مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

جریان آب انتقالی به یزد، به علت تعرض به خط انتقال قطع شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: خط انتقال آب به یزد مورد تعرض قرار گرفت و جریان آب انتقالی دوباره قطع شد.

جریان آب انتقالی به یزد، به علت تعرض به خط انتقال قطع شد

 محمدمهدی جوادیان زاده گفت: در پی تعرض مجدد به تأسیسات خط اول انتقال آب یزد، جریان آب انتقالی دوباره قطع شد.

وی افزود: براساس گزارشات واصله و بررسی‌های میدانی انجام شده در منطقه، مشخص شد حوضچه‌های ۳۲۷ و ۳۳۰ با لودر تخریب شده و حجم خسارات زیادی را به‌وجود آورده است و آب انتقالی بر اثر این اتفاق در حال حاضر قطع است.

جوادیان زاده عنوان کرد: هم اکنون اکیپ‌های امدادی در حال اصلاح حوضچه‌ها هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • یطد
    21

    هموطنان اصفهانی مون متاسفانه در رده یزید و معاویه ایی هستن که توی جنگ ها آب را می‌بستند

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      دوست عزیز مسئولین باید برنامه های دراز مدت و پایدار طرح ریزی کنند اینکه مقطعی و کوتاه مدت طرحی را برای مناطق کم آب اجرایی کنند نشان از بی لیاقتی و کوته اندیشی مسئولین وقت هست قبل انتقال آب باید پیش بینی وضعیت امروز را میکردند عملکرد غلط آنها بیش از انچه که، از تغییرات آب و هوایی و اقلیمی باشد عملکرد فاجعه بار آنها در جهت نابود کردن بسیاری از تالابها و جنگلها و برداشت بی رویه از آبهای زیرزمینی و غیره بوده است و نمیتوان با پا کردن صورت مسئله، مردم منطقه ای خاص را نکوهش کرد

    • منتقد
      0

      و تو هم از عمال تندروها و کاسبان تحریم هستی که برای منافع شخصی و طولانی شدن عمر سیاسی جناح حاکم مردم را در مقابل هم قرار می دهی و از آنان خودی و غیر خودی و اکثر اوقات بیخودی درست می کنی و به حان هم می اندازی ... لعنت بر شما و همفکرانت..
      رژیم اگر گوش شنوا داشت این اعتراض آرام و مردمی و به حق و بدون تنش را به آشوب و سرکوب نمی کشاند !!

  • کارگر بدبخت
    1

    حق گرفتنی است نه دادنی اینها نتیجه بی کفایتی و شعارهای پوچ مسولین سیر برای کشاورزان مظلوم است باید
    حال و روزگارشونو دید واقعا حق دارند این کارها را بکنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      حق دارند آب شرب مردم یزد رو قطع کنن فقط برای اینکه توی استان کویری کشور کشاورزی بکنن؟ چرا باید توی اصفهان برنج و هندونه و طالبی کشت بشه؟مردم اصفهان وقتی توی لنجان برنج میکاشتن و توی نجف آباد باغات میوه برپا میکردن حواسشون به کشت پاییزه شون نبود؟ اصلا این همه صنایع آب بر رو وقتی با لابی میبردن توی اصفهان فکر آبش هم بودن؟

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    لعنت به نظام و حکومتی که گوش شنوا دارد و اعتراض مسالمت آمیز و مردمی و آرام و به حق کشاورزان را اینگونه به انحراف کشانده و به خیلی راحت برای فرار از حل مسئله اونو به دشمن و امریکا و ضد انقلاب و فتنه گران و.... ربط میده و اینگونه مردم را عصبانی می کند !!!!!

  • پیش نگر
    4

    کار اراذل و اوباشه.......

  • ناشناس
    1

    اتفاق نبوده کشاورزان با لودر شکستند .اما راهش این نیست ودولت هم گوشش بدهکارنیست .چرا ازروسیه آب وارد نمیکنید شما که بلدید رفت وامد کنید چرا آب خوردن را وابسته به دیگر کشورها نمیکنید سرمایه گذاری درصنعت آنچه دربودجه ۱۴۰۱ گفته شده نیاز به آب دارد بهترنیست اول آب آن را تامین کنید سپس بفکر تولید محصول درکشور باشید ما مشکل بیکاری ، سختی. معیشت، عدم توجه دولت بمردمی که جایگاه زمامداران با رای آنان تثبیت میشود کم بود الان بی آبی هم بمشکل اضافه شد مسکن ملی هم به آب نیاز دارد آیا دراین کشور ما دیگر مشکلی هست که خود را نشان نداده باشد تخریب وامثال این مسائل هیچ مشکلی را حل نمیکند بلکه مشکلات دیگری را اضافه میکند قرار بوده دولت رییسی به زبان خودش وقت آن نیست که بگوییم چه خواهیم کرد بلکه باید بگوید چه کردیم

  • مجید ملک محمودی
    0

    تنها راه بردن اب ازبربرود الیگودرز به اصفهان است.

  • ناشناس
    0

    تصورش را بکنید بام ایران بارشی نداشته باشد بنابرین پیش بینی دولت برای بحران بی ابی برای استانهای مختلف را چطوری حل خواهید کرد عربستان که سرزمینهای رملی داشته وازآب های روی زمین بهره ایی ندارد توانسته اب دریا را شیرین کند شماها علی الرغم اینکه ازآب دریاها برخوردار هستید چه اقداماتی را درطول دهه ها کردید که شاهد بحران آبی نباشیم شماها که ازطریق لوله نفت وگاز را به دورترین نقاط کشور برده اید چگونه است که شبکه سراسری آب را به نقاط مختلف کشور نبرده ایدبعقیده من درکنارشبکه سراسری نفت وگاز باید آب را هم اضافه کنید که درآینده همین مساله حربه خارجی برای فشار برمردم ایران خواهد شد پیشگیری قبل از درمان فقط برای جسم نیست میتواند برای نیازهای بشری هم صادق باشد .

  • متعجب
    0

    جریانات اخیر در اصفهان و یزد و شهر کرد متاسفانه نتیجه سوء مدیریت حکومت و عملکرد بسیار زشت و ناپسند صدا و سیما در رودررو قرار دادن مردم بوده است.

  • محمد
    2

    هر عقل سلیمی می فهمه که الویت با آب شرب... اصفهانی ها دارن شورش و در میارن هر چند آبی که برای شرب میره یک دهم آب مصرفی کشاورزی هم نیست با این روش خود اصفهانی ها هم چند سال دیگه برای آب شرب به مشکل بر می خورن آخه این شد استدلال که ما حقابه داریم پس خوزستانی‌ها هم بگن نفت برای خودمونه به هیچ جای دیگه نمی فرستیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها