB 256GB

۶,۶۸۰,۰۰۰ تومان

Mi 10T Lite 5G 6GB 128GB

۶,۹۲۰,۰۰۰ تومان

Samsung Galaxy M32 4G 8GB 128GB

گوشی های پرچمدار در میان مردم به کالای لوکس تبدیل شده‌اند و میان‌ رده‌ ها در بین عموم مردم دنیا محبوبیت بیشتری دارند، پس اگر حساس نیستید، واقعاً لازم نیست این همه برای خرید یک گوشی پرچمدار هزینه کنید و اگر گوشی میان‌ رده خود را عاقلانه انتخاب کنید، می‌توانید از هر امکانی، بهترینش را داشته باشید.

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان مدل ردمی 9 است؛ یکی از گوشی‌های اقتصادی شیائومی که نمایشگر Full HD، باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی و ماژول دوربین ۴ گانه را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌ دهد؛ البته اگر رابط کاربری به‌ روزتری می‌خواهید، سراغ M12 سامسونگ بروید.

بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان، سامسونگ گلکسی مدل M32 آن است. که در این ررده‌ی قیمتی یک نمایشگر بزرگ سوپر AMOLED Full HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز در اختیارتان قرار می‌دهد و دوربین اصلی آن نیز ۶۴ مگاپیکلسلی است.

خرید گوشی موبایل؛ چه نکاتی باید رعایت شود؟

مهمترین نکته برای خرید موبایل توجه به ارزش خرید یک محصول است. ارزش خرید به این معناست که یک محصول با توجه به مشخصات فنی چه قیمتی دارد. توجه به این نکته ارزش سرمایه گذاری خریدار را چند برابر می کند. از طرف دیگر، هدف استفاده از گوشی هوشمند نیز در انتخاب و خرید آن موثر است. برای مثال، گوشی های مخصوص عکاسی در مقایسه با موبایل های مخصوص بازی و گیمینگ ساختار سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی دارند.

سیسیبسیب

بعضی از موبایل ها، حافظه داخلی بسیار بالایی دارند و برای افرادی که به ذخیره سازی اطلاعات نیاز دارند مناسب است. اما اگر فردی به حافظه داخلی بالایی نیاز نداشت، می تواند نسخه های پایین تر یک مدل موبایل را خریداری کند. انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند باید با توجه به ایده آل های کاربر انجام شود. بنابراین توجه به مشخصات فنی موبایل مانند رم، حافظه داخلی، کیفیت صفحه نمایش، اندازه صفحه نمایش، کیفیت دوربین ها، قدرت باتری موبایل، شبکه های ارتباطی، قابلیت 5G، ضد ضربه و ضد آب بودن و ... بسیار حائز اهمیت است.

منبعpolvar.com

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها