هوش فرازمینی ET !!!

کتاب هوش فرازمینی ET پایه پنجم و ششم بهترین و جامع ترین منبع برای شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان پایه هفتم است. جهت آشنایی بیشتر با کتاب هوش فرازمینی ET و خرید اینترنتی این کتاب تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

هوش فرازمینی ET !!!

اولین گام به سمت موفقیت در آزمون تیزهوشان

رسیدن به موفقیت و کسب یک جایگاه مناسب در جامعه آرزوی هر کسی می‎باشد و همه پدر و مادرهای ایرانی تلاش می‎کنند تا شرایط لازم را برای موفقیت فرزندان خود فراهم کنند و همواره پشتیبان آنها باشند تا در آینده فرد موفقی شوند.

همه دانش آموزان باید بدانند که برای رسیدن به موفقیت باید یک مسیر طولانی را با برنامه ریزی و تلاش طی کنند و در یک شب نمی‎توانند موفق شوند. مدرسه‎های تیزهوشان یک فرصت بسیار مناسب برای موفقیت دانش آموزان در آینده است، زیرا تحصیل در چنین مکانی، هوش و استعدادهای دانش آموزان را شکوفا می‎کند و آنها را به سمت یک آینده درخشان سوق می‎دهد.

بعد از پایان دوره ابتدایی، دانش آموزانی که قصد دارند برای دوره هفتم در مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند، باید ابتدا در آزمون ورودی این مدارس نمره لازم را کسب نمایند. با توجه به این که افراد شرکت‎کننده در این آزمون‎ها زیاد است و ظرفیت این مدارس محدود، دانش آموزان برای رقابت و کسب نمره قبولی باید سخت تلاش کنند و دانش قبلی خود را تقویت نمایند.

بهترین منبع برای شرکت در آزمون تیزهوشان پایه هفتم چیست؟ در ادامه یکی از بهترین منابع را به شما معرفی می‎کنیم.

معرفی کتاب هوش فرازمینی ET

آزمون مدارس تیزهوشان برای ورود به پایه هفتم شامل دروس پایه‎های پنجم و ششم ابتدایی است و دانش آموز باید به این دروس تسلط کافی داشته باشد. یکی از بهترین کتاب‎هایی که به قبولی دانش آموز در آزمون ورودی تیزهوشان کمک می‎کند، کتاب هوش فرازمینی ET است.

کتاب هوش فرازمینی ET کتابی سرنوشت‌ساز در آزمون تیزهوشان است و دانش آموز را آماده شرکت در این آزمون حساس می‌کند. این کتاب توسط انتشارات گامی تا فرزانگان به چاپ رسیده و مولف آن جناب آقای دکتر علی قصاب از مدال آوران مسابقات جهانی ریاضی و فارغ التحصیلان مدارس تیز هوشان می‎باشد.

کتاب هوش فرازمینی ET تمام مطالب درسی پایه‎های پنجم و ششم ابتدایی را در قالب سوالات تستی با پاسخ‎های تشریحی پوشش داده و تمام نکات لازم که دانستن آن برای قبول شدن در آزمون وروی تیزهوشان لازم است را با جزئیات کامل آموزش می‌دهد.

ویژگی های کتاب هوش فرازمینی ET (پایه پنجم و ششم ابتدایی)

  • کتاب هوش فرازمینی ET شامل بیش از 305 مبحث کاربردی می‎باشد و تمام محتواهای درسی پایه پنجم و ششم ابتدایی را پوشش داده‎است.
  • جمع آوری بیش از 5000 سوالات تستی با پاسخنامه‎های تشریحی از دیگر خصوصیات خوب این کتاب است.
  • فصل‎بندی این کتاب کاملا اصولی انجام شده‎ و هر بخش آن با پیش درآمدی از محتویات فصل شروع می‎شود تا ذهن و روان دانش آموز را آماده دریافت مطالب کند.
  • سوالات و پاسخ‎های تشریح این کتاب در 8 بخش، 12 فصل و 112 درس طبقه‎بندی شده‎است.
  • ساختار سوالات این کتاب بر اساس هوش چند گانه طراحی شده‌ و مباحث مربوط به هوش زبانی، هوش ریاضی، هوش شهودی و هوش طبیعی را شامل می‎شود.
  • هوش ریاضی شامل هوش عددی، منطقی، محاسباتی، استعداد کفایت داده‎ها و هوش ترکیباتی می‎باشد و خوشبختانه سوالات موجود در کتاب هوش ET تمام این موارد را پوشش داده و هوش ریاضی دانش آموز را ارتقا می‎دهد.
  • این کتاب بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی پایه پنجم و ششم طراحی شده‎است.
  • در تألیف این کتاب از منابع علمی متعددی استفاده شده‌است.
  • بهترین و معتبرترین منبع برای سوالات آزمون سمپاد می‎باشد.
  • هر کدام از سوالات این کتاب حاوی نکات بسیار آموزنده‎ای می‎باشد که در قسمت پاسخنامه تشریحی آن کامل توضیح داده شده‎است.
  • این کتاب شامل تمامی سوالات آزمون‎های تیزهوشان سال های گذشته می‎باشد و آنها را کامل مورد بررسی قرار می‌دهد.
  • در این کتاب تکنیک‎های مختلفی جهت بالا بردن سرعت عمل دانش آموزان ارائه می‌گردد.

لاتلاتا

اهمیت خرید کتاب هوش فرازمینی ET

با توجه به اهمیت آزمون ورودی سمپاد (مدارس تیزهوشان)، وجود یک منبع کامل و معتبر که تمام مطالب مورد نیاز این آزمون را شامل شود بسیار ضروری است. کتاب هوش فرازمینی ET بهترین منبع برای آمادگی دانش آموزان در آزمون تیزهوشان است و خرید آن را به دانش آموزانی که قصد دارند در این آزمون شرکت کنند توصیه می‎کنیم.

این کتاب با گردآوری پرسش‎های هوش و استعدادهای متنوع به همراه پاسخ‎های تشریحی و درسنامه‎های مختصر و مفید، دانش و توانایی دانش آموزان را برای شرکت در آزمون تیزهوشان بالا می‎برد.

خرید کتاب هوش فرازمینی پنجم و ششم اولین قدم به سمت موفقیت است، پس فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع‎تر نسبت به خرید این کتاب اقدام کنید و خود را برای شرکت در این آزمون سرنوشت ساز آماده نمایید.

 

خرید اینترنتی کتاب هوش فرازمینی ET با تخفیف ویژه

شما عزیزان می‌توانید کتاب هوش فرازمینی ET را از وب‌سایت یونیکتاب با تخفیف ویژه تهیه نمایید.

کتاب هوش فرازمینی ET یکی از پرفروش‎ترین کتاب‎های کمک درسی است که با ارزان‌ترین قیمت در سایت یونیکتاب موجود است و شما با خرید آن می‎توانید در هزینه‎های خود صرفه‎جویی کنید.

خرید از مرکز یونیکتاب به صورت اینترنتی است، یعنی نیازی به مراجعه حضوری نیست بلکه فقط کافی است کتاب مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید، سپس هزینه آن را پرداخت نمایید و بعد از چند روز کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرید.

تحویل این کتاب برای شهر تهران رایگان است و میتوانید کتاب را همان روز ثبت سفارش درب منزل خود تحویل بگیرید. برای سایر شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن کتاب ارسال شده و به شما عزیزان تحویل داده می‌شود.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها