کسب درآمد از سامانه معاملات بورس، حتی بدون انجام معامله!

درگاه معاملاتی درساتریدر، با معرفی درساکلاب و چند ابزار جدید دیگر امکاناتی را مهیا کرده است که کاربران آن بتوانند حتی بدون انجام معاملات در بورس، کسب درآمد داشته باشند!

کسب درآمد از سامانه معاملات بورس، حتی بدون انجام معامله!

پنل معاملاتی درساتریدر حدود یک سال پیش به بازار آمد. ابزارهایی مثل سفارشات شرطی و امکان مدیریت حساب فرزند توسط والدین جزو امکاناتی بود که باعث شد معامله‌گران بازار سرمایه هم استقبال خوبی از این درگاه معاملاتی جدید به‌عمل آورند.

درساتریدر در به‌روزرسانی اخیر خود امکانی فراهم کرده است که آن را از مابقی پنل‌های معاملاتی متمایز می‌کند. در آپدیت جدید، کاربران حتی بدون انجام معامله هم می‌توانند درآمد کسب کنند.

 

بورس

این درآمد به چندین روش که در درساکلاب تعریف و مهیا شده حاصل می‌شود؛ به طور مثال: بخش بزرگی از این درآمد از محل فعالیت‌هایی است که کاربر در شبکه اجتماعی درسا انجام می‌دهد و به‌ازای آن امتیاز دریافت می‌کند. شبکه اجتماعی درسا در پایان هر ماه پانزده درصد از درآمدش را بین کاربران شبکه اجتماعی خود تقسیم می‌کند. مفید بودن پست‌ها، رعایت قوانین سایت، عدم تولید محتوای نامناسب و همچنین تعامل با سایر کاربران مواردی است که در میزان درآمد کاربر مؤثر خواهد بود.

به‌ جز این امکان، درساتریدر در پایان هم ماه پنج درصد از کارمزد معاملات همه کاربران را هم به حسابشان برمی‌گرداند. این میزان پنج درصد هیچ ارتباطی به میزان معاملات یا مدت زمان استفاده او از این پنل ندارد.

روش دیگر کسب درآمد از درساتریدر معرفی افراد به این سامانه است. در این سامانه وقتی کاربری یک نفر دیگر را معرفی می‌کند، مادامی‌که کاربر جدید از سامانه معاملاتی درساتریدر استفاده می‌کند، معرفی‌کننده بخشی از کارمزد معاملاتی او را در حساب خود دریافت می‌کند. این مبلغ از حساب خود کارگزاری کسر می‌شود. این مدل درآمدی تا دو سطح ادامه پیدا می‌کند و اگر کاربر جدید، کاربر دیگری را معرفی کند، کاربر اولیه از معاملات این سطح هم منتفع می‌شود. در این مدل، هر کاربر ماهانه معادل ده درصد کارمزد معاملات دو سطح پایین‌تر از خود را دریافت خواهد کرد.

برای استفاده از سامانه معاملاتی درساتریدر و اطلاع از روش‌های درآمدی آن می‌توانید به وبسایت درساتریدر مراجعه کنید و در آن ثبت‌نام نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها