رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران:

روسیه واردات محصولات کشاورزی از ایران را ممنوع کرد/ رسانه اصولگرا: کار لابی اسرائیل است

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران از ممنوع شدن واردات محصولات کشاورزی از ایران توسط روسیه خبر داد.

روسیه واردات محصولات کشاورزی از ایران را ممنوع کرد/ رسانه اصولگرا: کار لابی اسرائیل است

سیدرضا نورانی به فارس گفت: ‌فدراسیون روسیه نامه ای به رئیس گمرک داغستان نوشته و تأکید کرده است واردات فلفل‌ از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، انجام نشود.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران تصریح کرد: روسیه فلفل وارداتی از ایران را با ادعای‌ نداشتن گواهینامه باقیمانده سموم کشاورزی، مرجوع کرده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممنوعیت واردات تنها برای فلفل است یا سایر محصولات کشاورزی یا غذایی را هم در بر می گیرد؟ گفت: در این نامه که به زبان روسی نوشته شده و به فارسی ترجمه شده است، چندان غرض‌ گویا نیست اما در بخشی از نامه به فلفل اشاره شده است و در بخشی دیگر از نامه ظاهرا عنوان محصولات کشاورزی آمده است.

مشرق در این رابطه نوشت: با اقدام اخیر روسیه، صدها گلخانه‌دار در ایران بیچاره شده‌اند. به عنوان مثال، بسیاری از گلخانه‌داران کشور که طی ماه‌های اخیر با توجه به تقاضای بازار روسیه و سفارش تجار روسی، اقدام به تولید فلفل دلمه‌ای کردند.

طبق توافق، قرار بود این محصولات طی ماه جاری به روسیه صادر شود اما به ناگاه با تصمیم گمرک روسیه، واردات محصولات کشاورزی ایران ممنوع شده است.

به گفته تجار ایرانی، این اقدام احتمالاً گام آخر نخواهد بود و لابی صهیونیستی در روسیه از این پس اقدامات بیشتری برای محدود کردن تجارت ایران و روسیه انجام خواهد داد.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • ناشناس
    6

    کار کشاورزان متقلب و دزد ایرانی است

    نظرات شما -
    • علی
      0

      دزد خودتی .

  • رزمنده 8 سال دفاع مقدس
    4

    مگر برادر پوتین از اعضا مقاومت ومتحد ایران نبود ؟ هنوز زود است بعدا بیشتر نتایج این رشوه دادن به روسیه وچین را خواهید دید ؟

    نظرات شما -
    • علی
      3

      چه ربطی داره اگه حرف مفت نزنی میگن طرف لاله.روسیه چند ماه قبل خواسته جهاد کشاورزی پروتکل عدم استفاده از سم رو امضا کنه و ایران نکرده حالا اونها صادرات رو موقت ممنوع کردن.

    • علی رضا
      2

      من شک دارم تو رزمنده دو دقیقه دفاع مقدس هم باسی

    • جعفر صادق
      1

      متحد منطقه ای هست دلیل نمیشه که محصولات سمی به خورد مردمش بده، سمی هارو بیارید تو بازار ما خودمون میخریم

  • ناشناس
    2

    همه چیز انقدر خرابه که همه شایعات میتونه درست باشه. در سیاست خارجی دشمنی با غرب تبدیل به باج دهی به شرق شده است. از سویی غیر بهداشتی بودن محصولات کشاورزی نیز اصلا دور از ذهن نیست.

    نظرات شما -
    • علی
      2

      چرا طوطی وار شعار میدی.مثلا چند تا از باجهاش رو بگو.چرا وقتی به غرب میرسه همه چیز رو چشم بسته قبول میکنید ولی هر وقت به شرق میرسه وا مصیبتها میگید.عقل کلها دیدید که ۸ سال وقت ملت رو بوسیله اصلاح طلبها تلف کردن و هیچ عایدی نداشته‌اند فقط دلار از ۴ تومن به ۲۸ تومن رسید.حالا الان میگید خودمون رو از شرق هم محروم کنیم.

  • ناشناس
    4

    حالا عربستان همچون گاو شیرده در برابر آمریکاست یا ایران در مقابل روسیه؟!

  • ناشناس
    3

    آقایانی که اسم خودتون را اصولگرا گذاشتید. شما که همیشه در مقام نصیحت هستید مگر نصیحت نمی فرمایید مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه
    شما در واقع به هیچ اصولی اعتقاد نداربد و روش کار شما "ماکیاولی اسلامی" هست. هدف وسیله را توجیه می کند

    نظرات شما -
    • علی
      2

      اینقدر حرف بی ربط نزن آقای به اصطلاح اصلاح طلب. گند اصلاح طلبی دنیا رو گرفته جوری که گنده هاشون سرشون رو از خجالت پایین انداختن.برای یه مسلمان آمریکا و روسیه نداره .یه نگاه بنداز ببین آمریکا وقتی تاریخ مصرف نوکرانش تمام میشه مثل تفاله چای تو سطل آشغال می اندازند.

  • مجی
    2

    بخدا آمریکا شرف داره به روسیه باجی که به روسیه وچین می‌دهیم بدم به آمریکا تا راحت زندگی کنیم. ماهم شدیم گاو شیرده این دوتا کشور که تو مواقع ضروری پشت ایرانو خالی میکنن.

    نظرات شما -
    • علی
      3

      چرا قسم جلاله میخوری و بعدش حرف مفت میزنی.مگه ما زمان شاه ملعون با آمریکا نبستیم آخرش چی شد. یه سرچ ساده بزن تو اینتر نت سخنرانی شاه رو درباره تورم چند صد درصدی ببین تا قضاوت بی جا نکنی.

  • ناشناس
    1

    ازسموم کستورزی کمتر استفاده کنن ارگانیک تولید کنید تامحصولات ایرانی بانام بهتر وباکیفیت صاد بشه شناخته بشه اگه ایران واردات انجام بده هر محصول بی کیفیتی وارد می کنه به خورد این ملت مستضعف پپا برهنه می دهند دولت خارجی به فکر سلامت مردمشون هستند با کیفیت بخورن

  • ناشناس
    0

    روسیه با همکاری چین عامل نابودی صنعت ، کشاورزی و بدبختی ایران خواهند بود .

    نظرات شما -
    • ملت
      0

      حالا ببینید چندین سال است به خورد ملت ستم کشیده ایران چی میدادند و نه تنها هیچگونه نظارتی نمیشود بلکه قیمت میوه ها کمر شکن است

  • علی
    1

    حق با روسیه هست چون مقدار مصرف سموم کشاورزی بسیار زیاد شده در ایران

  • سعید1400
    1

    چرا مسائل رو همیشه سیاسی میکنید؟ متاسفانه کشاورزان ایرانی از سم و کود بیش از حد در محصوصلاتشون استفاده میکنن. به همین خاطر در سال های گذشته محصولات کشورزی صادراتی ایران به کشورهای مختلف در موارد متعددی برگشت خورده. یه سرچ ساده در نت بکنید می تونید ببنید.اینقدر همه مسائل رو سیاسی نبنید.

  • ناشناس
    3

    خدا را شکر ، برگردانید کمی خودمان استفاده کنیم

  • مش جمعه
    1

    ای شرقگدایان بدانید و به یقین برسید که روسبه و پوتین هیچگاه رفیق استراتژیک ایران نخواهد شد.نگاه به گذشته کشورهای شمالی ایران داشته باشید و بس.

    نظرات شما -
    • علی
      2

      و تو ای غرب گدایان آگاه باش ۸ سال مذاکره با غرب دلار ۴ تومنی رو ۲۸ تومن کرد. علی برکه الله

  • علی
    1

    این همه بیماریها تو ایران ویااینکه اعلام میکنند 40 درصد جوانان تازه ازدواج کرده بچه دار نمی شوند بخاطر اینکه تو تولیدات کشاورزی وهمچنیم واردات مواد غذایی اورگانیک هیج گونه نظارتی نیست ویا اصولا سواد این کار را ندارندواکثر ضربه رو از همان جا می خوریم.سوءمدیریت.!

  • بزز
    0

    آشغالهای مسموم ایرانی را به جز ملت همیشه در صحنه ایران کسی نمیخره

  • ناشناس
    0

    نزدیک است روزی که روسیه ضرباتی بدتر از ترکمنچای و ...را به ایران وارد کند.روسیه اساسا فقط برای موازنه قوا گاهی کنار ایران است، اگر بادهمین امریکای جهانخوارهم کنار بیاید ایران را به پشیزی می فروشد!

  • حقشناس
    0

    اینکه دائم توسط مقامات سیاسی نظامی نابودی اسراییل را درخواست میشود آنها هم بیکار ننشسته ، آن سخنگوی نیروهای مسلح که اظهار میدارند که محو اسراییل باید صورت گیرد چه خبر از وام گلخانه داران دارد؟.......
    ظالم آن قومی که چشمان دوختند
    وز سخنها عالمی را سوختند
    خدا به بزرگ و کوچکتان عقل عنایت فرماید

  • موسوی
    1

    اولا نه شرقی ونه غربی و حمهوری اسلامی این بهترین جمله است.دوم شما همه چیز را ربط به مسایل سیاسی میدهید .سوم چرا در تمام مسائل ما داریم نظر میدهیم مگه ما در تمام امور سر رشته داریم .از نظر سیاسی اسراییل دنبال حذف بهترین افراد ما و به دنبال ازبین بردن اقتصاد ما است و خیلی کشورها از آنها میترسند جز ایران سرفراز آنهم به پشتوانه نیروهای گمنام ویک حکیم فرزانه وبدانید وطن فروشانی داریم که فکر میکنن با برقراری ارتباط با آمریکا گل بلبل میشود ولی یک نگاه به سوریه وعراق ولبنان و افغانستان چند کشور دیگری بیندازید میبینید عامل بدبختی آنها اعتماد به آمریکای دزد وغارت گر است.سعی کنیم وطن خود را دوست داشته باشیم وکشاورزان زحمت کش را هم دزد نکنیم .هیچ جای دنیا مانند ایران امنیت نداره.البته چند سالی است به خاطر بی عرضگی بعضی وطن فروشان کثیف جو مملکت به حاشیه رفته وآخرینش اغتشاشات اصفهان است که کار ضد انقلاب و عوامل موساد وانگلیس و فرانسه وعربستان و آمریکاست نه کشاورزان محترم .مرگ بر وطن فروش و مرگ بر فتنه گر .اصفهان شهر خرازیهاست وشهدای زیادی داده و مردمان با صفا و زحمت کشی داره.

  • حسنی
    1

    با سلام این علی اقا سرش جای دیگه بنده یه مثال بزنم یه نفر دولا میشه که از چشمه اب بخوره یه نفر بش میرسه میگه دولا نشو اب بخور عقلت کم میشه بلند میشه سر پا میگه عقل دیگه چیه

  • نا شناس
    0

    سلام موسوی جان یه حرف تازره بزن اینا خیلی تکراری

  • ناشناس
    0

    وقتی کشاورز یا باغدار ایرانی بدون استفاده از علم و تجربه کارشناسان کشاورزی با آب آلوده به نیترات و یا پساب های صنعتی و استفاده بیش از حد مجاز از کودها و سموم شیمیایی بخواهد بطور سنتی محصول کشاورزی و باغی تولید کند وضع از اینکه الآن هست بدتر نمی شود و خریداران خارجی محصولات کشاورزی و باغی و سایر محصولات دامی و طیور ما را مرجوع می کنند!!!

  • خدا
    0

    خوشحال باشید.دست اسراییل دردنکنه.اقلا خودمون یه میوه بلکه بخوریم.حتماحکومت توقع دارد اسراییل ساکت بشینه؟ صبح تاشب کاردولت فحش وناسزاس.بنظرآخوندای درباری کی خوبه؟ای خودبزرگ بینها بخ ودآیید

  • اس
    0

    بهتر هم شد
    هم خودمون مصرف میکنیم هم جنس خوب و درجه 1 میخوریم هم ارزون میشه میوه ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها